poniedziałek, 28 lipca 2014

Urlopowa kosmetyczka + stylizacja

Witajcie serdecznie :)

Ja już po weselu. Mimo ogromnego upału zabawa była przednia :) 

Przez najbliższe dwa tygodnie mój dostęp do netu będzie ograniczony bo jak wiecie jutro wyjeżdżam na dwutygodniowy urlop. Parę minut temu zaczęliśmy się pakować. Z racji tego pokażę Wam jak prezentuję się moją urlopowa kosmetyczka. Starałam się zabrać wszystko co najpotrzebniejsze dla mnie i mojego synka.

A oto jej zawartość :)

PIELĘGNACJA CIAŁA


Od lewej: 
- Turbo przyspieszacz do opalania, KOLASTYNA
-Antyperspirant hair optimising, DOVE ( recenzja TUTAJ)
-Żel pilingujący do ciała, YVES ROCHER (recenzja TUTAJ)
-Żel pod prysznic so elixir, YVES ROCHER
-Balsam do ciała DOVE go fresh nourishment z rewelacyjnym efektem chłodzącym.
-Spray chłodzący altermed PANTHENOL forte, na nie daj Boże poparzenia wywołane nadmiernym przebywaniu na słońcu.

PIELĘGNACJA TWARZY

Od lewej:
-Krem odżywczy do twarzy i ciała, HIMALAYA
-Peeling drobnoziarnisty, PERFECTA
-Peeling gruboziarnisty, PERFECTA
-Płyn micelarny, BIODERMA
-Dwufazowy płyn do demakijażu, L'OREAL PARIS
-Antybakteryjny żel do mycia twarzy, DERMEDIC

PIELĘGNACJA WŁOSÓW


Od lewej:
-Szampon absolut repair cellular, L'OREAL PROFESSIONNEL
-Maska do włosów repair cellular, L'OREAL PROFESSIONNEL
-Spray termoaktywny  repair cellular, L'OREAL PROFESSIONNEL
-Serum na zniszczone końcówki, L'OREAL PROFESSIONEL

PIELĘGNACJA DŁONI I STÓP

Od lewej:
-Zmywacz do paznokci w płatkach, STYLE PEN
-Spray chłodzący do stóp, AVON
-Nawilżający krem do stóp, AVON
-Peeling do stóp, AVON
-Balsam do rąk, pomegranate, Den haag, the Netherlands

KOLORÓWKA


-Podkład SKIN MACH, ASTOR 
-Krem BB, YVES ROCHER
-Żelowy tusz do rzęs The Falsies Feather-Look, MAYBELLINE
-Żelowy lakier do paznokci Gel finish, AVON ( recenzja TUTAJ )
-Rozświetlacz do twarzy, AVON
-Cienie do brwi, AVON
-Pędzel do pudru, SENSE&BODY
-Kremowo-żelowy extralasting, AVON
-Sypki puder matujący, YVES ROCHER
-Pomadka do ust hydro care, NIVEA
-Diamentowa konturówka, AVON

OCHRONA OKOLIC INTYMNYCH


-Płyn intymny do codziennego stosowania LACTACYD FEMINA
-Żel do ochrony i pielęgnacji okolic intymnych, PROVAG żel
-Krem, TRIDEM CREMA (świetny w wypadku wystąpienia jakiejkolwiek infekcji)

ZAPACHY


-Woda toaletowa Naturelle, YVES ROCHER
-Woda perfumowana So elixir, YVES ROCHER

NIEZBĘDNIK DLA MOJEGO MALUSZKA


- SOS żel oczyszczający do rąk bez użycia wody, YVES ROCHER
- krople ZYRTEC
-Żel na podrażnienia i ukąszenia, DAPIS
-Krem ochronny na słońce SPF 50, NIVEA BABY
-Krem nawilżający do ciała, DEXERYL

ROZRYWKA


-Ahern, Cecelia. Zakochać się.

I jak Wam się podoba zawartość mojej kosmetyczki? Książka co prawda się nie zmieści, :p ale jest dla mnie również niezbędna jak rzeczy w/w :) Coś byście stąd usunęły bądź dodały?
A na koniec mam dla Was zdjęcie mojej stylizacji weselnej, do której jak wiecie bardzo skrupulatnie się przygotowywałam :)

-Sukienka, STRADIVARIUS
-Kopertówka, HOUSE
-Buty, CCC

Zatem kochani wracam za 2 tygodnie :) Trzymajcie się ciepło. Na ile będą mogła to będą do Was zaglądać. Buziaki ;* Pozdrawiam Magda M.

