wtorek, 24 czerwca 2014

Sezon kąpielowy czas zacząć. Najmodniejsze wzory kostiumów kąpielowych 2014

Hej !

Parę dni temu poszczególne rejony Polski obchodziły noc Kupały. Według wierzeń wodniki, wodnice i utopce oraz większość pozostałych demonów wodnych lubiły zaczajać się na spragnionych lata ludzi, którzy nierozsądnie zażywają kąpieli właśnie przed tą nocą.  Dopiero po tym święcie kąpiel w akwenach stawała się stosunkowo bezpieczna. W okresie późniejszym wierzenia te znalazły swoje odbicie w święceniu wody w przypadającą na 23-24 czerwca wigilię św. Jana, co w konsekwencji przeganiać miało złe moce i niejako oficjalnie otwierać sezon kąpielowyZ racji tego, że dzisiaj imieniny swoje obchodzą wszyscy Janowie – zatem wszystkiego najlepszego dla nich, możemy sezon kąpielowy uznać za otwarty! Od dziś wszystkie baseny na świeżym powietrzu są otwarte :)

A co za tym idzie ? Oczywiście zakup nowego stroju kąpielowego.
Dzisiaj przedstawię Wam jakie są najmodniejsze modele na tegoroczne lato kostimów kąpielowych.

Zacznijmy więc od kolorystyki. Każdy kto interesuje się modą wie nie od dziś, że w sezonie wiosna-lato 2014 najbardziej pożądanym kolorem jest kolor niebieski oraz żółty. To samo tyczy się kolorystyki strojów kąpielowych. Barwy te świetnie podkreślają nawet lekką opaleniznę. Dla tych, do których w/w kolory nie przemawiają (czyli zdecydowanie dla mnie ;)) alternatywą będą pastele. A dokładniej kolor brzoskwiniowy i pastelowy róż (któremu mówię absolutne tak !) 

Przyjrzyjmy się teraz krojom stroi kąpielowych. Na basenach i plażach będą królowały stroje o krojach asymetrycznych i geometrycznych, podobnie jak w zeszłym sezonie. Cechują się efektownymi wcięciami w talii. Takie zastosowanie nie jest korzystne ani praktyczne dla osób, które mają na celu równomiernie opalić swoje ciało. Jeśli jednak nie zależy nam opaleniźnie strój taki wygląda na ciele interesująco. Jeśli chodzi o wzory, modne są wszelkiego rodzaju printy, falbanki oraz motywy kwiatowe. Modne też jest eksponowanie ramion.

Źródło: http://www.self.pl/fotki/self984_3.jpg
Źródło http://bershka.wiosnalato.pl/stroje-kapielowe-bershka-lato-2014/
Źródło: http://bershka.wiosnalato.pl/stroje-kapielowe-bershka-lato-2014/
Źródło: http://www.styl.pl/galerie/moda/zdjecie,iId,1129145,iSort,5,iTime,1,iAId,81779
Źródło: http://bershka.wiosnalato.pl/stroje-kapielowe-bershka-lato-2014/
Źródło: http://bershka.wiosnalato.pl/stroje-kapielowe-bershka-lato-2014/
Natomiast największym HITEM tegorocznego lata są stroje w stylu retro pin-up. Inspirowane latami 50, które nosiły m. in. Marylin Monroe i Bette Davis.

Źródło:  http://modaija.pl/co-moda-zawdziecza-pin-up-girls
Źródło: http://ekskluzywna.pl/ajax/pinfo/gallery/69289/1/
Jak Wam się podoba styl pin-up? Ogólnie przepadam za spodniami z wysokim stanem, dlatego myślę, że strój w stylu retro nie byłby dla mnie problemem, bynajmniej ten jednoczęściowy;)
Czy któraś z Was jest przed zakupem stroju kąpielowego tak jak ja ? Czym będziecie się kierować? Modą czy wygodą? Ja zdecydowanie wygodą i dobrym samopoczuciem, oraz takim fasonem, który zasłoni moje małe niedoskonałości ;) m.in. rozstępy na brzuchu, które pojawiły się podczas ciąży. Powodzenia w poszukiwaniu wymarzonego kostiumu. 
Dla mnie Idelane będzie tankini. Poniżej wzory, którymi jestem zachwycona :)
Źródło: https://www.southbeachswimsuits.com/maaji_2014_sparkling_waves_tankini-p11384/#.U6lirPl_uSo
Źródło: http://www.self.pl/fotki/self1092_3.jpg

