wtorek, 19 sierpnia 2014

Lindt, Hello My name is Caramel Brownie

Witajcie :) 

Już dawno nie było nic słodkiego na blogu, więc mam dla Was dzisiaj takie pyszniątko, które parę tygodni temu rzuciło mi się w oczy przy jednej ze sklepowych kas  tj. batonik z serii Hello Nice to sweet you  od Lindt (swoją drogą brzmi świetnie co nie?) o smaku czekolady mlecznej nadziewanej karmelem, kremem "Brownie" oraz kawałkami ciemnego ciasta.


Skład: 

Czekoladę w formie batonika otula brązowo-pomarańczowa folia z fikuśnymi pomarańczowymi anglojęzycznymi napisami oraz pysznie wyglądającymi obrazkami karmelu wylewającego się z czekolady.
Po otwarciu opakowania czeka na nas 6 pysznie wyglądających kostek czekolady, a na każdej jest wytłoczony napis lub symbol. Przejdźmy zatem do najprzyjemniejszej sprawy- do smaku :) Czekolada mleczna, średnio słodka w smaku przypominająca smak praliny tej samej firmy. Po przełamaniu czekolady bądź jej przegryzieniu można zauważyć wypływający karmel, który jest słodki i bardzo pyszny. Na szczęście nie jest on wodnisty i nie wylewa się poza batonik. Oprócz karmelu w środku znajdziemy jeszcze krem "Brownie" czyli ciasto czekoladowe, które mam wrażenie jakby było robione z masy kakaowej bądź gorzkiej czekolady. Poza tym batonik zawiera w środku chrupiące drobinki niestety nie potrafię określić ich pochodzenia ;) Podsumowując: NIEBO W GĘBIE :D




Cena: około 7 zł dużo jak na batonik.
Dostępność: Każdy hipermarket

Ktoś z Was miał okazję zasmakować Hello My name is Caramel Brownie ?

41 komentarzy:

  1. O mamusiu ale mi narobiłaś ochoty !!! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama bym z miłą chęcią jeszcze raz po niego sięgnęła :)

      Usuń
  2. Idealne na poprawę humoru! :)

    Ale faktycznie, cena powala ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wygląda i na pewno rewelacyjnie smakuje, więc pewnie będę musiała poszukać, jak następnym razem wpadnę do jakiegoś sklepu. ;)
    pozdrawiam.
    poprostumadusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie powinnam czytać takich postów, bo szybko skończę z moją dietą! Ale on tak pysznie wygląda...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsza jest silna wola :) Powodzenia.

      Usuń
  5. O ja cie ;) ale smakowicie wygląda... a ja mam uczulenie na orzechy i kakao... aj Ty nie dobra Ty ;) teraz będzie mi się po nocach śniła i mówiła zjedz mnie, zjedz mnie.. ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj biedna Ty :( Współczuję, a jednocześnie podziwiam.

      Usuń
  6. Pychotka :))) znam i te inne rodzaje tez <3

    OdpowiedzUsuń
  7. no wiesz ! takie pyszności a ja na diecie jestem jak mogłaś ;) ;) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczynam mieć wyrzuty sumienia, z tego tytułu. Ale mam nadzieję, że się nie dasz temu o to batonikowi ;)

      Usuń
  8. Ząb mnie boli ale ..jadła bym ,jadła! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale mi narobilas smaka! Pychotka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Drogi, ale wygląda pysznie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie widziałam jeszcze takiego cuda, troszkę dużo jeśli chodzi o cenę, ale co tam! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. mamuniu czemu dziś każdy kusi jakimiś słodkościami..

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda smakowicie! :)

    Oj wcale nie taką fortunę, zmieściłam się w ok. 150 zł, a są to zapasy na długi czas ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To rzeczywiście nie dużo :) Tak też właśnie smakuje :)

      Usuń
  14. Mmmm! Ja na diecie a Ty tu takie pyszności przedstawiasz.? O zgrozo, idę do sklepu!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co się odwlecze to nie uciecze ;) Batoników w sklepie na pewno nie zabraknie przez dłuuugie lata :D A dieta to ważna sprawa :)

      Usuń
  15. uwielbiam karmel, muszę koniecznie go poszukać i skosztować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W połączeniu z mleczną czekoladą smakuje wyśmienicie :D

      Usuń
  16. 7zl, jaaaa! slodycze Lindt sa PRZEPYSZNE, bez wyjatku!
    http://jenesaisquoixxx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie czytasz nie komentuj. Jeśli czytasz zostaw go.
Posty o charakterze obraźliwym będą w trybie natychmiastowym usuwane.

Copyright © 2016 . , Blogger