środa, 11 czerwca 2014

Na ochłodę ……Lody Oreo !

Witajcie moi drodzy. 



Dzisiaj tak szybciutko, króciutko i na temat. :)
Upały dają nam się we znaki , dlatego mam dla Was coś na ochłodę :)

Niedawno robiąc zakupy w Biedronce natknęłam się na takie pyszności. Ciasteczka Oreo w formie lodowej :) Lody te nie różnią się smakiem od tradycyjnego ciastka  jakie wszyscy (mam nadzieję:P) znamy.


W pudełku znajdziemy 4 osobno zapakowane lody. Pomiędzy ciastkami znajduję się puszysta śmietankowa masa, z kawałkami ciastek. Lody są pyszne ale uczulam Was aby je zjeść  zaraz po wyciągnięciu z zamrażarki, ponieważ gdy lód się topi ciastko, które znajduje się z wierzchu jak i na dole szybko go chłonie.  Dzięki temu nasze ciastko robi się nieprzyjemnie wodniste. Moim zdaniem za tę cenę, którą zajdziecie poniżej warto zrobić przyjemność podniebieniu ;)

Skład: ciastka kakaowe 40% (mąka pszenna, cukier, tłuszcz roślinny, kakao w proszku o obniżonej zawartości tłuszczu 10%, woda, syrop glukozowy, sól, substancja spulchniająca (węglany sodu), aromat), mleko odtłuszczone, cukier, tłuszcz roślinny, kruszone herbatniki kakaowe z nadzieniem o smaku waniliowym 3% (mąka pszenna, cukier, tłuszcz i olej roślinny, kakao w proszku o obniżonej zawartości tłuszczu (4,6%), skrobia pszenna, syrop glukozowo-fruktozowy, substancje spulchniające (węglany potasu, węglany amonu, węglany sodu), sól, emulgatory (lecytyna sojowa, lecytyna słonecznikowa), aromat (wanilina)), produkt serwatkowy (z mleka), śmietanka (3%), syrop glukozowy, mleko zagęszczone odtłuszczone, emulgator (mono- i diglicerydy kwasów tłuszczowych), stabilizatory (mączka chleba świętojańskiego, guma guar), aromat. Produkt może zawierać orzechy, orzeszki arachidowe i jaja.


Cena: około 5 zł za opakowanie.


Próbowaliście Lody Oreo? Macie  jakieś swoje ulubione lody ?



19 komentarzy:

  1. Nawet nie wiedziałam że są lody oreo :) będę musiała spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że chociaż raz każdy powinien ich spróbować :)

      Usuń
  2. Nigdy nie jadłam. Jak spotkam to kupię :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulubione lody mam. Takie wodne i w pomarańczowych kolorach :D zapomniałam jak się nazywają. Chyba Twistery ale nie takie małe tylko duże :D.

      Usuń
    2. Ja też uwielbiam twistery :D A najbardziej kaktusy :D mmm pycha

      Usuń
  3. ale śmieszne, muszę kupić!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. O proszę, nie wiedziałam, że są takie lody! Muszę zasmakować:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam Zaapy:)
    http://przystannatalii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiedziałam o ich istnieniu ! Muszę spróbować

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiedziałam że takie są :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie czytasz nie komentuj. Jeśli czytasz zostaw go.
Posty o charakterze obraźliwym będą w trybie natychmiastowym usuwane.

Copyright © 2016 . , Blogger