sobota, 12 lipca 2014

Bioderma - Sebium H2O. Antybakteryjny micel.

Witajcie.

Większość z Was z niecierpliwością czekała na recenzję płynu micelarnego i kremu matującego od Biodermy. Dzisiaj w końcu nadszedł czas na jednego z nich :) Używam tych produktów od miesiąca czasu więc wydaje mi się, że to wystarczająco długo aby móc tym produktom wystawić rzetelną opinię.

Zacznę od płynu micelarnego Sebium H2O do skóry tłustej i mieszanej.

Od producenta:

Sebium H2O delikatnie oczyszcza i usuwa makijaż, nie wysuszając skóry. Opatentowany kompleks Fluidactiv biologicznie normalizuje jakość serum i zapobiega zatykania porów. Doskonała tolerancja. Nie zawiera parabenów. Hipoalergiczny. Nie zatyka porów.


Skład:
WATER (AQUA), PEG-6 CAPRYLIC/CAPRIC GLYCERIDES, SODIUM CITRATE , ZINC GLUCONATE, COPPER SULFATE, GINKGO BILOBA EXTRACT, MANNITOL, XYLITOL, RHAMNOSE, FRUCTOOLIGOSACCHARIDES, PROPYLENE GLYCOL, CITRIC ACID, DISODIUM EDTA, CETRIMONIUM BROMIDE, FRAGRANCE (PARFUM).



Moja opinia:
Przezroczysta buteleczka o pojemności 250 ml, zamykana na „klik-klik”. Konsystencja płynna o  bardzo delikatnym turkusowym zabarwieniu. Gdy nasączymy płatek płynem, kolor w ogóle nie jest na nim widoczny. Etykieta z przodu jak i z tyłu jasna i czytelna. Znajdziemy na niej wszystkie ważne informacje. Zapach produktu czysty oraz świeży. Płyn ten świetnie radzi sobie ze zmywaniem makijażu, potu, kurzu oraz innych zanieczyszczeń. Cera po jego zastosowaniu jest świeża, oczyszczona, nawilżona i ukojona. Nie zauważyłam aby kosmetyk naciągał skórę bądź ją podrażniał. Produkt nad podziw wydajny. Uważam, że to idealny produkt  nie tylko do oczyszczania twarzy ale również do jej odświeżenia. Doskonale sprawdzi się okresie letnim :)

Cena za 250ml.: ok. 45 zł

Post  z recenzją kremu matującego już za parę dni. Na którego to już dziś serdecznie zapraszam.
Któraś  z Was ma już za sobą to fantastyczne doświadczenie z micelem od Biodermy?
Miłego weekendu. Pozdrawiam

24 komentarze:

  1. Uzywam go regularnie, jest swietny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Też zamierzam być mu wierna przez długie lata ;)

      Usuń
  2. Recenzja kusząca tylko cena troszkę mniej :p , ale jak wydajny to i się opłaca pewnie zapłacić i i używać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że tak. Używając go codziennie przez miesiąc czasu zostało mi go jeszcze aż 3/4 buteleczki.

      Usuń
  3. Ja płynów micelarnych z tej firmy jeszcze nie używałam, dla mnie są trochę za drogie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypatruj w drogeriach mini produktów z tej serii albo promocji na deromokosmetyki gdyż wtedy możesz je kupić nawet za 30 parę złotych.

      Usuń
  4. Nie mam, do przecierania buzi używam micelu z Lirene, bo z oczami według mnie micele sobie nie radzą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIe używałam jeszcze micela z Lirene. A do demakijażu oczu Biodermy nie używam, tylko produkty stricte do tego przeznaczone. :)

      Usuń
  5. Wszystko super, ale cena mnie zasmuciła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że cena nie należy do niskich ale warto się pokusić na niego raz na jakiś czas :) Tym bardziej, że jest mega wydajny :)

      Usuń
  6. Nigdy nie miałam. Cena jest straszna :D. Na razie mam zapas miceli :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak kiedyś będziesz miała zastrzyk gotówki to skuś się bo na prawdę warto :)

      Usuń
  7. Micele z biodermy odstraszają mnie swoją ceną. Plus jest taki, że zdarzają się w aptekach i Superpharm promocje i wtedy mozna je ustrzelić trochę taniej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja. Warto takich promocji doglądać. Tym bardziej, że pojawiają się stanowczo często :) Jak nie w SP to w Hebe :)

      Usuń
  8. miałam już wiele płynów do demakijażu ale żaden nie odświeżał skóry tak jakbym chciała, ten też mnie kusi ale cena jednak odrzuca ;/ chociaż kto wie może warto ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam, że lepiej kupić jeden, a porządny :) Niż zużyć w ciągu miesiąca dwóch bądź kilka miceli. A płyn a Biodermy an prawdę jest wydajny. Spokojnie wystarczy na ok 2.5 miesiąca.

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Ja myślałam, że zdobędę go po cenie promocyjnej. Ale z moim czołem już było tak źle, że byłam na tyle zdesperowana i go kupiłam. Uważam, że to była bardzo dobra decyzja :)

      Usuń
  10. Micel bardzo fajny, stosowałam ten i oczywiście wersję klastyczną czerwoną, choć ta zielona jak dla mnie chyba jeszcze lepiej zmywa. Co do ceny to faktycznie trzeba polować na promocje np. ostatnio w SP był w cenie ok 50zł za 2 buteleczki (każda po 500ml)! Jeszcze z fajnych płynów do skóry mieszanej mogę polecić Ci z Avene Cleanance, też według mnie świetnie się sprawdza i można zmywać też oczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to prawda. Też widziałam tę promocję, bardzo korzystna oferta :) Dzięki zwrócę na niego uwagę ;)

      Usuń
  11. Ja używam wersji z różowa zakretka i nie mogę dieta Bioderma nachwalić jest super

    OdpowiedzUsuń
  12. już chyba wystarczająco dużo recenzji przeczytałam na temat Biodermy... Kupię ! :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie czytasz nie komentuj. Jeśli czytasz zostaw go.
Posty o charakterze obraźliwym będą w trybie natychmiastowym usuwane.

Copyright © 2016 . , Blogger