poniedziałek, 14 lipca 2014

Nowość od Sunbites ! Chipsy wielozbożowe

Dobry wieczór moi mili.

Zapewne każdy z Was zna i wie jak smakują chrupiące listki wielozbożowe Sunbites. Jaki jest Wasz ulubiony smak ? Bo mój zdecydowanie wiosenne warzywa :) A dla tych, którzy uwielbiają podjadać między posiłkami Sunbites ma coś nowego i zarówno pysznego. Tymi pysznościami są chrupki wielozbożowe dostępne w 5 ciekawych połączeniach smakowych: cebula i rozmaryn, słodkie chilli, sól morska, cheddar, wiosenna cebulka. Ja skusiłam się na ten ostatni wariant :)


Chipsy te zawierają składniki 5 zbóż, to właśnie dlatego stanowią źródło błonnika. Zawierają o 30% mniej tłuszczu niż tradycyjne chipsy ziemniaczane. 
Wielozbożowe chipsy Sunbites są pofalowane i kojarzą mi się z płytkami karbownicy do włosów lub dachówką :P Chrupki są bardzo lekkie i chrupiące :) Smak cebulki bardzo łagodnie wyczuwalny, nie jest tak ostry jak przy chipsach cebulowych Lays, po których smak cebuli wyczuwamy w naszej jamie ustnej jeszcze po kilku dobrych godzinach. Tutaj nie ma mowy o takiej sytuacji. Co wielu z Was na pewno ucieszy :) Na początku miałam wrażenie jakbym chrupała bekonowe Peppies'y :P A przecież cebulka nie ma nic wspólnego z bekonem. Jednak za chwilę zorientowałam się, że tak działa na moje zmysły mąka kukurydziana, która również znajduje się w Peppies'ach:) 


Skład: 

Wartość odżywcza: 

Cena za 60g: 1,99 zł

Ktoś z Was już chrupał lub widział chrupał nowość od Sunbites? 
Pozdrawiam Magda M.

28 komentarzy:

  1. Szczerze to nie widziałam ich:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też byłam zaskoczona :) Tym bardziej, że wcześniej nie widziałam żadnej reklamy w mediach.

      Usuń
  2. Tych jeszcze nie jadłam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również tych jeszcze nie jadłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojoj to musisz szybciutko nadrobić zaległości :P

      Usuń
  4. Jeszcze nie widziałam, ale przepadam za takimi rzeczami :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam jak kiedyś przepadałam za bake rolls'ami :) A teraz przepadam za Sunbites'ami

      Usuń
  5. Nie jadłam ale wyglądają smacznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są pyszne i na pewno zdrowsze od klasycznych chrupek ;)

      Usuń
  6. Nowych smaków jeszcze nie próbowałam ale jednym z moich ulubieńców Sunbites są z pomidorami i bazylią :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe:) jeszcze ich nie widziałam u siebie w sklepach

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jadłam tego smaku, ale bardzo kuszące i mam ochotę zjeść :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam największą ochotę na cebulę z rozmarynem :D

      Usuń
  9. A ja jeszcze ich nie próbowałam, się muszę przyznać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejmy nadzieję, że już niedługo będą w większości sklepów dostępne :) I będziemy mogły delektować się tym smakiem bez ograniczeń :)

      Usuń
  10. Wygladaja bardzo apetycznie, chetnie bym sprobowala :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko Tobie ślinka cieknie na ich widok :)

      Usuń
  11. próbowałam ;) są pyszne jak dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio to moje ulubione chipsy! :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Liczyłam, że nie będą mieć wzmacniaczy smaku, ale i tak będą lepszym wariantem niż chipsy ziemniaczane

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie czytasz nie komentuj. Jeśli czytasz zostaw go.
Posty o charakterze obraźliwym będą w trybie natychmiastowym usuwane.

Copyright © 2016 . , Blogger