środa, 2 lipca 2014

Sukienka na wesele! Potrzebuję Waszej pomocy!

Witajcie,

Dzisiaj przychodzę z bardzo nietypowym postem. Chodzi o to, że za 3 tygodnie będę uczestniczyć w weselu moich dobrych przyjaciół i nie ukrywajmy ale muszę wyglądać wystrzałowo ;) Dlatego mam upatrzone tylko albo aż 2 sukienki, które mierzyłam i w obydwóch czuję się dobrze, tylko za nic w świecie nie potrafię się na żadną z nich zdecydować. W moim rodzinnym gronie zdania są podzielone, więc liczę na Was moje drogie, i że pomożecie mi w wyborze tej właściwej :)

Suknia nr 1


Suknia nr 2



To co pomożecie ? Oczywiście sprawa jest nieprzesądzona, i nie koniecznie muszę zostać przy tych dwóch. Jak macie jakieś swoje inne, ciekawe propozycje co do sukienki to wrzucajcie linki. Jednak do końca tygodnia chciałabym mieć już ten problem z głowy ;)

Pozdrówka.

33 komentarze:

  1. Ta pierwsza zdecydowanie ładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Jednak zdecydowałam się na nr 1 :)

      Usuń
  2. numer 1 !!!! - za delikatność i zwiewność
    numer dwa - niestety te motyle za mną nie przemawiają

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie są ładne, jednak 2 jest bardzo poważna, dlatego ja zdecydowałabym się na pierwszą opcję

    Zapraszam na nowo powstałego bloga
    teenageladym.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi podoba się nr 2:)
    Ja wybrała bym 2 ale każdy jest inny i co innego lubi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ale jednak zaufałam większości i wybrałam nr 1 :)

      Usuń
  5. Numer jeden- zwiewna i ładna. Numer dwa - tył jakoś do mnie nie przemawia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się podoba nr 1, ta druga też była fajna, gdyby nie te motylki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie właśnie w nr 2 najbardziej podobają się te motylki :P

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz. Wygrała jednak jedynka :D

      Usuń
  8. Jedynka zdecydowanie wygrywa - zwiewna i romantyczna, osobiscie takie sukienki lubie :) Zycze szybkiego rozwiania watpliwosci, zakupu wymarzonej kreacji i wystrzalowego wygladu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już po ptokach :P Nr 1 właśnie przyjechała ze mną do domu :) Dzięki kochana :)

      Usuń
  9. Szkoda, że nie widać jak na Tobie leżą. mi krojem bardziej podoba się dwójka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nr 2 ma swój urok ale jednak zdecydowałam się na nr 1.

      Usuń
  10. heh spoznilam sie :p no ale faktycznie 1 najlepsza wiec dobry wybor :) mnie tez to niedlugo czeka ahhh jak ja tego nie lubie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak uważam :) ja też tego nie lubię gdyż zawsze mam największy problem z kupnem butów. Gdyż długość mojej stopy jest" powalająca" (34,5 lub 35) także kupić szpilkę na moją stopę to nie lada wyzwanie.

      Usuń
  11. Myślę, że dobrze zdecydowałaś. Jedynka jest ładniejsza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu zauroczyła mnie od pierwszego wejrzenia :) Nie mogło być inaczej ;)

      Usuń
  12. jak dla mnie 1 ! :) świetny blog + obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Nieprzypadkowo jest jej przypisana cyfra 1 :P

      Usuń
  14. oj tak, zdecydowanie 1! śliczna jest:) a z kupnem szpileczek wspólczuję;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowałam jednak, że nie będę kupować nowych gdyż leżą w mojej szafie wspaniałe wygodne i przede wszystkim sprawdzone szpilki, (przetańczyłam w nich 3 wesela) które do tego kolorystycznie zgrają się z moją sukienką :)

      Usuń
  15. Mi się podoba numer 2! Jest to klasyczna, prosta sukienka, do której można dodać (własnoręcznie) jakieś ozdoby krawieckie, które znajdziesz np. w pasmanterii ozdobnej :) http://pasmanteriaozdobna.pl/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie czytasz nie komentuj. Jeśli czytasz zostaw go.
Posty o charakterze obraźliwym będą w trybie natychmiastowym usuwane.

Copyright © 2016 . , Blogger