wtorek, 20 maja 2014

Niebo w gębie czyli Milka Choco Jelly

Dzień dobry kochani.
Mam dzisiaj dla Was coś baaaardzo nowego, baaardzo dobrego i baaardzo słodkiego :)

Cieszycie się ? Myślę,że tak :)

Chcę Wam przedstawić Milkę Choco Jelly. Czekoladę, o bardzo nierównomiernym kształcie, :) która w środku „napakowana” jest wieloma pysznościami. Zawiera m. in. Żelki, kolorowe lentynki, oraz chrupki strzelające w buzi :) Taka sytuacja :D

Żelki troszkę przeszkadzają bo oblepiają zęby, ale najlepszym dodatkiem są popping candy w postaci drobnych kryształków nasyconych dwutlenkiem węgla wypełnia tabliczkę w dużej ilości, które rozpuszczają się na języku i uwalniają masę podskakujących i 
głośnych bąbelków. Sama frajda :) Czekolada sama w sobie to klasyczna mleczna milka, którą znamy wszyscy.
Niestety albo stety czekolada dostępna jest tylko w dużej tabliczce 250 gramowej.
Mieliście okazję spróbować? A Jaka jest Wasza ulubiona czekolada? Bo moja zdecydowanie ta :)

Skład: cukier, tłuszcz kakaowy, odtłuszczone mleko w proszku, miazga kakaowa, serwatka w proszku (z mleka), tłuszcz mleczny, syrop glukozowy, syrop cukru inwertowanego, laktoza (z mleka), skrobia pszenna modyfikowana, pasta z orzechów laskowych, emulgator (lecytyna sojowa), kakao w proszku o obniżonej zawartości tłuszczu (0,3%), glukoza, pełne mleko w proszku, substancje glazurujące (guma arabska, wosk pszczeli, szelak, wosk carnauba), barwniki (antocyjany, karoteny, dwutlenek tytanu, czerwień buraczana, ryboflawiny, tlenki i wodorotlenki żelaza), aromaty, regulator kwasowości (kwas cytrynowy), dwutlenek węgla. Może zawierać inne orzechy.

Waga: 250g
Cena: 11,90

Kupione: Supermarket Spar

Pogoda nas dzisiaj rozpieszcza :) Bynajmniej na Śląsku. Więc po pracy, szkole, uczelni proponuję dłuuuuugi spacer :) Miłego dnia. Magda M.

22 komentarze:

  1. pewnie jestem dziwna ale nie lubię czekolady :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu są osoby, które nie przepadają za słodyczami. Ja Np. Jak codziennie nie zjem kostki czekolady to chodzę zła :p to jest dopiero dziwne 😉

      Usuń
  2. Milka to moje ulubione czekolady:) tej jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że niedługo skosztujesz 😊

      Usuń
  3. Mmmm smacznie wygląda ta czekolada :)
    Może się skuszę i ją wypróbuję :D
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :)
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekolada? ymmm uwielbiam.... :) szkoda tylko, że nie za bardzo mogę ją jeść :( ah ta alergia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, biedna :( to już niestety nie jest zależne od Ciebie.

      Usuń
  5. Mam taką ogromną ochotę na czekoladę oero z Milki ;D Mrrr

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojojojoj jakie dobroci mniam mniam mniam :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Milka jest jedną z moich ulubionych marek, tej nie jadłam jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja oprócz milki lubię jeszcze Wedla :) Jak tylko nadarzy się okazja spróbuj koniecznie :)

      Usuń
  8. Z chęcią po nią sięgnę będąc w sklepie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie będziesz żałować :) zatem smacznego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jadłabym <3 Ja uwielbiam karmelową !

    OdpowiedzUsuń
  11. To prawda też jest pyszna :) Ale ta, o wiele bardziej urozmaicona wieloma innymi cudownościami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie jadłam jeszcze takiej, ale czekoladę uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekolada to moja trzecia miłość :D

      Usuń
  13. Właśnie ją jem- jest przepyszna ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie czytasz nie komentuj. Jeśli czytasz zostaw go.
Posty o charakterze obraźliwym będą w trybie natychmiastowym usuwane.

Copyright © 2016 . , Blogger