środa, 18 czerwca 2014

Dżinsowy french

Witajcie :)

Paznokcie w końcu mi podrosły więc pokarzę Wam dzisiaj mój manicure.
Z racji tego, że nie przepadam za kolorem niebieskim, a wiem, że w tym sezonie jest modny postanowiłam więc użyć go zrobienia french'u. 





Produkty jakich użyłam:

  • Skoncentrowana odżywka do paznokci 8 w 1 marki Eveline cosmetics.
  • Piaskowy lakier do paznokci serii Holiday Nail Color marki Golden Rose odcień 55
Jak Wam się podoba? 

Dla mnie długi weekend się już zaczął i jutro z samego ranka wyjeżdżam :) Wrócę dopiero w niedzielę. W miejsce, w które się wybieram nie ma netu, a ja niestety nie dysponuję netem bezprzewodowym, co prawda posiadam miesięczny pakiet w swoim smartfonie ale ciężko będzie mi przez niego dodać jakikolwiek post. Dlatego przez te kilka dni nie będę uczestniczyć w blogosferze. Zamierzam wszystkie zaległości na Waszych blogach nadrobić jeszcze dziś :)

Zatem życzę Wam słonecznego długiego weekendu i abyście za wszystkie czasy odpoczęli.
pozdrawiam Magda M.

24 komentarze:

  1. Śliczne :) Lubię french, ale sama nie cierpię go robić, jestem mega niedokładna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ten o dziwo robiłam bez pasków :) Udało się tylko dlatego, że konsystencja piasków od Golden Rose jest gęsta.

      Usuń
  2. bardzo ładny wyszedł :3 podoba mi się! ;3

    Zapraszam na mój nowy blog: awesome-daisy.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się :). Ja kiedyś zrobiłam czarny i tata pomyślał, że mam brudne paznokcie :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio miałam chęć zrobić tak samo z brązem, ale pomyślałam, że może to wyglądać niezbyt estetycznie :P

      Usuń
  4. Bardzo ladnie sie prezentuje :)
    Udanego i slonecznego wypoczynku Ci zycze, blogosfera nie ucieknie, wiec spokojnie wypoczywaj te kilka dni - po powrocie nadrobisz zaleglosci ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo i oczywiście wzajemnie :-*

      Usuń
  5. fajnie wyglądają te niebieskie końcówki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny :) Udanego długiego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny! Jak ja już dawno nie miałam frenach! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w takim razie liczę na jakiegoś kreatywnego frencha na Twoim blogu ;)

      Usuń
  8. Świetny pomysł z tym piaskowym frenchem, może to jest pomysł dla mnie - bo całych piaskowych paznokci jakoś nie mogę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro tak, to spróbuj ;) Przynajmniej nie będą bezczynnie leżeć i wysychać ;)

      Usuń
  9. efekt zadowalający :)
    dodaję do obserwowanych w trybie natychmiastowym :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyszło idealnie równo, jak spod linijki ;) U mnie to nie wychodzi tak fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyszło tak tylko dlatego, że lakier piaskowy ma gęsto konsystencje. Przy nałożeniu klasycznego lakieru nie obeszło by się bez pasków ;)

      Usuń

Jeśli nie czytasz nie komentuj. Jeśli czytasz zostaw go.
Posty o charakterze obraźliwym będą w trybie natychmiastowym usuwane.

Copyright © 2016 . , Blogger