poniedziałek, 2 czerwca 2014

Haul

Hej, hej :)
Dzisiaj mam Wam do pokazania haul, składający się z kilku nowości oraz klasyki.  Zakupy zostały dokonane w ciągu ostatnich 2 tygodni :) Może, któryś z produktów  szczególnie zwróci Waszą uwagę :) Recenzje już wkrótce, na które oczywiście zapraszam.



1. Peeling  roślinny. Seans w 100% oczyszczający. Yves Rocher 75 ml.
2. Nowość. Peelingujący żel pod prysznic, malina. Yves Rocher 200 ml.
3. Nowość. Peeling do ciała, arbuz i grejpfrut. Grace Cole Elngland 238 ml.

4. Antyperspirant Hair Optimising, wild rose. Dove 150 ml
5. Woda toaletowa, naturelle. Yves Rocher 75 ml. Nuta głowy: cytryna kalifornijska, bergamota włoska, zielone jabłko, aksamitka Nuta serca: absolut jaśminu, kwiat brzoskwini Nuta głębi: ambra, piżmo, cedr
6. Woda perfumowana, so elixir. Yves Rocher 50ml. Nuta głowy: bergamotka Nuta serca: absolut z jaśminu, róża damasceńska Nuta głębi: paczula, bób tonka, kadzidło
7. Balsam do ciała w kostce, jaśmin i zielona herbata. Orientana 60 g.
8. Nowość. Kredka do oczu, Master Kajal, pitch Black. Maybelline
9. serum do bardzo zniszczonych końcówek włosów, Absolut Repair Cellular.  LOreal Professionnel 50 ml.

10.Nowość. Książka, Paulo Coelho, Zdrada
11. Płyn micelarny do oczyszczania twarzy i zmywania makijażu, do cery mieszanej, tłustej i trądzikowej. Bioderma H2O 250 ml.
12. Krem matujący dla skóry tłustej i mieszanej. Bioderma Bioderma, Sebium Mat 40 ml.


Miłego wieczoru, pozdrawiam Magda M.

31 komentarzy:

  1. Fajne nowości, lubię Biodermę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po wypróbowaniu próbki też ją bardzo polubiłam dlatego zdecydowałam się na zakup pełnej wersji :)

      Usuń
  2. Bardzo fajne nowości :) miłego używania i czekamy na recenzje :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję, na pewno recenzje za jakiś czas się pojawią :) pozdrawiam również

      Usuń
  3. Oj kusisz tą wodą Naturelle - niesamowicie jej pragnę, ale jakoś tak zwykle coś innego kupić chcę i odkładam zakup w nieskończoność :]

    OdpowiedzUsuń
  4. super zakupy, udanego testowania ja w szczególności będę wyczekiwać recenzji Biodermy ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki, też jestem ciekawa jak się spisze Bioderma, mam nadzieję, że bardzo po mojej myśli ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak przeczytasz 'zdradę' daj znać jak wrażenia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zakupy, wodę z YR mam i na szczęście już się kończy ;)
    Malinowy peeling musi super pachnieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz mi, że super to za mało powiedziane :)

      Usuń
  8. Zawsze czaiłam się na to serum z Loreala, dobre jest? Warte swojej ceny? ;)
    Pozdrawiam



    www.beautyandcare4u.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie o tym post więc musisz się troszkę uzbroić w cierpliwość ;)

      Usuń
  9. peelingujące żele z Yves Rocher są na mojej chciej liście;d

    OdpowiedzUsuń
  10. I slusznie bo pachną rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale się tego nazbierało ;) Ja odrabiam zaległości książkowe, więc Zdrada przykuła moją uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co ciekawego czytasz ? Jak tylko przeczytam wrzucę parę zdań od siebie :)

      Usuń
  12. Też bardzo lubię linię Sebium z Biodemry, mam teraz ich preparat zwężający pory i jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja cera od kilku tygodniu strasznie kaprysi więc i mam nadzieję, że mi pomoże :)

      Usuń
  13. Sporo ciekawych nowosci :) Interesuje mnie zwlaszcza peelingujacy zel pod prysznic YR. Udanych testow zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję :) Mogę napomknąć tylko jedno w sprawie peelingu z YR-pachnie jak malinka zerwana prosto z krzewu ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo peeling z Yves Rocher - ostatnio Pani w YR chciała mi go wcisnąć tzn polecić;) przy innych zakupach :P Jakoś udało mi się powstrzymać od zakupu, bo muszę zużyć 3 inne peelingi :) Daj koniecznie znać jak się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam go z własnej ciekawości :) bo uwielbiam wszystkie peelingi z YR dlatego, obok tego nie mogłam przejść obojętnie. ;) oczywiście dam znać .

      Usuń
  16. uwielbiam bioderme, na prawde godna poelcenia! :)

    moze masz ochote na wzajemna obserwacje? pozdrawiam Cie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że i ja ją niedługo polubię :) Pozdrawiam również. Obserwuję ;)

      Usuń
  17. jestem ciekawa książki ZDRADA ;)
    daj znać kiedy recenzja :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na to jeszcze troszkę będziesz musiała poczekać ;) Ale jak tylko przeczytam dam znać.

      Usuń

Jeśli nie czytasz nie komentuj. Jeśli czytasz zostaw go.
Posty o charakterze obraźliwym będą w trybie natychmiastowym usuwane.

Copyright © 2016 . , Blogger