sobota, 21 czerwca 2014

Sunkisses - żel rozjasniający do włosów w tubce

Witajcie wróciłam :) Wiem, że długi weekend jeszcze trwa ale zdążyliście już odpocząć? Pochwalcie się gdzie wypoczywaliście? My zdecydowaliśmy się na powrót dziś, gdyż jutro zapewne na A4 czekały by na nas ogromne korki .
Podczas mojego długiego weekendu udało mi się upolować Casting Sunkiss-  żel rozjaśniający do włosów od L’Oreal Paris. Z racji tego, że Castingi uwielbiam i przenigdy mnie nie zawiodły to gdy znajoma napisała mi sms-a, że wyhaczyła taką właśnie nowość (Sandra jeszcze raz wielkie dzięki ;*) toteż piorunem postanowiłam go mieć :D I otóż mam ! Nawet tego samego dnia wypróbowałam :D

Więc po kolei.
Opakowanie prezentuje się tak.
Ujęłabym, że jest całkiem przyzwoite :)



Konsystencja żelu jest półprzezroczysta i ślicznie pachnie.


Żel ten daje nam możliwość stopniowego rozjaśniania włosów aż do 2 tonów, nadając im naturalny efekt pocałunku słońca. Żel nie posiada amoniaku oprócz tego wzbogacony jest odżywczym olejkiem kameliowym znanym z pielęgnacyjnych właściwości i pięknego zapachu. Produkt ten nie pokrywa siwych włosów i jest przeznaczony tylko i wyłącznie do ich rozjaśnienia. Żel natychmiast po wyciśnięciu z tubki jest gotowy do użycia. NIE ZALECANY jest dla kolorów włosów ciemniejszych niż średni blond.


Żel dostępny jest dla włosów: jasny brąz 03, średni blond 02 jak również jasny blond 01
(ja wybrałam 02)


Sposób użycia:
  • Można go stosować w dwojaki sposób: na mokre bądź na suche włosy, ja preferuję używać wszelkiego rodzaju kosmetyki tylko i wyłącznie na mokre włosy dlatego w tym przypadku było podobnie.
  • Od pożądanego przez Ciebie efekty możesz stosować żel na całe włosy dla pełnego rozjaśnienia lub też na wybrane kosmyki dla efektu rozświetlonych pasemek. W moim przypadku eksperyment ten miał miejsce na całych włosach.
  • Żelu nie spłukujemy, Po prostu zostawiamy do wyschnięcia.
  • Specyfik ten posiada formułę termoaktywną: Aby efekt był bardziej intensywny, eksponuj włosy na słońcu lub użyj suszarki. Z racji tego, że słońce przez prawie cały długi weekend chowało się za chmury postanowiłam użyć suszarki.
  • Żel można używać co 2-3 dni. Aż do uzyskanego pożądanego przez Ciebie rezultatu.


Skład:

 Czas na konkrety :)
Żel użyłam tylko raz, w sposób który opisałam wyżej. Żel nie skleił mi włosów, były miękkie, miały piękny delikatny zapach. Żel w niczym nie przypomina farby do włosów. Nie zauważyłam też aby moje włosy zostały w jakikolwiek sposób uszkodzone.


Moje włosy przed zastosowaniem żelu


 i…..moje włosy po zastosowaniu żelu :)


Jak Wam się podoba? Oba zdjęcia były robione w tym samym pomieszczeniu, przy tym samym oświetleniu oraz na tych samych parametrach lustrzanki. Ja osobiście efektem byłam i dalej jestem pozytywnie zaskoczona :D Moje włosy wyglądają na odświeżone i co najważniejsze na rozjaśnione. Żel ten stopniowo będzie rozjaśniał odrost. Oczywiście zamierzam dalej go używać :)  Nie zauważyłam również aby produkt  zostawiał nierównomierny kolor na włosach. Jest  też delikatny dla skóry głowy oraz trwale rozjaśnia. Żel wydaje się być wydajny.
Polecam każdemu kto chce mieć muśnięte słońcem włosy.

Cena promocyjna: 24,99 zł
Ocena: 5/5


Cena regularna: 29,99 zł

36 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam tego żelu. Delikatny efekt widać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero od niedawna znajduje się na sklepowych półkach ;)

      Usuń
  2. właśnie czegoś takiego szukałam, aby zrobić sobie delikatne pasemka.Napewnno wypróbuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj bo na prawdę warto :) Ja jestem mega zadowolona :D

      Usuń
  3. Ale cudo! Bardzo chętnie bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny odcień Ci wyszedł!
    Pozdrawiam:)


    www.beautyandcare4u.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Producent obiecuje, że odcień z każdym następnym zastosowaniem będzie coraz jaśniejszy :D

      Usuń
  5. No produkt już nie dla mnie mam ciemniejsze włosy a do blondów nie wracam póki co ;) ale efekt fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, cieszę się, że się podoba :)

      Usuń
  6. No jakby delikatnie aczkolwiek widocznie wygładził i lekko rozjaśnił włosy :) ja mam włosy ciemny brąz więc raczej go nie wypróbuję... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak producent insynuuje na ciemne włosy ten żel nie jest wskazany aczkolwiek widziałam u jednej blogerki, która jest posiadaczką ciemnych włosów całkiem ładny efekt :)

      Usuń
  7. być może to wina mojego monitora, ale ja nie widzę różnicy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efekt jak na razie jest bardzo delikatny. Mam nadzieję, że z każdym jego użyciem będzie coraz bardziej widoczny :)

      Usuń
  8. Widziałam u koleżanki efekt po takim żelu rozświetlającym, ale ona używałam chyba z John Frieda. Ogólnie fajne produkty, szkoda, że w zeszłym roku jak byłam ciemną blondynką :) nie przetestowałam go :) Efekt u Ciebie też widoczny, fajnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba :) O tym żelu, który wymieniłaś niestety nie słyszałam. Ale zapewne ma podobne działanie jak ten. Liczę na to, że mój odcień będzie coraz to jaśniejszy ;)

      Usuń
  9. nie slyszalam jeszcze o takim zelu, ciekawa sprawa :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja o tym nie słyszałam! Koniecznie muszę wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana śmiało możesz pytać! Takie pytania to dla mnie czysta przyjemność :)

      Usuń
    2. Na pewno napiszę, ale to dopiero wtedy kiedy w końcu zdecyduję się na konkretny kolor sukienki ;) dziękuję :-*

      Usuń
  11. Ja sobie w piątek machnęłam blond od Claudii Schiffer, więc już nie mam za bardzo co rozjaśniać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlaśnie pojawi się może jakaś notka na temat tej koloryzacji u Ciebie na blogu? Bo jestem ciekawa jak się spisuje owa seria :)

      Usuń
  12. super też takiego czegoś szukałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że akurat znalazłaś go u mnie ;)

      Usuń
  13. ciekawy produkt, spodobał mi się

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie ruszam moich włosów żadnymi farbami ani rozjaśniaczami od 3 lat ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zostaje mi nic innego jak tylko Ci pozazdrościć ;)

      Usuń

Jeśli nie czytasz nie komentuj. Jeśli czytasz zostaw go.
Posty o charakterze obraźliwym będą w trybie natychmiastowym usuwane.

Copyright © 2016 . , Blogger