sobota, 31 maja 2014

Dzień Dziecka part 2

Cześć wszystkim :)

Dziś po raz kolejny i po raz ostatni przychodzę do Was z postem z okazji Dnia Dziecka i kolejnym pomysłem na prezent :)


Słyszał ktoś z Was o CZESIOCIUCHU? Jeśli nie, to poniżej przedstawię Wam kilka szczegółów :)
Czesiociuch to wyjątkowa, Polska marka ubranek, muzyki oraz książek dla dzieci założona przez Czesława Mozila oraz i Dorotę Zielińską :) tak, tak przez tego Czesława Mozila :)

Ubranka te mają szczególny i niepowtarzalny charakter, najkrócej mówiąc są oryginalne stylistycznie. Kolekcja Czesława Mozila charakteryzuję się streetową stylówą (luz i wygoda) :) Ubranka te są rozpoznawalne dzięki nietypowym wzorom takich jak krata, pepitka, gwiazdy,motyw wyblakłym ubrań, czy długie spodnie z opuszczonym krokiem tzw. baggy :) Prócz tego ubranka odznaczają się wyrazistym Logo marki, które prezentuje się następująco: lecący bocian, trzymający w dziobie czarny wieszaczek . Niezwykłe również w tej marce jest to, że nie ma podziału na ubranka dla dziewczynek bądź chłopców gdyż te, są uniseksowe. Te piękne fatałaszki dostępne są w rozmiarach od 98 cm do 122 cm. Jakiś czas temu widziałam, że była również dostępna kolekcja dla niemowlaczków, ale z tego co się orientuję jest już niedostępna w sprzedaży.
Odzież ta całości jest produkowana w Polsce, to wielka zaleta, gdyż polskie materiały mają świetną jakość jednak jest tego też ciemniejsza strona –cena, która pozostawia dużo do życzenia. Za jakość się płaci i to nie małe pieniądze, nie wiemy tego od dzisiaj i wszystko było by w porządku, gdyby dzieciaki tak szybko nie rosły.
Ubranka można zamawiać tylko i wyłącznie na stronie internetowej marki www.czeciociuch.pl
Ale uwaga uwaga! Czesław Mozil i Dorota Zielińska zaczeli współpracę z firmą Lpp. S.A.,
a dokładniej z jednym ich brendem -Reserved Kids :) Natomiast od 25 kwietnia br. można było kupić limitowaną kolekcję Czesiociuch w wybranych salonach w Polsce. Ubrania oczywiście są projektu Czesława Mozila jednak nie są szyte w Polsce tylko w fabrykach krawieckich na Dalekim Wschodzie czyt. Bangladesz. Jakość nie dorównuje jakości ubrankom, które wyszły z pod Polskiej igły ale według mnie są jak najbardziej do przyjęcia, no i cena jest zadowalająca :) 
Gdy tylko usłyszałam o współpracy nie ukrywam, że bardzo się ucieszyłam, ponieważ ubranka od samego początku diabelsko mi się spodobały :) Dlatego dzień po premierze postanowiłam zaopatrzyć mojego synka w bluzeczkę i spodenki :)  Najbardziej spodobały mu się spodnie, których potem nie chciał ściągnąć :) Ubrany w cały komplet wygląda naprawdę stylowo :D Sami zobaczcie :)

Komplet- spodnie baggy i bluzeczka z rekinem

Charakterystyczna krata
Tutaj bluzeczka z motywem wyblaknięcia koloru
                                   
Spodnie Czesiociuch by Reserved Kids, Cena: 69,99zł
T-shirt Czesiociuch by Reserved Kids, Cena: 29,99zł
Dodam, iż posiadam zniżki do wszystkich salonów, które wchodzą w skład firmy LPP. S.A.  dlatego za całość zapłaciłam 59,99zł :)

Znacie i lubicie Czeciociucha ? Co o nim myślicie? Uważacie, że to dobry pomysł na prezent ? Ja mówię stanowcze TAK :)

Udanego weekendu
Pozdrawiam Magda M.



12 komentarzy:

  1. Świetne te spodnie. Mój junior potrzebuje chyba jeszcze roku, żeby osiągnąć tę rozmiarówkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeleci, nie wiadomo w kiedy ;) spodnie rzeczywiście rewelacja, muszą być bardzo wygodne skoro moje dziecko nie ma ich jeszcze dość ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. i nie tylko dorosłym się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam kolekcje, fajne ciuchy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne ubrania :) Tutaj nie ma tej firmy :/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie czytasz nie komentuj. Jeśli czytasz zostaw go.
Posty o charakterze obraźliwym będą w trybie natychmiastowym usuwane.

Copyright © 2016 . , Blogger