niedziela, 20 lipca 2014

Ziaja Med kuracja dermatologiczna AZS. Natłuszczająca emulsja do ciała.

Hello !

Dzisiaj przedstawię Wam produkt, który na pewno ucieszy osoby, które borykają się z atopowym zapaleniem skóry. Problem zupełnie mnie nie dotyczy, natomiast moja mamcia zmaga się z brązowymi plamami na ciele, które pojawiają się po zetknięciu ze słońcem. Ja użyłam emulsji z ludzkiej ciekawości, gdyż jak już wiecie, moja cera w ostatnim czasie bardzo kaprysi i z tego względu pojawiły się na mojej skórze nieestetyczne przebarwienia od wychodzących "zachciewajek" dlatego chciałam sprawdzić czy chociaż ociupinę coś zdziała. 

Natłuszczająca emulsja do ciała Ziaja Med przeznaczona jest zarówno dla kobiet, mężczyzn oraz niemowląt powyżej 3 miesiąca życia, którzy borykają się z atopią skóry. (zaburzenia bariery ochronnej naskórka, suchość skóry, podrażnienia o różnym stopniu rozległości, nasilone swędzenie skóry oraz podwyższone ryzyko nadkażeń). Kosmetyk ten zdobył również tytuł "Super produkt 2013" wśród czytelniczek magazynu Świat kobiet.
Warto też wspomnieć, że Preparat przebadany w Pracowni Alergologicznej Kliniki Dermatologii, Wenerologii i Alergologii Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego. 

Od Producenta:
• Regeneruje naturalną barierę hydrolipidową naskórka. 
• Działa zmiękczająco, nawilża, zmniejsza suchość i szorstkość skóry.
• Redukuje skutki świądu - nadmierne swędzenie, pieczenie, zaczerwienienie.

• Skutecznie łagodzi podrażnienia i zapobiega ich nawrotom.

Substancje aktywne:

  • alantoina

  • ceramid 1,3,6ii – fitosfingozyna - cholesterol
  • mocznik
  • syrop kukurydziany
  • trójglicerydy
  • witamina E


  • Skład:
    Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride, Gliceryl Stearate, Urea, Glycerin, Hydrogenated Polydecene, Polyglyceryl-3 Methylglucose Distearate, Dimethicone, Cholesterol, Allantoin, Ceramide 3, Ceramide 6 II, Ceramide 1, Phytosphingosine,Sodium Lauroyl Lactylate, Carbomer,Xanthan Gum, Maltooligosyl Glucoside, Hydrogenated Starch Hydrolysate,Tocopheryl Acetate,Glyceryl Caprylate, Phenoxyethanol, DMDM Hydantoin, Chlorphenesin, Sodium Hydroxide.



    Opinia moja i mojej mamy :P
    Kosmetyk ten znajduje się butelce 400 ml., który posiada dozownik z pompką, którą możemy zablokować poprzez przekręcenie w lewą stronę. Taka forma opakowania jest bardzo praktyczna i higieniczna :) Produkt ten posiada lekką, wydajną i bezzapachową konsystencję. Emulsja świetnie nawilża skórę, dobrze się wchłania po czym jednak zostawia na ciele tłustą warstwę-w końcu ma właściwości natłuszczające. Ktoś kto posiada bardzo suchą skórę będzie z efektu zadowolony.
    Po 4 tygodniach systematycznego stosowania moja mamcia zauważyła, że brązowe uciążliwe plamy zaczęły blednąć, a w miejscach gdzie dopiero się pojawiły zaczęły całkowicie znikać. Natomiast jeżeli chodzi o moje lekkie przebarwienia na twarzy to również zaczęły robić się mniej widoczne. Dodam, że emulsję tę nakładałam punktowo aby uniknąć świeceniu się całej twarzy.
    Moja mama jest bardzo zaskoczona działaniem tego produkty i planuje zakup całej serii :)


    Cena za 400ml.: ok. 14 zł

    Pozdrawiam Magda M.

    30 komentarzy:

    1. Widzę, że całkiem fajna jest ta emulsja :)

      OdpowiedzUsuń
    2. Nie wiedzialam, ze Ziajka ma taki fajny produkt :)

      OdpowiedzUsuń
    3. Wygląda na dobry kosmetyk:) Ja nie mam AZS,ale mój synek ma,to znaczy trochę już się tego okropieństwa pozbyliśmy:) Ale do roku czasu tylko emolienty stosowaliśmy.

