piątek, 22 sierpnia 2014

By Dziubeka. Moje nowe świecidełka.

Witajcie kochani :)

Znacie biżuterię modową od By Dziubeki? Jeśli ktoś jeszcze nie słyszał o tej zacnej marce to poniżej przybliżę Wam jej historię :)
"Oryginalne naszyjniki, topowe bransoletki, okazałe kolczyki, kokieteryjne wisiory, eleganckie broszki. Biżuteria, którą cechuje niewymuszona elegancja; idealna do pracy, do noszenia na co dzień, ale również na wieczorne wyjścia. To oferta marki By Dziubeka.
Firma By Dziubeka istnieje od 2006 r. Jej nazwa wzięła się od imienia i nazwiska właścicielki – Anny Dziubek - głównej projektantki biżuterii i dyrektora artystycznego. By Dziubeka jest w 100% polską marką, którą wyróżnia wzornictwo produktów określane jako nowoczesne, kreatywne i oryginalne. Firma By Dziubeka ma swoją siedzibę w Tychach, gdzie zatrudnia kilkadziesiąt osób zaangażowanych w produkcję, dystrybucję i sprzedaż biżuterii. Posiada salony firmowe w galeriach handlowych na terenie Polski oraz sieć punktów franczyzowych. Współpracuje z ponad 300 odbiorcami hurtowymi i znanymi sieciami jubilerskimi. Biżuteria By Dziubeka eksportowana jest do 15 krajów Unii Europejskiej, Rosji, Mongolii, Ameryki i Australii."
Prócz tego biżuterię od By Dziubeki nosi szerokie grono celebrytów m.in. Justyna Steczkowsa, Marysia Sadowska, Agnieszka Popielewicz, Natalia Siwiec, Patrycja Kazadi, Marieta Szymoniak, Anna Bosak itd.

Osobiście By Dziubekę uwielbiam. Od dwóch lat regularnie zaopatruję się w ich świecidełka :D A ostatnio nawet udało mi się wygrać w konkursie zorganizowanym na instagramie #bydziubeka bony podarunkowe. 

A o to trzy bransoletki, które dołączyły do mojej kolekcji :)



Bransoletki zakupiłam w sklepie internetowym By Dziubeki
Każdy zakupiony przez nas produkt czy to w sklepie online, czy na stoisku stacjonarnym zapakowany jest w materiałowe woreczki.

Czas przyjrzeć im się z bliska :D

1. Bransoletka z kolekcji Make me happy. Została wykonana z wysokiej jakości koralików szklanych. Kolorystyka czerwona połączona z odcieniami granatu. Bransoletka wykonana na gumce.




2.  Bransoletka z kolekcji Gupy krwi. Wykonana ze SWAROVSKI ELEMENTS, wysokiej jakości sznurka i metalu. Kolor sznurka: czarny. Kolor metalu: złoty. Długość sznurka: regulowana. 



3. Bransoletka z kolekcji WażkiHIT wakacji. 
Bransoletka wykonana z wysokiej jakości skóry, SWAROVSKI ELEMENTS oraz metalu antyalergicznego. Kolor skóry: czarny. Kolor metalu: różowe złoto. 



Bransoletkę z kolekcji Make me happy noszę z bransoletką z kolekcji ważki, gdyż świetnie pasują do siebie kolorystycznie :)



Biżuteria By Dziubeka to świetne rozwiązanie na każdy prezent. Również dla mężczyzn. Gdyż w zeszłym roku marka ta wprowadziła do sprzedaży biżuterię unisexową, którą znajdziecie pod nazwą Ego

Podoba Wam się? Znacie? Która najbardziej przypadła Wam do gustu? 
Pozdrawiam.

37 komentarzy:

  1. te ważki są świetne ! :) ja też lubię Dziubekę, ale szkoda, że mają drogie te bransoletki. Mogłyby przynajmniej być srebrne albo złote ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawdę, za tę cenę mogłyby być srebrne ;)

      Usuń
  2. Mnie rowniez podobaja sie ich bransoletki, jednak tylko niektore, niestety w kwestii wyboru bizuterii jestem baaardzo wybredna. Wazka wyglada super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze z tej firmy nie kupowałam biżu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne a ta z ważką jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie noszę biżuterii :D Wcale a wcale :D

    OdpowiedzUsuń
  6. właśnie za tydzień mam zamiar zamówić od nich swoją pierwszą bransoletkę od nich ;) jeszcze bardziej mnie zachęciłaś ku temu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę ;) Koniecznie musisz się pochwalić :)

      Usuń
  7. Mają przepiękną biżuterię ;) mam tylko bransoletkę z grupą krwi, ale marzy mi się jakieś cudeńko od By Dziubeka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie cudeńka, ach! <3 Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta ostatnia jest rewelacyjna;) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żaden problem! Siadaj do malowania, albo wpadaj do mnie! :D

      Usuń
    2. To była miłość od pierwszego wejrzenia :) Co do mani to sama takiego cuda nie stworzę na pewno. Także wszystko w Twoich rękach ;)

      Usuń
  10. Uwielbiam wszelkiego rodzaju bransoletki, Twoje są śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś lubiłam różnego rodzaju wisiory, ale już mi przeszło. Ale została miłość do bransoletek ;)

      Usuń
  11. Piekne, pierwsza i wazka szczegolnie przypadly mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Ważki można dostać w różnych wariantach kolorystycznych :D

      Usuń

Jeśli nie czytasz nie komentuj. Jeśli czytasz zostaw go.
Posty o charakterze obraźliwym będą w trybie natychmiastowym usuwane.

Copyright © 2016 . , Blogger