Źródło: http://ekskluzywna.pl/ajax/pinfo/gallery/69289/1/

Miłego dnia, Pozdrawiam Magda. M 

40 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się pierwszy i ostatni :) przydałoby mi się coś ładnego na podróż poślubną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na podróż poślubną koniecznie musisz znaleźć coś zjawiskowego i oryginalnego :D

      Usuń
  2. Też jestem przed zakupem stroju kąpielowego :) Niektóre propozycje bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejmy nadzieję, że obie znajdziemy ten jedyny :D

      Usuń
  3. Ja mam juz swoj ukochany, tylko trza by troche brzuszka zrzucic ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Codzienne brzuszki, resturkcyjna dieta i po kłopocie :P Taaaak wiem, wiem łatwo powiedzieć gorzej zrobić.

      Usuń
  4. każdy mi się widzi i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kupiłam ostatnio bikini w Esotiq :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczności :) ja kupiłam ostatnio kostium kąpielowy, ale taki bardziej zwyczajny na basen ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jeszcze niedawno myślał o kostiumie sportowym

      Usuń
  7. Niebieski strój jest przepiękny! Bardzo mi się takie podobają :) Ja mam sporą nadwagę więc muszę raczej zakrywać niż pokazywać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz jednoczęściowe stroje są takie piękne, że na pewno znalazłabyś swój ideał ;)

      Usuń
  8. Nie lubię kupować strojów bo moja figura jest niezbyt ładna :(.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikt nie jest idealny. Na takie mankamenty najlepsze są stroje jednoczęściowe plus pareo ;)

      Usuń
  9. Świetne stroje :-) w tym roku skusiła bym się na ten niebieski taki powycinany :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Parę strojów mi wpadło w oko, zwłaszcza ten żółty z bershki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda jest śliczny, w dodatku dostępny jest w różnych wariantach kolorystycznych :)

      Usuń
  11. Mi się spodobał nr 10 :) Żebym miała jeszcze taką figurę jak modelka ze zdjęcia to już było by cudownie ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też nr 10 zachwycił pepitka górą :D

      Usuń
  12. Świetny jest nr 3 !:) bardzo podobają mi się asymetryczne stroje :) Pozdrawiam serdecznie i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A mnie zauroczył ten z wieżą Eiffla :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nareszcie ktoś zwrócił na niego uwagę :) Oryginalny.

      Usuń
  14. Fantastyczne propozycje ! :) Ja niestety w tym roku nie zaczynam sezonu ani kąpielowego ani sezonu letniego ! Bo najzwyczajniej w świecie nie mam urlopu ;[ ;[ Więc cichutko zazdroszczę wszystkim tym którzy go mają !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj biedna :( Miejmy nadzieję, że odrobisz na ferie zimowe bądź święta BN :)

      Usuń
  15. Ten z pierwszego zdjęcia, jest boski!

    OdpowiedzUsuń
  16. Kilka bardzo mi się spodobało ;) Chociaż ogólnie wolę bardziej praktyczne, żeby nie opalić się w jakieś wzorki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda są mało praktyczne ale efekt ich kusi i przyciąga uwagę ;)

      Usuń
  17. Wspaniałe stroje pokazałaś:) Mam już kilka,więc nie szukam w tym roku:) Ale kilka wpadło mi w oko:)

    OdpowiedzUsuń
  18. wszystkie śliczne , napracowałaś się brawo za super przydatny post

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się wybrać te najciekawsze :) Jak widać się udało :) Dzięki Aneczko.

      Usuń
  19. Zawsze mam problem z zakupem stroju kąpielowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. niektóre kostiumy są piękne - chodzi o krój, ale kiepskie jeśli chodzi o opalanie np ten pierwszy - opalenizna w siateczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, niektóre nie są praktyczne.

      Usuń

Jeśli nie czytasz nie komentuj. Jeśli czytasz zostaw go.
Posty o charakterze obraźliwym będą w trybie natychmiastowym usuwane.

Copyright © 2016 . , Blogger