środa, 21 maja 2014

Zmywacz do paznokci w płatkach

Hej dziewczęta :)
Piękną pogodę miałyśmy dzisiaj prawda? Złapałyście troszkę słoneczka? Mnie się niestety nie udało, bardzo nad tym ubolewam. Ciągle praca i praca i żeby tego było mało do późnych godzin wieczornych :( Mam nadzieję, że przez weekend nadrobię ;)

Natomiast dzisiaj przedstawię Wam Style Pen Nail Polish Remover marki Ferity czyli perfumowany zmywacz do paznokci w płatkach :) 



Opakowanie okrągłe, szczelnie zamknięte, i co najważniejsze malutkie - za to na samym początku ogromny plus.W dodatku jest  bardzo poręczne i sprawdzi się w każdej podróży. Nie trzeba również zamartwiać się o to, czy przypadkiem zawartość zmywacza nie znajdzie się w naszej torebce ;p Pudełeczko zostało oklejone bardzo przejrzystą i czytelną etykietą zarówno na górze opakowania jak i na spodzie. W środku znajdują się 32 nasączone, pięknie pachnące płatki. Ja skusiłam się na zapach pomarańczowy, ale zmywacz dostępny jest również w innych wariantach zapachowych. Specyfik ten nie posiada acetonu dzięki temu jest łagodny dla skórek oraz płytki paznokcia i w ogóle nie pachnie zmywaczem, jaki każdy zna.





Jeśli chodzi o samo użycie, płatek zmywa praktycznie każdy lakier, nawet ciężkie do usunięcia piaski. Jeden płatek spokojnie starcza na zmycie paznokci u jednej ręki, pod warunkiem, że lakier, który chcemy zmyć jest w miarę jasnego koloru. Przy ciemniejszych kolorach trzeba zużyć około 2-3. Płatki są dobrze nasączone, dzięki temu nasze paznokcie i skórki są natłuszczone, a nie przesuszone jak przy zastosowaniu zwykłego zmywacza. Płatek nie pozostawia po sobie żadnych włókien, które przy użyciu zwykłego wacika kosmetycznego zwykle czepiają nam się o paznokcie i skórki. Perfumowany zmywacz do paznokci dostępny jest w każdej drogerii, czasami można go nawet spotkać w Biedronce.
Szczerze polecam zaopatrzyć się w kilka pudełeczek na raz. Na pewno się przydadzą. Aha nie zauważyłam aby płatki po otwarciu wysychały :)


Cena: ok. 3-4 zł
Skład: Propylene Carbonate, Water, Fragnance


pozdrowionka Magda M.








19 komentarzy:

  1. interesują mnie te zmywacze w płatkach :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne, zwłaszcza na wyjazdy :) Chociaż ja i tak zazwyczaj ląduję z Isaną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wyjazdy rewelacja, ale do codziennego użytku też jest ok. Isanę też lubię.

      Usuń
  3. Kiedyś jak byłam jeszcze w gim kupowałam takie zmywacze gąbkowe, ze wkłdało się palec do pudełeczka z gąbką i się zmywało ;D Ale nie iwem czy nadal są one dostępne ! A płatków nie miałam nigdy ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że są dostępne. Ja mimo wszystko bardziej przepadam za płatkami :)

      Usuń
  4. Bardzo ciekawie się zapowiadają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie miałam zmywacza w płatkach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubię zmywacz w płatkach z H&M :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć, że H&M posiada w sprzedaży zmywacz w płatkach :)

      Usuń
  7. Ja akurat zmywacza w płatkach jeszcze nie używałam, najbardziej boję się właśnie wydajności bo często używam ciemnych, intensywnych lakierów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy zmywaniu intensywniejszych kolorów tak jak słusznie napisałaś może być problem z ich wydajnością. Na pewno szybciej się skończy niż tradycyjny zmywacz w płynie.

      Usuń
  8. Świetna recenzja, na pewno się na nie skusze. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne rozwiązanie, muszę kiedyś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie czytasz nie komentuj. Jeśli czytasz zostaw go.
Posty o charakterze obraźliwym będą w trybie natychmiastowym usuwane.

Copyright © 2016 . , Blogger