piątek, 27 czerwca 2014

Kłującym włoskom mówimy pa pa. Dove Hair Optimising.

Witam Was serdecznie.

Dzisiaj przedstawię Wam mojego nowego ulubieńca :) Tadam… ! O to i on. Antyperspirant Dove Hair Optimising.


Parę słów od producenta:
Hair optmising minimalizuje kłujące uczucie włosków między goleniami. Unikalna formuła zawiera: Pro-Epil Complex z roślinnymi ekstraktami. Pielęgnuje Twoją skórę pod pachami, jednocześnie zapewnia uczucie ogolonych pach na dłużej. Po kilku tygodniach poczujesz, jak włoski pod pachami staną się bardziej miękkie. Produkt zawiera ¼ kremu nawilżającego. Wszystko to z 48h ochroną i wyjątkową pielęgnacją.

 Skład:Butane, Isobutane, Propane, Aluminum Chlorohydrate, PPG-14 Butyl Ether, Cyclomethicone, Parfum, Disteardimonium Hectorite, Helianthus Annuus Seed Oil, C12-15 Alkyl Benzoate, Dimethiconol, Octyldodecanol, BHT, Propylene Carbonate, Stearyl Alcohol, Sorbiton Laurate, Nylon-12, Palmatine, Citric Acid, Benzyl Alcohol, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Limonene, Linalool


Teraz parę słów ode mnie:
Antyperspirant ten kupiłam w cenie promocyjnej w hipermarkecie Auchan za ok. 8 zł. Jego cena regularna to ok. 14 zł. Produkt dostępny jest w dwóch wersjach zapachowych: Nature Fresh i Wild Rose. Ja zdecydowałam się na ten ostatni gdyż Nature Fresh wydał mi się za delikatny delikatny. Zapach Wild Rose jest przyjemny aczkolwiek intensywny. Wyczuwam go nawet po całym męczącym dniu. Mimo tego nie gryzie się z moimi perfumami. Nieraz zdarzyło się, że po depilacji pach i po rozpyleniu innych antyperspirantów, moja skóra była wysuszona, podrażniona oraz szczypała, rezultatem tego był alkohol w składzie. W tym przypadku wielkim plusem jest brak zawartości tego składnika. Wielki plus również za niewielką ilość (ale jakże potrzebną) kremu nawilżającego. Po systematycznym stosowaniu produktu gwarancje producenta stają się faktem. Włoski stają się miękkie i nie kłują. Dezodorant nie zostawia śladów na odzieży. Odkąd używam Dove Hair Optimising gruczoły potowe wydzielają o wiele mniej wody niż przy użyciu innych antyperspirantów. Osobiście z produktu jestem bardzo zadowolona. Gdy tylko skończy mi się jego zawartość na pewno sięgnę po niego ponownie. Wszystkim szczerze polecam. 
Czy któraś z Was była już jego posiadaczką?
Miłego weekendu.
Pozdrawiam Magda M.

41 komentarzy:

  1. Nigdy go nie miałam ale chętnie bym wypróbowała :).

    OdpowiedzUsuń
  2. też chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam go nigdy. Duży plus za brak śladów na ubraniu, u mnie od zawsze jest problem z białymi śladami głównie na czarnych rzeczach :( Ostatnio z podobnych produktów pojawił się antyperspirant w kulce z Vichy, który ma opóźniać odrost włosków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten niestety nie opóźnia. Bynajmniej ja takich efektów nie zauważyłam.

      Usuń
  4. Bardzo ciekawy produkt , ja obecnie używam antyperspirantu z nivea i tez jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marki Nivea lubię tylko żele pod prysznic i balsamy do ciała. Nic poza tym. ;) Ale dobrze, że dla Ciebie jest odpowiedni.

