poniedziałek, 26 maja 2014

Le Petit Marseillaise już w Polsce !

Dobry wieczór wszystkim :)

Pewnego dnia spacerując po jednej z drogerii moje oczy wypatrzyły witrynę pełną produktów, we wszystkich kolorach tęczy :) A były nimi produkty francuskiej marki Le Petit Marseillaise, dodam, że nigdy wcześniej ich nie widziałam. Przyglądając im się bliżej,  uwierzcie mi, że przez bardzo długą chwilę nie mogłam zdecydować się jaki produkt i o jakim zapachu wybrać. Aż w końcu przywędrowałam do kasy z żelem pod prysznic, o bardzo orzeźwiającym zapachu białej brzoskwini i nektarynki :) Żele pod prysznic dostępne są również w pięciu innych wariantach zapachowych: Kwiat Pomarańczy, Mandarynka i Limonka, Mleczko Waniliowe, Słodkie Mleczko Migdałowe oraz Miód Lawendowy.


Parę słów o marce:

„LE PETIT MARSEILLAIS®, to uznana we Francji marka kosmetyków do pielęgnacji ciała o wieloletniej tradycji.W gamie produktów znajdziemy szeroki wybór żeli pod prysznic oraz mleczek do ciała o soczystych, urzekających zapachach. Kosmetyki LE PETIT MARSEILLAIS® zawierają składniki pochodzenia naturalnego prosto ze słonecznego południa Francji: masło Shea, olejek arganowy, miód lawendowy, mleczko ze słodkich migdałów, wosk pszczeli, mleczko figowe, aloes, olejek rumiankowy, kwiat pomarańczy oraz morele i limonki. To one nadają produktom LE PETIT MARSEILLAIS® urzekający zapach oraz dobroczynne właściwości, które pozostawiają skórę miękką, odżywioną i pachnącą.



Od Producenta:
Wyjątkowa delikatność-formuła, jakiej pragnie Twoja skóra.LE PETIT MARSEILLAIS Biała Brzoskwinia i Nektarynka to więcej niż wymarzona delikatność. Niezwykła lekkość łatwej do spłukiwania piany zachwyca intensywnie owocowym zapachem. Twoja skóra ma wszystko, czego potrzebuje-jest miękka, nawilżona i odświeżona!

Moja opinia:

Opakowanie proste, kolorowe, zawierające element owocu, który charakteryzuje zapach konkretnego żelu. W centrum opakowania usytuowane zostało rozpoznawalne logo marki.Nuta zapachowa żelu jest obłędna, w tym wypadku bardziej wyczuwalna jest woń białej brzoskwini, a niżeli nektarynki.  Kolorystyka samego żelu jest nieco jaśniejsza od opakowania.Produkt jest bardzo wydajny i kapitalnie się pieni. Prócz tego ma jeszcze jedną zaletę przyzwoicie nawilża skórę.Ja jestem w 100% zadowolona z zakupu i szczerze wszystkim polecam.





Pojemność: 400 ml
Cena regularna: 14.00 zł
Cena promocyjna: 8.99 zł 

Przy najbliższej okazji zamierzam wypróbować również peeling cukrowy oraz suchy olejek do ciała :)
 A Wy miałyście już styczność z produktami Le Petit Marseillaise? Miłego wieczoru, pozdrawiam Magda M.


30 komentarzy:

  1. Nie mam żadnego ale kuszą mnie odkąd je zobaczyłam ;) Chociaż znając życie moja skóra mogłaby się nie polubić z jego składem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baza myjąca jest pochodzenia roślinnego, więc może nie będzie tak źle. Może jednak warto zaryzykować :)

      Usuń
  2. Pierwszy raz słyszę o tej marce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam tych produktów, ale chętnie bym sięgnęła po nie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy po nie sięgniesz na pewno zapragniesz więcej :)

      Usuń
  4. Obwąchałam wszystkie będąc w Rossmannie. Zapachy są dość specyficzne, inne i nie każdemu na pewno przypadną do gustu. Ciekawa jestem mleczek do ciała z tej serii, słyszałaś o nich ?:)

    Zapraszam do siebie.
    http://www.hushaaabye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie słyszałam, ale myślę, że z czasem wypróbuję, a notka na pewno się ukaże. Być może będzie to już za niedługo. Dlatego zachęcam do częstszego odwiedzania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. widziałam żele le petit marseillaise i nawet miałam sobie któryś kupić, ale głos rozsądku ( i sumienia ) przypomniał mi o zapasach smętnie czekających na swoją kolej :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak też coś o tym wiem. Nasza największa słabość.

      Usuń
  7. W takim razie, muszę kupić. Byłam ciekawa i czekałam na opinie, ale teraz na pewno się skuszę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że moja opinia do czegoś się przydała. :) Więc relaksującej kąpieli Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałam je ostatnio w kilku drogeriach, ale na razie mam takie zapasy żelów pod prysznic, że musiałam się powstrzymać. Choć z trudem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W każdym bądź razie jestem pod wrażeniem, że udało Ci się powstrzymać.

      Usuń
  10. Jeszcze nie kupiłam, ale kupię, czytam same pozytywne opinie i te zapachy obłędne :) no i cena przystępna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdy u mnie się pojawią to pewnie wypróbuje, ale na razie cisza :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejmy nadzieję, że nie będziesz musiała za długo czekać ;)

      Usuń
  12. Nie słyszałam do tej pory o marce. Ciekawy produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mnie kuszą te żele :) Jak tylko zużyję zapasy to na pewno kupię. Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda na to, że nie tylko Ciebie ;) dzięki, pozdrawiam również

      Usuń
  14. widziałam w Rossmannie ☺ ale nie zaryzykowałam kupna, jednakże widzę,że jest godne uwagi

    OdpowiedzUsuń
  15. http://rekomenduj.to na tej stronie mozna sie zalogowac i wziasc w kampanii wlasnie testowania tych kosmetykow ja sie zapisalam #AmbasadorkaLPM #rekomendujto
    ps. nominowałam Cie do Liebster Award szczegóły tutaj http://zielonookamejkap.blogspot.com/2014/05/liebster-award pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi niezmiernie miło. Bardzo Ci dziękuję ;) Myślę, że jutro odpowiem na zadane pytania :)

      Usuń

Jeśli nie czytasz nie komentuj. Jeśli czytasz zostaw go.
Posty o charakterze obraźliwym będą w trybie natychmiastowym usuwane.

Copyright © 2016 . , Blogger