środa, 9 lipca 2014

♥TAG ♥ | Moje blogowe sekrety

Witajcie :)

Do Tagu zostałam nominowana przez Anię z bloga http://pozytywnieannac.blogspot.com/ na którego serdecznie zapraszam.
Poniżej dowiecie się m.in. ile czasu poświęcam na bloga, jak długo go prowadzę, czego zazdroszczę innym blogerom etc. :) Zapraszam do czytania ;)

Źródło: http://lula.pl/lula/1,95647,8923756,Nowe_perfumy_Rihanny___bardzo_osobiste.html



1. Ile czasu prowadzisz bloga i jak często publikujesz posty?

Blog prowadzę od niedawna. Postanowiłam go założyć 8 maja br. Staram się publikować posty co drugi bądź maksymalnie co trzeci dzień.

2. Ile razy dziennie zaglądasz na bloga i czy robisz to w pierwszej kolejności?
Na bloga zaglądam zazwyczaj wieczorami. Lecz baaaaaaardzo często sprawdzam skrzynkę pocztową przez swojego smartfona, który towarzyszy mi zupełnie wszędzie aby zapoznać się z każdym Waszym nowym komentarzem. Dodam, że sprawiają mi naprawdę wielką przyjemność :)

3. Czy Twoi znajomi i rodzina wiedząże prowadzisz bloga?
Oczywiście :)

4. Posty jakiego typu najbardziej interesują Cię u innych blogerek?
Największą frajdę sprawiają mi posty z nowościami kosmetycznymi, podróżniczymi oraz kulinarnymi.

5. Czy zazdrościsz czasem blogerkom?
Czasem zazdroszczę innym blogerkom statystyk oraz zdobycia doświadczenia. Wiem, że to wszystko składa się na czas dlatego mam nadzieję, że po kilku latach funkcjonowania mój blog również zdobędzie wielu zwolenników.

6. Czy zdarzyło Ci się kupić jakiś kosmetyk, tylko po to aby później móc zrecenzować go na swoim blogu?
Kupuję kosmetyki, których sama jestem ciekawa, a że są wśród nich kosmetyki godne polecania to z miłą chęcią dzielę się z Wami moją opinią.

7. Czy pod wpływem blogów urodowych kupujesz więcej kosmetyków, a co za tym idzie, wydajesz więcej pieniędzy?
Kupuję tylko te, które są mi najpotrzebniejsze. Nie dubluję kosmetyków o podobnych właściwościach tylko cierpliwie czekam na denko :)

8. Co blogowanie zmieniło w Twoim życiu?
Prócz tego, że spędzam więcej czasu przy laptopie to nic :P A tak poważnie to dowiedziałam się wiele ciekawych i przydatnych informacji na temat składów produktów. Oprócz tego poznałam również jak funkcjonuje blogosfera jakie są jej wady oraz zalety :)


9. Skąd czerpiesz pomysły na nowe posty?
Z otaczającego mnie świata ;)

10. Czy miałaś kiedyś kryzys w prowadzeniu bloga, tak aż chciałaś go usunąć?
Odpowiem krótko, Nie :)
Nominuję : Cukrową-księżniczkę, red-head-rules oraz everythingforyourbeauty. Dziewczyny czekam na Wasze odpowiedzi :)
pozdrawiam ciepło.

14 komentarzy:

  1. też bym chciała tak skrupulatnie realizować projekt denko , ale w przypadku kolorówki mnie to czasem przerasta i zawsze się na coś skuszę hehe , bardzo mi milo , że odpowiedziałaś na Tag, pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś usprawiedliwiona dlatego, że z kolorówką bywa tak, iż zazwyczaj jest wydajna i służy na bardzo, bardzo długo. Dlatego w tym przypadku potrzeba kupna czegoś nowego jest normalna. Nie ma za co ;)

      Usuń
  2. Na wszystko tak samo bym odpowiedziała, tylko na pytanie numer 4 dodałabym książki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O najważniejszym zapomniałam !!!! Książki !!!! Dramat :P

      Usuń
  3. Tez lubię posty z nowościami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też odpowiadałam na ten tag :). Fajnie, że nie miałaś kryzysu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Należę do osób, które się szybko nie poddają :)

      Usuń
  5. Odpowiedziałam! Dziękuję za nominację :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja przeżyłam jeden kryzys, ale nie tak łatwo odejść od blogowania;) Cieszę się, ze nadal jestem obecna w blogosferze, a dziś odkryłam Twój blog :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie czytasz nie komentuj. Jeśli czytasz zostaw go.
Posty o charakterze obraźliwym będą w trybie natychmiastowym usuwane.

Copyright © 2016 . , Blogger