sobota, 5 lipca 2014

Avon, Gel Finish 2 in 1. Lakier dający efekt żelowego manicure

Witajcie kochani w ten jakże piękny poranek :)


Jakieś konkretne plany na dzisiejszy dzień ? Ja dzisiejszą Sobotę mam zaplanowaną już od tygodni :) Z  racji tego, że w poniedziałek 07.07 mam obronę pracy dyplomowej, to dlatego też mój dzisiejszy dzień do godziny 15 upłynie na czytaniu jej po raz setny. Natomiast po obiadku wybieramy się całą rodzinką do kina na film animowany, którego długo wyczekiwał mój synek :) Wiedząc, już tydzień wcześniej, że pójdzie do kina to przez ten cały czas gdy tylko się budził i otwierał swoje piękne błękitne oczka pytał mnie za ile dni pójdziemy na "GANG WIEWIÓRA? ". No to się doczekał. To będzie pierwsza przygoda mojej pociechy z kinem. Jestem bardzo ciekawa jaka będzie jego reakcja na gasnące nagle światło, wielki ekran oraz donośny dźwięk. No i oczywiście czy po pół godzinie bajka się nie znudzi ;)

Koniec paplaniny czas na konkrety. 
Poznajcie mój nr 1 wśród lakierów żelowych :)
W blogosferze ostatnio aż huczy od żelków marki Avon.  Jako, że nigdy nie przepadałam za lakierami do paznokci tej marki zdecydowałam się jednak zaryzykować i sprawić go sobie. Gdyż ostatnio bardzo ale to bardzo podoba mi się efekt hybrydowego manicure m.in. za to, że kolor na paznokciach piękni lśni, dlatego pomyślałam, że Gel Finish mógłby być taką jego imitacją :P



Moja opinia
Lakier posiada wygodny w użyciu pędzelek.  Konsystencja lakieru nie jest wodnista ani też za gęsta. Lakier ma idealną konsystencję, która podczas nakładania nie rozlewa się na nasze skórki. Wystarczy już jedna warstwa aby pokryć kolorem CAŁĄ (bez żadnych przebić)  płytkę paznokcia. Ja jednak zdecydowałam się użyć podwójnej warstwy. Lakier naprawdę szybko schnie oprócz tego świetnie utwardza paznokcie dodając im przy tym piękny połysk (jak hybryda :D zdjęcie niestety tego nie oddaje :( ) Niesamowite w tym cudaku, jest to, że dopiero po 7 dniach zaczął odpryskiwać. (taaaaaaak dobrze widzicie po 7 dniach!!!) Natomiast jeżeli chodzi o jego usunięcie nie ma z tym najmniejszego problemu. Szkoda tylko, że jak większość lakierów od Avon podczas zmywania zostawia ślady koloru na skórkach ale myślę, że tę jedyną wadę można mu wybaczyć. Wystarczy zrobić jedno ręczne pranie i problem z głowy :P   

Cena: 12,99 zł


A Wy kobietki  miałyście styczność z żelkiem od Avon? 
Udanego weekendu wszystkim, a ja teraz spadam na balkon złapać trochę słoneczka i przy okazji się pouczyć. :)

42 komentarze:

  1. Ja niedawno wpisałam się do Avonu i teraz będę testować te lakiery! Ten kolorek już zamawiałam i jest genialny :)

    No jestem dosyć duża, 174 cm! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie :) też jestem konsultanką od paru dobrych lat :)
      To rzeczywiście wielka :P Miałam rację :D

      Usuń
  2. Musze przyznać ze prezentuje sie naprawdę genialnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz mi, że zdjęcie nie oddaje całego efektu. Także w rzeczywistości robi większe wrażenie :)

      Usuń
  3. Także ostatnio pisałam recenzję tych lakierów :) Nie są najgorsze, ale mam do nich pewne zastrzeżenia. Niestety ja jestem pierdołą i nie umiem paznokci malować, więc jaki lakier bym nie wzięła, pewnie nie byłabym zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co to za zastrzeżenia ? Oj tam...praktyka czyni mistrza ;)

      Usuń
    2. Zastrzeżenia do żółtego, bo zostawia smugi i nie kryje, jak należy. Poza tym ma brokatowe drobinki, o których producent nie poinformował ;)

      Usuń
    3. Żaden lakier o jasnych odcieniach od Avon nie kryje za pierwszym razem. A co do drobinek to faktycznie nie ma o nich żadnej informacji w katalogu. A próbowałaś nałożyć wcześniej na płytkę paznokcia odżywkę lub jakiś utwardzacz? Myślę, że to by mogło pomóc.

