środa, 23 lipca 2014

Yankee Candle. Zapach dla fanów koktajlu Pina Colada-przepadłam.

Witajcie.

To mój przedostatni post przed urlopem, dlatego będzie bardzo świeży i pachnący ;)


W blogosferze od dawien dawna, aż grzmi od popularnych i lubianych przez większość wosków Yankee Candle. Nigdy wcześniej nie miałam z nimi styczności, mogłam tylko wyobrazić sobie ich zapach z innych blogów. Aż do momentu gdy dowiedziałam się, że w moim mieście w Centrum Handlowym Silesia City Center istnieje stoisko z tymi cudowności. Będąc tam zupełnie w innych sprawach przy okazji skorzystałam z zakupu jednego z wosków. Na początek kupiłam najmniejsze opakowanie jakie było możliwe gdyż nie byłam pewna czy woski te sprawdzą się w moim wnętrzu i czy zapach, które wytwarzają zaakceptują moje nozdrza. Zatem zdecydowałam się na egzotyczny zapach Pineapple Cilantro.



Od producenta:
Kolendra i ananas to tropikalna uczta zapachów od Yankee Candle. Świeże ananasy serwowane cytrusami, kolendrą i słodkim kokosemPoczuj się jak na wakacjach na egzotycznych Bahamach! Zapach świecy wykonanej z naturalnych ekstraktów i olejków eterycznych pozwoli ci się zrelaksować i odprężyć.Nowa formuła "Easy Clean" łatwe usuwanie zastygniętego wosku z miseczki. Edycja Limitowana! Pali się do 8 godzin.
 


Moja opinia: 
Opakowanie: 8 gramowy wosk o zabarwieniu lekko zielonawych w kształcie kominka czy tam słooczka, jak kto woli :P. Na etykiecie wyraźnie widnieje soczysty ananas otulony kwiatami mam wrażenie, że to orchidea. Wosk Pineapple Cilantro to mieszanka egzotycznych zapachów tj. ananas, kolendra, kokos. Tuż po zapaleniu wosku w kominku zapachowym aromat kokosu bardzo sprytnie miesza się z z wonią ananasu, dzięki temu zapach ten nie jest jednolity i w jednym momencie możemy upajać się zapachem soczystego ananasa, a w drugiej chwili słodkim kokosem. Zapach nie jest słodki oraz nie dusi. To jest w nim fenomenalne.Wosk do kominka zapachowego kruszę objętości mniej więcej jednej łyżki stołowej. Uważam, że z ilością wosku nie należy przesadzać gdyż zapach stanie się bardzo intensywny co spowoduje, że poczujemy mdłości lub ból głowy. Producent zapewniał nas o nowej formule "Easy Clean", która jest odpowiedzialna za łatwe usunięcie zastygniętego wosku i miał rację. Wystarczy pilniczkiem do paznokci bądź rączką od łyżeczki deserowej podwadzić wosk w kominku i problem z głowy. Wosk odchodzi jak ręką ujął :P Dla osób, którym woski przeszkadzają i po których źle się czują, dobrym sposobem na wykorzystanie wosków może być użycie ich również jako zapachu do szaf, pojemników z pościelą lub szuflad z bielizną. Wosk ten zdecydowanie nadaje naszemu wnętrzu lekki oraz świeży powiew lata przy którym możemy marzyć bez końca popijając przy tym przepyszną Pina Coladę ;)

Cena wosku 8g: 8 zł.
Cena kominka: Home&You 27.30 zł. (wyprzedaż), cena regularna 39.90 zł.

Jaki jest Wasz ulubiony zapach? Podzielcie się :)
Pozdrawiam Magda M. 

34 komentarze:

  1. Ah, to musi być piękny zapach! Chciałabym spróbować, aczkolwiek pewnie wolałabym coś zapachu czekoladowego. Ciekawa ta formuła Easy Clean, a jaka przydatna!

    Zapraszam do czytania naszego bloga: www.trzy-polowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Formuła bardzo przydatna. Myślę, że na wieczorne zimowe dni spróbuję coś w stylu wanilii lub czekolady :D

      Usuń
  2. Uwielbiam te woski, mam ich już ok 16 sztuk :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki fajny kształt tego wosku. Zapach poznałam niedawno u koleżanki. Sama go nie miałam.