38 komentarzy:

  1. Milego Urlopu! Wypoczywaj :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaintrygował mnie ten peeling malinowy z Yves Rocher i spray chłodzący do stóp z Avonu :) Odpocznij porządnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie zamierzam zrobić. Odpocząć PORZĄDNIE ! :)

      Usuń
  3. Udanego wypadu ;) Ja z kosmetyków w lato zabieram 1/3 rzeczy które pokazałaś :D Co do stylizacji jest ok, bardzo podoba mi się kolor sukienki, ale zamiast rozpuszczonych włosów, widziałabym wysokie upięcie tak, aby odsłonić szyję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Włosy zostawiłam specjalnie rozpuszczone, gdyż nie chciałam otrzymać zbyt poważnego efektu. Pragnęłam aby jakiś detal był choć trochę na luzie ;)

      Usuń
    2. No chyba, że tak, w końcu co kto lubi :)

      Usuń
  4. Sporo tego! Mam ten żel YR :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wygladalas cudnie idealna stylizacja weselna na upal :) sukienka bardzo mi sie podoba :) wypoczywaj i wracaj szybko ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że Ci się spodobała :) Dziękuję i już jestem :)

      Usuń
  6. Dużo tego zabierasz ;) ale jak jest miejsce w walizce to czemu nie :D miłego urlopu!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przygotowana jesteś świetnie! Udanego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  8. sporo tych kosmetyków :) udanego wypoczynku życzę, wyglądasz ślicznie w sukienusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko najpotrzebniejsze rzeczy :P Dzięki.

      Usuń
  9. moja wyglądała podobnie :)
    ślicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wyglądałaś :) kiedy ja mam się spakować na wyjazd to nigdy nie mogę się pomieścić :D jednak Ty ilością rzeczy mnie zadziwiłaś :) ale to przecież kwestia miejsca :P
    Udanego urlopu ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zmieściłam do dwóch o niewielkich gabarytach kosmetyczek, także nie było źle :) Dzięki :)

      Usuń
  11. Zawsze mnie ciekawił ten 'Turbo przyspieszacz opalania' :D Wyglądasz świetnie :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Turbo przyspieszacz jest genialny :) Swoją droga polecam :) Dzięki.

      Usuń
  12. Bardzo podoba mi się to, że nie ma nadmiaru kosmetyków kolorowych :))) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że nie mam ich za wiele ;) Buziaki równiez ;*

      Usuń
  13. mam ten przyspieszacz z Kolastyny i Lactacyd! To moi ulubieńcy ;-)
    Fajna stylizacja! świetnie się prezentujesz!

    OdpowiedzUsuń
  14. spray chłodzący to najlepsza rzecz jaka mogła powstać ! :)
    a stylizacja świetna: ładnie, skromnie i z klasą :)
    bawcie się dobrze ;) Pozdrowienia dla Wiktorka ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, spray ten to świetny relaks dla umęczonych stóp :)
      Dzięki :)

      Usuń
  15. trochę tego zabierasz;)
    Ahern bardzo lubię, tej książki jeszcze jednak nie czytałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, troszkę się uzbierało ;) Prócz tego tytułu książki polecam również "Sto imion" tej samej autorki ;)

      Usuń
  16. Bardzo rozbudowana ta kosmetyczka, ja wielu z tych rzeczy nie zabierałabym na wakacje. Na pewno zredukowałabym pielęgnację stóp i włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maski do włosów nie mogłam sobie odpuścić gdyż od marca bieżącego roku sumiennie pracuję nad regeneracją moich włosów ;)

      Usuń
  17. miłego wypoczynku ;) super sukienka ;) Dobrze przygotowałaś urlopową kosmetyczkę ;) ja jak się pakuję to później okazuję się że zawsze czegoś zapomniałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja o dziwo w tym roku nic nie zapomniałam ;) Dzięki

      Usuń
  18. Jejusiu ile rzeczy :) Ja mam chyba inną definicję słowa niezbędny :) A tak serio, weszłam tu z ciekawości, bo kilka dni temu też kompletowałam wyjazdową kosmetyczkę, tyle, że u mnie były ograniczenia w ilości i wielkości płynów - samolotowy bagaż podręczny :)
    http://geocachingpomojemu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie czytasz nie komentuj. Jeśli czytasz zostaw go.
Posty o charakterze obraźliwym będą w trybie natychmiastowym usuwane.

Copyright © 2016 . , Blogger