      Usuń
  5. Ciekawie brzmi choć ja nie lubie tych w sprayu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejmy nadzieję, że marka Dove wpadnie na pomysł aby wydać ten produkt także w formie roll-on'u ;) Wtedy każda z nas będzie zadowolona :)

      Usuń
  6. Nie używam antyperspirantów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jak inaczej radzisz sobie w ekstremalnych warunkach przed potem ?

      Usuń
  7. Nie miałam go, jakoś zawsze wybieram antyperspiranty Rexony w kulce ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem właśnie na etapie poszukiwań dobrego antyperspirantu. Dużo dobrego czytałam o Vichy ale jego cena jest dość wysoka jak na tego typu produkt - jest podobno skuteczny więc może kiedyś się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena rzeczywiście odstraszająca. Mnie ostatnio rzucił się w oczy Antyperspirant w tabletkach ;)

      Usuń
  9. Ojj od kilku miesięcy używam dezodoranty tylko od Dove, polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się całkowicie na nie przerzucę. Cenię je sobie za krem nawilżający w składzie :)

      Usuń
  10. ja jakos nie moge sie przekonac do antyperspirantow w spreyu, mam wrazenie ze nie spelniaja swojej funkcji tak jak powinny ale to tylko moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swoje przyzwyczajenia i upodobania. Ja mimo wszystko bardziej preferuję antyperspiranty w sprayu.

      Usuń
  11. antyperspirant zmiękczający odrastający włoski? 'spsikiwałabym' nim całe nogi:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe kto wie, na tej partii ciała być może też by się świetnie sprawdził ;)

      Usuń
  12. pierwszy raz spotykam się z takim wynalazkiem :) super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że akurat spotkałaś się z nim u mnie ;)

      Usuń
  13. Ja już mam zapas antyperspirantów:) Może bym się skusiła, ale jakoś wolę te w kulce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te seria jeśli dobrze się orientuję nie posiada wersji w kulce.

      Usuń
  14. Nie przepadam za antyperspirantami Dove, lecz tego chętnie wypróbuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj, polecam. Chociażby po to aby wyrobić sobie o nim jakieś zdanie.

      Usuń
  15. Nie miałam, zraziłam się do podstawowej wersji, ale tą mnie kusisz skoro mniej wody produkujesz dzięki nie mu ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorzej jak się człowiek do czegoś/kogoś zrazi. Potem ciężko o ponowne zaufanie ;) Też mnie pozytywnie zadziwił jeśli chodzi o sprawę potliwości.

      Usuń
  16. Tej wersji akurat nie miałam, ale lubię antyperspiranty Dove, choć też nie każdy zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten jest całkiem przyjemny aczkolwiek dla niektórych może wydać się za intensywny. Najlepszy zapach z Dove to moim zdaniem ten klasyczny o zapachu mydełka

      Usuń
  17. Nigdy go nie uzywalam, ale dobrze wiedziec, ze sie sprawdza :) Udanego i slonecznego weekendu :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To najważniejsze :-) dziękuję i wzajemnie.

      Usuń
  18. Hey you´ve a great blog!
    Please check out mine and if you want we can follow each other
    here on bloglovin and via GFC?
    Let me know, now it´s your turn.
    xoxo

    http://www.styleshower.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Warto spróbować jak naprawdę dobry :)
    Pozdrawiam i zostaje na dłużej. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. interesujący produkt! Poszukam :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. kupilam dzis i testuje zapach faktycznie ciagle go czuje wzielam ten sam bo innego nie widzialam...pierwsze wrazenie to czulam taka delikatnosc zobaczymy jak bedzie po goleniu....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że spisze się u Ciebie równie dobrze jak u mnie :) Miłego testowania Renatko :) Daj znać za jakiś czas czy spełnił Twoje oczekiwania :)

      Usuń

Jeśli nie czytasz nie komentuj. Jeśli czytasz zostaw go.
Posty o charakterze obraźliwym będą w trybie natychmiastowym usuwane.

Copyright © 2016 . , Blogger