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Mój synek też miał pierwszym roku życia problem ze skórą. Złapał wirus, który nosi nazwę Gianotti Crosti-wygląda jak ospa, tylko, że goi się do 8 miesięcy. Używaliśmy przez ten cały okres emulsji wysuszających skórę. A gdy już wszystko poschodziło to długo pracowaliśmy nad tym aby doprowadzić ją do pierwotnego stanu. Używaliśmy tylko i wyłącznie Dexerylu, właściwie do dzisiaj nam służy :) Polecam swoją drogą.

        Usuń
    4. Nie znam tego kosmetyku. Super, że się sprawdza. Zastanowię się nad jego kupnem :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Myślę, że warto. Mojej mamie na prawdę pomaga :)

        Usuń
    5. Tej serii akurat nie miałam

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Lubię kosmetyki tej marki m.in. za ich przystępne ceny i dobrą jakość równocześnie :)

        Usuń
    6. AZS to straszne chorubsko, dobrze wiedzieć ze jest coś niedrogiego, co może choć w niewielkim stopniu pomóc:)

      OdpowiedzUsuń
    7. Ciekawa jestem, czy na moją nabyta nie dawno alergie na słońce, (tylko ręce) by pomogło :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Mojej mamie pomaga na tę przypadłość, więc pewnie i Tobie pomoże. Efekty widoczne są dopiero po 4 tygodniach.

        Usuń
    8. Nie miałam pojęci, że Ziaja ma takie produkty, mnie na szczęście AZS nie dotyczy, ale będę polecać koleżankom :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Mnie też. Dlatego pomyślałam, że niektórym ta recenzja może się przydać.

        Usuń
    9. pierwszy raz widzę, że Ziaja ma takie produkty :) ale to dobrze, że takie się pojawiają na rynku no i przede wszystkim że są skuteczne ;)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Oj ma i jak widać całkiem dobrze się spisuje :)

        Usuń
    10. uwielbiam Ziaję i to kolejny dowód na to ,że można stworzyć niedrogi produkt dobrej jakości ☺

      OdpowiedzUsuń
    11. Ja bardzo lubię kosmetyki Ziaji ;)

      OdpowiedzUsuń
    12. AZS to poważny problem, fajnie że Ziaja wypuściła tego rodzaju kosmetyki w tak atrakcyjnej cenie i do tego dpbrze służą :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Dlatego w tym przypadku po raz kolejny Ziaja obala mit, że to co tanie nie musi wcale być złe, a wręcz przeciwnie :D

        Usuń
    13. ta seria jest genialna! miałam z niej wszystko :)
      wparwdzie niby AZS nie mam, ale zdarzają się okresy gdy pojawia się coś w tym stylu na moim ciele :( mam mega suche plamy, które sie łyszczą, swędzą i robią się przeważnie liczne strupki :(
      ta seria mi bardzo pomaga w takich okresach. No i nie oszukjmy sie w porównaniu do innych tego typu produktów jest tania.

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Fajnie, że znalazł się ktoś kto potwierdził moje zdanie o tym produkcie :)

        Usuń
    14. niestety nie znam ale chętnie poznam :-) moje nogi by ją polubiły;-)

      OdpowiedzUsuń
    15. Używam tej emulsji już ponad rok. Jestem z niej bardzo zadowolona, poza jednym faktem - ma dwa składniki, którymi Ziaja się nie popisała. Emulsja zawiera fenoksyetanol (konserwant o średnim ryzyku) oraz DMDM Hydantoinę, pochodną formaldehydu, który to może się uwalniać w wyniku odwrócenia reakcji chemicznej i powodować podrażnienia i reakcje alergiczne. Z tymi substancjami trzeba uważać, tyczy się to zwłaszcza kobiet w ciąży, karmiących piersią oraz niemowląt. Ja stosuję emulsję już długo i nie zauważyłam, żeby działo się coś niedobrego, ale każdy organizm inaczej reaguje. W każdym razie poza tymi dwoma składnikami jest jeszcze 19 innych, które czynią cuda na mojej skórze!

      OdpowiedzUsuń

    Jeśli nie czytasz nie komentuj. Jeśli czytasz zostaw go.
    Posty o charakterze obraźliwym będą w trybie natychmiastowym usuwane.

    Copyright © 2016 . , Blogger