środa, 13 sierpnia 2014

Balsam do rąk NO NAME.

Witajcie.

W zeszłym miesiącu podczas zakupów w drogerii hebe wpadł mi w oko balsam do rąk w bardzo nietuzinkowym opakowaniu. Skusiłam się na niego nie tylko na wygląd ale również na zapach granatu.

Na opakowaniu poza informacją o składzie, zapachu oraz gdzie produkt  został wyprodukowany nie znajdziemy dosłownie nic. Zaskoczył mnie fakt, że z żadnej strony opakowania nie mieści się wzmianka na temat producenta owego kosmetyku. Wiemy tylko, albo może aż tyle, iż balsam ten został wyprodukowany w Holandii. 





Sami musicie przyznać, że opakowanie jak na balsam do rąk jest niebanalne. Ozdobi każdą łazienkę czy też toaletkę. Pojemność 300 ml. również jest zadowalająca. Prócz tego balsam posiada pompkę z dozownikiem, co uważam za wielki plus, gdyż dzięki temu użytkowanie staję się szybkie, łatwe oraz higieniczne. Zapach delikatny i przyjemny, który gdzieś tam przypomina woń granatu. Konsystencja lekka, kremowa, troszkę półtłusta, aczkolwiek trochę płynna. Aby krem wchłonął się w skórę musimy dać mu trochę czasu. Gdyż już jednak się wchłonie, nasze dłonie stają się delikatne i mam wrażenie jakbym na stronę zewnętrzną dłoni nałożyła transparentną zasypkę dla niemowląt. Czy krem nawilża otóż jest pytanie? Gdy odczuwam, że moje dłonie potrzebują nawilżenia to balsam ten po prostu przynosi im ulgę.

Moja ocena:  7/10

Skład:
Jak Wam się podoba? Stosowałyście? Miłego dnia.

Pojemność: 300 ml.
Cena: 7,99 zł
Dostępność: Drogerie hebe

38 komentarzy:

  1. Cześć :) Ciekawy post!
    Zapraszam na mojego bloga, gdzie organizuję konkurs fotograficzny ;*

    http://closeyoureye.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Opakowanie est bardzo ładne :) Jeszcze nie spotkałam się z tym kosmetykiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurde, jaki on ładny! Muszę pójść do Hebe na jakieś dłuższe zakupy bo coraz coś ciekawego na blogach wypatruję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też już zapomniałam jak to jest robić zakupy bez pośpiechu. Ale nawet w tym pośpiechu czasami uda mi się coś ciekawego, innego upolować. W takim razie życzę Ci udanych zakupów ;)

      Usuń
  4. Zapach ma nieziemski! To trzeba mu przyznać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym balsam do rąk w takim opakowaniu postawić na zlewie i sobie kremować caly czas po umyciu rąk, fajna sprawa :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne opakowanie:) Aż chce się kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy wcześniej nie spotkałam się z nim, może dlatego, że w mojej okolicy nie ma Hebe... ale ciekawie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze o nim słyszę :P Ja uwielbiam kremy do rąk L'Occitane :)

    OdpowiedzUsuń
  9. opakowanie bardzo fajne , produktu nie znałam chętnie wypróbuję jak skończę moje zapasy kremów do rąk ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, tym bardziej, że pojemność i cena robią wrażenie :)

      Usuń
  10. Nigdy go nie widziałam :) ale ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marketingowcy zadbali o każdy wizualny szczegół :)

      Usuń
  11. Fajnie, ze sie sprawdzil, szkoda tylko, ze brak nazwy, bo chetnie bym wyprobowala ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też byłam tym faktem zaskoczona ale zaryzykowałam no i jest :)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Oczywiście opakowania są dostępne w różnych wariantach kolorystycznych. Zależy od zapachu ;)

      Usuń
  13. niesamowicie podoba mi się jego opakowanie !! ;)
    A krem bym bardzo chętnie wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. 300ml balsamu do rąk? to więcej niż niejeden balsam do całego ciała;) a opakowanie jest naprawdę bomba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balsamy do ciała również są dostępne w identycznych opakowaniach tylko tyle,że bez pompki ;)

      Usuń
  15. Dziś w Hebe zwróciłam uwagę na ten produkt... faktycznie opakowanie ma prześliczne ;)!

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy raz się z nim spotykam, ale opakowanie wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. faktycznie wyglądem kusi ;) jak bedę w hebe to się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna ta butla! Bardzo energetyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie mam u siebie Hebe, ale jakbym miała to pewnie ,,poleciałabym" na to opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawe opakowanie! jak mydło do rąk w płynie :D buteleczka z pompką :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie czytasz nie komentuj. Jeśli czytasz zostaw go.
Posty o charakterze obraźliwym będą w trybie natychmiastowym usuwane.

Copyright © 2016 . , Blogger