      Usuń
  4. Podoba mi się. Osobiście nie mam żadnego lakieru z Avon :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To koniecznie musisz się z nimi zapoznać, a bynajmniej z serią Gel Finish

      Usuń
  5. No no fajny efekt daje na paznokciach. Podoba mi się:) ps. Bardzo podoba mi się charakter Twojego bloga:) Super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj bardzo fajny, osobiście jestem z niego mega zadowolona. Właśnie przed chwilą zamówiłam kolejny kolorek, tym razem w kolorze różu :D Dziękuję bardzo, cieszę się, że Ci się podoba.

      Usuń
  6. Bardzo ładny ten kolorek, u mnie te żele niestety się nie sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy nie miałam lakierów z Avon. Ten będzie pierwszy w mojej kolekcji!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że u Ciebie sprawdzi się równie dobrze jak u mnie ;) Daj znać czy się polubiliście :)

      Usuń
  8. Nie miałam jeszcze żadnego z tych lakierów ale efekt jaki dają jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja :) Polecam bo na prawdę jest godny uwagi :)

      Usuń
  9. Alez pieknie sie prezentuje :) Nie slyszalam o nim wczesniej ;) Udanego weekendu, duzo sloneczka i owocnej nauki zycze :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana. Koniecznie jak najszybciej się z nim zapoznaj :P

      Usuń
  10. Korci mnie juz od dłuższego czasu , może się skusze i może wytrwa dużej niz inne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że na pewno wytrwa dłużej ;)

      Usuń
  11. Lubię czerwienie, ale z Avonu nie mam żadnego lakieru :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jakos tak srednio przepadam za kosmetykami Avonu, chociaz uwazam, ze kredke zelowa maja genialna! Lakier ten wyglada pieknie, z reszta ja uwielbiam klasyczne czerwienie na paznokciach i dzisiaj na moich lapkach rowniez gosci niemal identyczny odcien, tyle ze marki Diadem (tez wystarcza jedna warstwa). Milego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo dobrego o niej słyszałam aczkolwiek nie miałam okazji używać gdyż nie przepadam za kredkami w kolorze czerni. Używam tylko i wyłącznie brązowych odcieni, których Super Shock niestety jeszcze nie posiada. Ja z Avonu używam tylko wybrane produkty. Dzięki i wzajemnie.

      Usuń
    2. Moze Super Shock Blackberry by Ci odpowiadala, jest w niej sporo brazu, chociaz nie czystego...

      Usuń
    3. Ps. Niektore swatche w necie pokazuja ja jako braz, inne jako jagode, najlepiej u konsultantki oblookac, bo te foty z neta jakies takie przeklamane ;/

      Usuń
    4. być może, ale z tego co się orientuję nie jest już dostępna w katalogu.

      Usuń
    5. Bo sama jestem konsultantką :P

      Usuń
  13. kolor bardzo mi sié podoba, taki radosny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo lubię czerwony na paznokciach a ten mi się bardzo podoba ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, a w szczególności kiedy mam bardzo długie paznokcie. Wtedy czuję się bardzo kobieco :)

      Usuń
  15. Sliczny kolorek :)
    Ja uwilbiam zelowe lakiery z Barry M
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie słyszałam o nich. Może następnym razem się na nich skuszę.

      Usuń
  16. Nie wiedziałam, że te lakiery tak długo się trzymają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też. Dlatego byłam pozytywnie zdziwiona.

      Usuń
  17. miałam miałam ;) też mi przypadł do gustu, miałam nawet o nim pisać notkę ale mnie ubiegłaś ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nic, chętnie też przeczytam Twoją wersję :)

      Usuń
  18. wow to faktycznie warto , ja tez jakoś nie mam zaufania do lakierów Avon ale może warto się przełamać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do tej serii myślę, że warto się jednak przełamać :) Dzisiaj właśnie przyszły do mnie 2 inne kolorki :D

      Usuń

Jeśli nie czytasz nie komentuj. Jeśli czytasz zostaw go.
Posty o charakterze obraźliwym będą w trybie natychmiastowym usuwane.

Copyright © 2016 . , Blogger