piątek, 30 maja 2014

Liebster Award

Witajcie :)

Jest mi niezmiernie miło, poinformować Was, że zostałam nominowana przez zielonookamejkap.blogspot.com (przy okazji przeogromne podziękowania dla Ciebie Renatko :)) do zabawy Liebster Award :) Wyróżnienie to jest dla mnie o tyle ważne, że mój blog istnieje dopiero od kilku tygodni. Dlatego niesłychanie cieszy mnie to, że mimo wszystko jest grupka ludzi, która docenia moje starania. :)





Poniżej zasady zabawy:

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za dobrze wykonaną robotę. Jest przyznawana dla blogerów o mniejszej licznie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował"

Lista pytań skierowana do mnie :)


1. Skąd pomysł na tworzenie bloga?
Mój pierwszy pomysł na tworzenie bloga narodził się już w roku 2010 od kiedy to zostałam konsultantką Avon, już wtedy miałam recenzować kosmetyki tej marki aby nie ukrywajmy mieć więcej klientów :P Potem urodziłam synka, zaczęłam pracę i studia i tak się złożyło, że nie miałam na nic kompletnie czasu. Teraz kiedy mój syncia jest już dużym chłopem :P i za 3 tygodnie kończę studia zdecydowałam, że z powrotem wrócę do tego pomysłu :)

2. Twoja najgorsza wpadka makijażowa? 
Hmm…niech no sobie przypomnę… Już wiem! Nie raz za lat młodzieńczych przytrafiło mi się użyć bardzo jasnego odcieniu podkładu bądź wręcz przeciwnie ;) Jak ja mogłam wtedy tego nie widzieć. Aż wstyd.

3. Lubisz gotować? Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
Dla synka i męża zawsze J  Moją ulubioną potrawą jest spaghetti napoli.

4. Bez jakiego kosmetyku nie możesz się obejść i dlaczego?
Zdecydowanie bez korektora pod oczy. Od maluśkiego zmagam się z cieniami pod oczami. To moja największa zmora L Najgorsze jest to, że taka moja uroda. Buu.

5. Co lubisz robić w wolnej chwili?
Czytać książki !

6. Wolisz czytać książki czy oglądać filmy?
Zdecydowanie czytać książki :D

7. Uprawiasz jakiś sport?
Od czasu do czasu lubię popływać, zagrać w tenis ziemny, pojeździć zimą na łyżwach lub pojeździć konno :)

8. Twój ulubiony kolor?
Kolor nadziei- zielony.

9. Czy wychodząc na zakupy z zamiarem nabycia np. butów wracasz z 2 nowymi ciuszkami, nowym błyszczykiem i kolejną paletką cieni i bez butów?
Zdarzyło się, oj zdarzyło ;)
Częściej wracam raczej z nowymi ciuchami aniżeli z błyszczykiem i paletką cieni, których praktycznie używam od wielkich dzwonów ;)

10. W makijażu stawiasz na mocniejsze oko czy usta?
Zdecydowanie na oko.

11. Ile czasu poświęcasz na makijaż w ciągu dnia?
Ekspresem ok. 10-20min :)


Moje pytania:

1. Co Cię podkusiło aby założyć bloga?
2. Jaką książkę możesz polecić innym Blogerom?
3. Co poprawia Ci humor?
4. Nocny marek czy ranny ptaszek?
5. Gdybyś miała się wybrać na bezludną wyspę i mogła wziąć ze sobą tylko jeden kosmetyk, to byłby nim? i Dlaczego?
6. Herbata czy kawa?
7. Jakie cechy charakteru cenisz u ludzi najbardziej?
8. Przypuśćmy, że trafiłaś na złotą rybkę. O co być ją poprosiła ? 
9. Jest jakaś marka kosmetyczna, do której masz szczególną słabość?
10. Szpilki , baleriny czy trampki?
11. Spędzanie czasu wolnego - aktywność fizyczna poza domem? czy kanapa, kocyk , dobry film lub książka, blogowanie?


Nominowani przeze mnie:
Dodam iż każdy z nominowanych blogów został przeze mnie zaobserwowany J



Miłej soboty:) Czekam na Wasze odpowiedzi :)
Pozdrawiam Magda M.

6 komentarzy:

  1. Dzięki za nominację, ale już mam taki post u siebie :) Jeśli masz ochotę zajrzyj i poczytaj http://chemical-cheap.blogspot.com/2014/05/liebster-blog-award.html :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziekuje bardzo za odp. bardzo mi sie u Ciebie podoba i chetnie bede tu zagladac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To była dla mnie sama przyjemność. Dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  3. ja też lubię czytać książki w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie czytasz nie komentuj. Jeśli czytasz zostaw go.
Posty o charakterze obraźliwym będą w trybie natychmiastowym usuwane.

Copyright © 2016 . , Blogger