    Co do kominków - dopiero co kupowałam śliczne w Nanu Nana (14,90 - to cena regularna).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się troszkę nachodziłam za tym kominkiem. Nigdzie nie mogłam dostać. Obeszłam wszystkie salony Home&You w mojej okolicy aż trafiłam na salon w sąsiednim mieści.Gdy zapytałam Pań sprzedających o kominek zaraz stwierdzały, że nie mają, a mimo to, udało mi się znaleźć :) To się nazywa kompetentny pracownik :P No najbliższego Nanu Nana mam troszkę daleko. Ale muszę przyznać, że wyhaczyłaś kominek w bardzo atrakcyjnej cenie :D

      Usuń
  4. Muszę sobie w końcu kupić jakiś wosk Yankee Candle, a nigdy nie mam czasu. :c
    http://alreadybeenandgone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zwlekałam, ale w końcu się udało :D I jestem zadowolona z zakupu :D

      Usuń
  5. Również dużo dobrego słyszałam o tych woskach. Muszę się rozejrzeć czy u mnie w mieście ich w jakimś sklepie stacjonarnym nie dostanę, bo naprawdę wszystkie recenzje jakie czytałam były pozytywne :) I tak oto kolejna rzecz na liście zakupów ehh ... a miałam już nic nie kupować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda opinie są rewelacyjne, w sumie to nie spotkałam się z żadnym negatywnym komentarzem na ich temat :) Na szczęście 8 złotych to nie majątek :P Dlatego myślę, że warto się skusić :)

      Usuń
  6. Po opisie wnioskuje, że ten zapach bardzo by mi przypadł do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był jedyny zapach na całym stoisku, który najbardziej przypadł mi do gustu :) Bardzo świeży :D

      Usuń
  7. Oo, tego wosku nie znam. Jest bardzo ciekawa zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz delikatne, owocowe zapachy :) To ten jest idealny :D

      Usuń
  8. Ja co do zapachu wybredna nie jestem i nie umiem określić jaki lubię;) bardzo chętnie bym użyła chyba każdego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na pewno nie zaprzestanę na tym. Też zamierzam wypróbować inne warianty :)

      Usuń
  9. A jakieś dodatki? Biżuteria? Torebka? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biżuteria -kolczyki perełki, bransoletka pozłacana z elementami jasnego różu oraz mięty, Kopertówka czarna.

      Usuń
  10. wąchałabym z chęcią! uwielbiam te woski;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też je pokochałam :D Zaraz sobie go zapalę w kominku :D a Co :D

      Usuń
  11. ja uwielbiam cranberry < 3 byl tak cudowny i tak mi bylo smutno jak sie skonczyl ze szok ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żurawinka musi być cudna :D Chyba już wiem jaki zapach zakupię kolejnym razem :D

      Usuń
  12. Nie znam tego zapachu, przyznał ze nie miałam jeszcze YC w tym kształcie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też byłam zaskoczona jego kształtem, gdyż dotychczas na blogach widziałam tylko te w kształcie babeczki ;)

      Usuń
  13. ten nowy kształt wosków jest uroczy :) ja kocham margarita time :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. A margarita time może być ciekawy. Obiecuję, że przy najbliższej okazji powącham :)

      Usuń
  14. Uwielbiam lawende z cytryna, ale ostatnio wachalam u znajomych meadow mist - genialny

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczny ten kominek, a wosk muszę koniecznie wywąchać, bo takie zapachy latem głównie wypełniają mój kominek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że Ci się podoba :) Na lato zapachy owocowe najlepsze :D

      Usuń
  16. Te nowe kształty wosków bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  17. taka mała świeczuszka, a taka wysoka cena... ale nie ukrywam, że zapach przypadłby mi do gustu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Woski te i tak nie należą do w miarę tanich. Znam droższe ;)

      Usuń

Jeśli nie czytasz nie komentuj. Jeśli czytasz zostaw go.
Posty o charakterze obraźliwym będą w trybie natychmiastowym usuwane.

Copyright © 2016 . , Blogger