piątek, 13 czerwca 2014

Matka natura...czyli balsam do ciała w kostce.

Witam Was ciepło w piątek 13-go :)
Mam nadzieję, że nie był dla Was pechowy :p


Pamiętacie jak przedstawiałam Was mój ostatni haul, i co w się w nim znajdowało? Jeśli nie, to pozwólcie, że troszkę Wam przypomnę :P  W tamtejszym poście znajdował się m.in. Balsam do ciała w kostce od Orientany, któremu przez ostatnie dni poświęcałam bardzo dużo czasu, zwłaszcza po kąpieli ;)

Będąc w drogerii Hebe przy jednym z wielu regałów dostrzegłam tłum zafascynowanych kobiet ,a między nimi rozgadaną ekspedientkę ;) Zaciekawiła mnie ta sytuacja, więc zdecydowałam się podejść i posłuchać. Okazało się, że sprzedawca polecał  w samych superlatywach nowy produkt marki Orientana, „Balsam do ciała w kostce” , który oprócz tego, że jest dostępny w sklepie internetowej producenta to jest dostępny tylko i wyłącznie w drogerii Hebe. Muszę przyznać, że produkt i opinia ekspedientki bardzo mnie zaciekawiła, dlatego też bez żadnego głębszego zastanowienia się, wybrałam zadowalający mnie zapach i natychmiast pobiegłam do kasy. Byłam do tego stopnia tak podekscytowana balsamem, że zaraz jak wróciłam do domu musiałam go wypróbować na własnej skórze :) (nie byłabym sobą gdybym tego nie zrobiła zaraz po zakupie :P) Czy zakup i moje poruszenie było słuszne ? hmm…?  Dowiecie się już za chwilkę :P

Przejdźmy zatem do szczegółów…

Skusiłam się na nutę zapachową jaśminu i zielonej herbaty. Połączenie tych dwóch składników wręcz ubóstwiam. Wiem, że nie każdy przepada za jaśminem ale na szczęście balsam jest dostępny również w innych wariantach zapachowym np.: imbir i trawa cytrynowa, cynamon i paczula oraz lawenda i ylan ylang.

Balsam w kostce do ciała to w  „100% naturalny balsam do ciała w formie stałej, bez zawartości wody. Stworzony z masła kokum, masła kakaowego, wosku pszczelego, olejów i olejków roślinnych, w tym olejku jaśminowego i ekstraktu z zielonej herbaty. Wszystkie składniki są naturalne, tłoczone na zimno, nierafinowane, nie poddawane obróbce mechanicznej.Kostka topi się pod wpływem temperatury ciała. Stosować najlepiej po kąpieli gdy skóra jest rozgrzana i z łatwością chłonie balsam. Skóra po masażu balsamem w kostce jest niesamowicie gładka. Olejek jaśminowy- wzmacnia włókna kolagenowe, reguluje drobne zmarszczki, poprawia strukturę skóry, wzmacnia barierę ochronną i uzupełnia niedobory lipidów. Ekstrakt z zielonej herbaty posiada silne właściwości przeciwutleniające, blokuje enzymy odpowiedzialne za degradację kolagenu z skórze właściwej, łagodzi stany zapalne i podrażnienia, regeneruje, zwiększa elastyczność, pobudza ujędrnienie i ukrwienie skóry


Działanie:
- ujędrnia skórę,
- odżywia skórę,
- nawilża skórę,
- zapach poprawia samopoczucie

Skład:
Pełny skład: wosk pszczeli, masło kakaowe, olej słonecznikowy, masło kokum, olej z nasion rącznika pospolitego, olej migdałowy, olej oliwkowy, olej sezamowy, olej z nasion winogron, olej kokosowy, olej z kiełków pszenicy, wit. E, wosk jaśminowy, ekstrakt z aloesu, olejek z jaśminu, ekstrakt z zielonej herbaty, ekstrakt z miodli indyjskiej.

Właściwości wybranych składników:

OLEJ Z NASION RĄCZNIKA POSPOLITEGO – zapobiega stanom zapalnym skóry, ma działanie odżywcze.

OLEJ KOKOSOWY - doskonale nawilża i odbudowuje warstwę ochronną skóry. Dzięki zawartości kwasu laurynowego ma działa antybakteryjnie i przeciwgrzybicze. Przywraca skórze gładkość i jędrność.  Działa kojąco i relaksacyjnie.
OLEJ MIGDAŁOWY - działa odżywczo. Zawiera proteiny, sole mineralne oraz witaminy A, E, D i z grupy B. Wpływa na jędrność i elastyczność skóry i opóźnia proces starzenia. Zawiera również kwasy linolowy i oleinowy, które zmiękczają naskórek i wzmacniają lipidową barierę ochronną skóry.
OLEJ Z OLIWEK – bogaty w  nienasycone kwasy tłuszczowe. Odżywia i chroni skórę, poprawia jej ukrwienie skóry, wzmacnia barierę naskórka, doskonale regeneruje i nawilża.
OLEJ SEZAMOWY – dotlenia, odżywia, działa przeciwzapalnie.
OLEJ SŁONECZNIKOWY – bogaty w fosfolipidy, karoten i witaminę E. Zmiękcza, wygładza i wzmacnia skórę. Ma działanie przeciwrodnikowe i przeciwzapalne. 
OLEJ Z KIEŁKÓW PSZENICY - bogaty w niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe, witaminy, składniki mineralne, lecytyny, enzymy, fitosterole, karoteny. Doskonały dla skóry zniszczonej i zmęczonej.
OLEJ Z NASION WINOGRON - zapewnia skórze jedwabistą gładkość. Ma silne działanie przeciwutleniające (20x silniejsze niż witamina C, 50x silniejsze niż witamina E) i jest skutecznym środkiem niszczącym wolne rodniki.
OLEJEK Z JAŚMINU –  koi wrażliwą i przesuszoną skórę
EKSTRAKT Z ZIELONEJ HERBATY – zwiększa elastyczność, pobudza ujędrnienie i ukrwienie skóry 

