czwartek, 10 lipca 2014

Kto jest przed kolacją? Wczesne ziemniaki z...

Witajcie.

Dzisiaj post kulinarny.
Która z Was jest jeszcze przed kolacja? Pytam bo mam świetny, szybki, tani i prosty przepis na wczesne ziemniaczki :)


Ziemniaki wczesne są smaczne i nie wymagają obierania ze skórki. Doskonale komponują się się jako składnik sałatek, jak i dań gotowych. Można je także podawać faszerowane na przykład z ziołowym twarożkiem :)

Składniki da dwóch osób:
  • 4 wczesne ziemniaki
  • opakowanie sera twarogowego
  • 2 łyżki stołowe posiekanej natki pietruszki
  • 2 łyżki stołowe posiekanego kopru
  • 2 łyżki stołowe posiekanego szczypioru
  • łyżka  stołowa oliwy
  • sól i pieprz do smaku

KROK PIERWSZY: Ziemniaki dokładnie umyj i ugotuj w "mundurkach" do miękkości. 




KROK DRUGI: Twarożek wymieszaj z posiekanymi ziołami.


KROK TRZECI : Ugotowane ziemniaki przekrój na pół, posól. Na każdym kawałku ułóż porcję twarożku, dopraw pieprzem, skrop oliwą i smacznego :)



A Wy pod jaką postacią lubicie wczesne ziemniaczki?
Miłego wieczoru. Pozdrawiam Magda M


46 komentarzy:

  1. omnomnom, przepysznie wyglądają. a że przed kolacją jestem, to zjadłabym wszystko, na czele z takimi ziemniaczkami, niestety wczoraj wykończyłam ostatnie jakie miałam, a zakupy dopiero jutro, więc na razie muszę się obejść smakiem. ale pod taką postacią ich jeszcze nie jadłam, co na pewno szybko ulegnie zmianie. :)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. O rety, ale smakowicie wygląda *__* Na pewno wykorzystamy ten przepis! A młode ziemniaki? Do obiadu z masełkiem i koperkiem, mniam!

    dodajemy do obserwowanych :)
    http://tratwasquad.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I do tego kefirek pycha :-) w sam raz na upały

      Usuń
  3. Nie znałam takiego połączenia:) Muszę koniecznie spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie' tym bardziej' że to szybkie i proste danie :-)

      Usuń
  4. Intrygujące połączenie, nigdy jeszcze tak ziemniaków nie jadłam. Musze się w końcu skusić zwłaszcza, że mam domowy twarożek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z domowym twatożkiem na pewno będą o niebo lepsze :-)

      Usuń
  5. W tym roku jeszcze nie udało mi się kupić smacznych, młodych ziemniaków i zraziłam się do nich troszkę:( ale samo danie pyszne, robiłam kiedyś coś podobnego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są plusy i minusy młodych ziemniaczków. Nie wszystko da się z nich zrobić. Ale z ziemniaczkibz twarożkiem wychodzą i smaku ją wyśmienicie :-)

      Usuń
  6. jej aż zgłodniałam ;) uwielbiam młode ziemniaczki

    OdpowiedzUsuń
  7. Pysznie wygląda. I narobiłaś mi apetytu:) W moim rodzinnym domu od zawsze młode ziemniaki były podawane z sosem śmietanowo-koperkowym.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MMM sos śmietanowo-koperkowy :-). To teraz Ty narobiłaś ma smaka :-)

      Usuń
  8. Wygląda pysznie! Nigdy nie jadłam tak ziemniaków :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będziesz miała ochotę to spróbuj :-)

      Usuń
  9. Bezlitosnie mi narobilas smaka ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Mniam... Szkoda, że nie można wysłać jedzenia mailem :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja druga połowa twierdzi, że ziemniaki bardziej kocham od niego;) Na pewno spróbuję tego dania!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pomysł! szybko i smacznie! :-) Na pewno zrobię !

    OdpowiedzUsuń
  13. ja jestem teraz przed śniadaniem i czuje że jestem bardziej głodna:) lubię tu zaglądać:):)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mniam :) dziś chyba zrobię na późną kolację :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie ziemniaczki - proste i przepyszne danie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W dodatku szybciutkie. Na pewno danie to znajdzie też swoich zwolenników wśród dzieci :-)

      Usuń
  16. A ja nie jem ziemniaków! Każdego zawsze to dziwi, ale mi po prostu nie smakują :D

    OdpowiedzUsuń
  17. O Jezu, jestem w 7 miesiącu ciąży i narobiłaś NAM takiego smaku, że zaraz polecę do sklepu ! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    http://www.hushaaabye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ziemniaczki zdrowe więc jadajcie ich jak najwięcej :-) szczęśliwego rozwiązania :-)

      Usuń
  18. W Anglii nazywają to Jacket Potatoe i musze przyznac ze je uwielbiam, co prawda ja jem je w wersji z tuńczykiem i sa przepyszne moj Maź tez je uwielbia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tuńczykiem też mogą być pyszne :-)

      Usuń
  19. nigdy nie jadłam tak przygotowanych ziemniaków, a wyglądają apetycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak ja uwielbiam młode ziemniaczki! Mniaaam :D
    dzięki ziemniaczkom z wielką chęcią Cię zaobserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  21. Mniam mniam :) Już znalazłam odpowiedź na pytanie co Sobie jutro przyrządzę do jedzenia :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie czytasz nie komentuj. Jeśli czytasz zostaw go.
Posty o charakterze obraźliwym będą w trybie natychmiastowym usuwane.

Copyright © 2016 . , Blogger