środa, 14 maja 2014

Coś dobrego dla niej i dla niego ;)

Witajcie,

Dzisiaj niestety pogoda nas nie rozpieszcza, a ja przychodzę do Was z nowymi lodami od Algidy.
Są nimi lody Big milk w ponad dwustu gramowych kubeczkach, w sam raz dla trzy osobowej rodzinki jak moja :) Będąc w sklepie nie mogłam się zdecydować czy wybrać kubełki Cookie Panther z biszkoptami, Choco Zebra z czekoladowym sosem czy Fruity Parrot z sosem truskawkowym. Jak myślicie, która opcja wygrała? Oczywiście, że Choco Zebra z sosem czekoladowym :) Co jak co, ale czekoladzie ciężko mi się jest oprzeć :P



Przejdźmy zatem do szczegółów:



Po otwarciu można zauważyć lody śmietankowe oblane sosem czekoladowym niach, niach ;) Smak śmietankowy nie odstaje niczym od znanego i lubianego Big Milka na patyku. Natomiast sos Czekoladowy wyśmienity. Na początku myślałam, że lody są nią polane tylko z wierzchu, ale po zjedzeniu większej porcji okazało się, że posiadają sos również od środka, nawet nie wiecie jak się ucieszyłam :) Lody już same w sobie są słodkie, a w połączeniu z czekoladą są nad wyraz słodkie. Prócz smaku z tego co zdążyliście zauważyć urzekające jest również opakowanie, które do każdego z trzech smaków w/w posiada charakterystyczne zwierzątko. Które Wam się najbardziej podoba ? Próbowaliście już te pyszności ?




Składniki:
Lody śmietankowe z sosem czekoladowym (w tym 2% czekolady). Odtworzone otłuszczone mleko(63%), syrop glukozowo-fruktozowy, cukier, olej kokosowy, syrop glukozowy, kakao w proszku o obniżonej zawartości tłuszczu, preparat serwatkowy (MLEKO), śmietanka (0,5%), stabilizatory (guma guar, mączka chleba świętojańskiego, karagen), emulgatory (mocno-i di glicerydy kwasów tłuszczowych, fosfatydy amonu), miazga kakaowa, odtłuszczone mleko w proszku masło kakaowe, tłuszcz mleczny.


Wartość odżywcza na 100 g:
Energia: 650 kj, 160 kcal
Tłuszcz: 5 g
W tym kwasy nasycone: 4,5 g
Węglowodany: 27 g
W tym cukry: 22 g
Białko: 2,5 g
Sól:  0,11 g

Lody zakupiłam  w hipermarkecie Real, w cenie 6,49 zł


Ocena: 10/10 

20 komentarzy:

  1. mmmm... jak smacznie wyglądają te ody <3
    obs za obs? Zaobserwuj a zrobię to samo :*
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda wyglądają dobrze i równie dobrze smakują. Zrobione pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog ♥
    Jestem tutaj po raz pierwszy i na pewno nie ostatni :)
    zapraszam do mnie :*
    moze obserwacja? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci sie tu podoba i oczywiście liczę na częstsze odwiedziny. Zaobserwuję :)

      Usuń
  4. Kochana nie kuś, bo aż ślinka cieknie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lody to nie grzech :) więc nie trzeba ich się bać :P

      Usuń
  5. Wyglądają smakowicie :-) Nie natknęłam się jeszcze na takie Big Milki ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zapraszam do sieci sklepów Real :)

      Usuń
  6. o ja widziałam reklamę, ale ich nie próbowałam. Ostatnio wcinamy ciągle lody własnej roboty, bo kupiliśmy maszynkę.
    Muszę spróbować bo zawsze lubiłam lody z Algidy

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj koniecznie ;) Oprócz kubełków Choco Zebra ostatnio też zajadam lody zrobione z danonków ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. ostatnio smialam sie, ze to taki duzy big milk xDDD

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie ;)

    http://enormouslycheap.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. to ja już wiem, dlaczego są takie słodkie. syrop glukozowo-fruktozowy + cukier ... niedobrze, niedobrze, ale na pewno spróbuje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie brzmi to za dobrze ale od czasu do czasu można skosztować ;)

      Usuń
  10. Ale sobie smaka narobiłam :) Chociaż moje naj, ukochane to sorbety z Grycana, lody, które mogłabym jeść bez opamiętania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sorbety najlepsze, a najbardziej z cytrusów. Uwielbiam kwaskowe lody :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję, również dołączyłam się do Twojego grona. Powodzenia w blogowaniu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeja jeszcze tego nie widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. To teraz nie pozostaje Ci nic innego jak tylko udać się do najbliższego sklepu i schwytać je we własne ręce 😊

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie czytasz nie komentuj. Jeśli czytasz zostaw go.
Posty o charakterze obraźliwym będą w trybie natychmiastowym usuwane.

Copyright © 2016 . , Blogger