SPOSÓB UŻYCIA:
Kostka topi się pod wpływem temperatury ciała. Pocieraj kostką bezpośrednio po skórze lub rozgrzej w dłoniach i dłońmi wcieraj balsam w ciało. 

Opakowanie: Małe, praktyczne i kwadratowe. Otwierając pudełko wyczujemy bardzo intensywny zapach jaśminu :)  A w środku znajdziemy kostkę, która jest opakowaną w folię spożywczą. Kostka jest wyżłobiona i ma kształt babeczki. Naturalny wyrób polski wysokiej jakości. Wykonany ręcznie.






Moja opinia: Balsam rzeczywiście bardzo szybko topi się przy zetknięciu ze skórą. Przy regularnym stosowaniu kostka niestety zaczyna się kruszyć na naszym ciele. Wtedy odłamki balsamu jesteśmy zmuszeni dodatkowo wetrzeć w skórę. Po użyciu balsamu nasza skóra się nie lepi, nie klei oraz nie jest tłusta, a zapach na naszym ciele pozostaje na długo :) Zadawalająco nawilża suche partie ciała (łokcie, kolana). Z pewnością mogę stwierdzić, że był to bardzo udany zakup. Nawet przez chwilę nie pożałowałam swojego wyboru oraz tego, że wydałam na niego całe 29.99 zł. (Cena nie zadowala). Z racji tego, że jest to kosmetyk w 100% naturalny przechowujmy go w specjalnie dobranym opakowaniu. Najbardziej pożądana mydelniczka lub pojemnik metalowy. Musimy pamiętać również aby produkt znajdował się w pomieszczeniu o temperaturze pokojowej. Ja przetrzymuję balsam w jego pierwotnym kartonowym pudełeczku. Nie trzymam go w łazience, gdyż boję się, że podczas ciepłych kąpieli może mi się stopić dlatego trzymam go w otwartym kartoniku w szafce między ubraniami, które po wyciągnięciu świeżo pachną :)

Uffff…. I toby było na tyle.

Zainteresowane produktem? A może któraś z Was już testowała balsam w kostce ?
Udanego weekendu ;*




29 komentarzy:

  1. Lubię takie wynalazki, więc chętnie bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od jakiegoś czasu woła do mnie ten balsam :) Mam tylko ochotę na inną wersję zapachową ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaśmin niestety jest specyficzny, intensywny i dla niektórych duszący.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Oryginalny pomysł trzeba przyznać :) Najważniejsze, że się sprawdza :)

      Usuń
  4. Nigdy wczesniej o nim nie slyszalam, ale chetnie bym wyprobowala :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się kiedyś skusisz.

      Usuń
  5. Pierwszy raz widzę taki balsam! Mega ciekawie wygląda. Szkoda, że jest troszkę drogi. Może kiedyś dorwę go w promocji :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak go zobaczyłam moje reakcja była bardzo podobna do Twojej :) Poluj na promocję bo na prawdę warto :)

      Usuń
  6. Zainteresowane tylko cena taka trochę powalająca :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, mógłby być troszkę tańszy :P

      Usuń
  7. pierwszy raz słyszę o balsamie w kostce! :) fajna sprawa ale szkoda, że się kruszy i ta cena.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena nie należy do najniższych, a kruszyć się ma prawo, w końcu składa się naturalnych wosków.

      Usuń
  8. Nigdy wcześniej nie słyszałam o balsamach w kostce. ; o

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie miałam balsamu w kostce, ale o tym już trochę czytałam i przyznam, że chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeśli nic nie stoi na przeszkodzie to do dzieła :)

      Usuń
  10. Kusi bardzo, choć nie wiem czy te odrywające się kawałki by mnie nie denerwowały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te odpadające kawalątka nie są aż tak problemowe ;)

      Usuń
  11. Nigdy nie słyszałam o takim wynalazku, duży plus za skład :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skład rewelacyjny, dlatego też z tego względu uważam, że cena jest adekwatna do jakości.

      Usuń
  12. No ten połysk jest genialny! No i nie na jeden dzień, tylko przez cały czas ich noszenia! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem ciekawa jak z wydajnością...

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem jak mogłam o tym aspekcie zapomnieć. A wiec juz odpowiadam. Kostka niestety nie posłuży nam ma długo, gdyż w czasie wcierania lubi się kruszyć i w miarę szybko sie zużywa.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jestem strasznie ciekawa szamponu do włosów z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie używałam jeszcze więc nie pomogę.

      Usuń
  16. Zachęciłaś mnie tą recenzją :) Z pewnością wypróbuję tego produktu

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie czytasz nie komentuj. Jeśli czytasz zostaw go.
Posty o charakterze obraźliwym będą w trybie natychmiastowym usuwane.

Copyright © 2016 . , Blogger