sobota, 10 maja 2014

Kosmetyki Stradivarius

Witam wszystkich serdecznie.

Sobotnie popołudnie rozpoczynam najświeższą nowinką :)
Grupa Inditex od jakiegoś czasu w większości swoich brendów posiada w swoim asortymencie  kolorowe kosmetyki, wody toaletowe i perfumowane. Nie posiadał ich jeszcze uwielbiany przeze mnie brend tj. StradivariusJ. Otóż i jest,  Stradi uatrakcyjnił swoją sprzedaż  o kolorówkę,  którą można nabyć tylko i wyłącznie w sklepach stacjonarnych , w wybranych państwach, a  są nimi: Polska J , Cypr, Grecja, Węgry, Włochy, Irlandia, Malta, Rumunia, Portugalia i Hiszpania.
Informację tę pozyskałam ze strony internetowej  brendu  www.stradivarius.pl
Z galerii wynika, że prawdopodobnie w obiegu znajdą się pomadki o różnym smaku, lakiery do paznokci oraz koloryzujące pomadki do ust w pisaku.  Mam cichą nadzieję, że wody toaletowe również będą dostępne jak w innych Brendach. :)


Oczywiście zamierzam wzbogacić swoją kosmetyczkę, o kilka takich produktów. Jak tylko odwiedzę Stradiego  dam Wam znać jak spisują się te nowości, a teraz uciekam bo o 14 czeka mnie na uczelni zaliczenie ze statystki. Trzymajcie  kciuki ;)

Źródło: http://www.stradivarius.com/webapp/wcs/stores/servlet/HomePage?storeId=54009574&langId=-22&catalogId=50331054

2 komentarze:

  1. O proszę, to mnie Stradi zaskoczył. Nie wiedziałam o poszerzaniu asortymentu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też byłam zaskoczona :) oczywiście pozytywnie. Przeprowadziłam nawet kilka dni temu mały wywiad z pracownikiem Stradiego na temat asortymentu, Pani potwierdziła że pojawią się również wody perfumowane jupi :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie czytasz nie komentuj. Jeśli czytasz zostaw go.
Posty o charakterze obraźliwym będą w trybie natychmiastowym usuwane.

Copyright © 2016 . , Blogger