niedziela, 10 sierpnia 2014

Odżywczy krem-balsam 24 h nawilżenia. Garnier.

Hello !

Wróciłam :) A na moim stoliku czekały na mnie oto dwie piękne paczuszki :)

1. Bony podarunkowe o łącznej wartości 150 zł od By dziubeka na zakup modowej biżuterii, którą osobiście ubóstwiam. By dziubeka dziękuję :)




2. Pakiet Recenzentki nowej maskary Rimmel Wonder'full z olejkiem arganowym (Recenczja niebawem na blogu :))



Z racji tego, iż mamy środek lata i i moja buźka ostatnio jest trochę przesuszona co spowodowane jest nadmiernym opalaniem się, dlatego postanowiłam zainwestować w krem do twarzy, który w szybkim tempie nawilży moją skórę. Skusiłam się więc na odżywczy krem-balsam Hydra Adapt do skóry suchej i bardzo suchej od Garniera.


Od producenta:
 Krem przeznaczony jest dla cery suchej i bardzo suchej. Szybko wchłaniający się, nietłusty, odżywczy krem-balsam do stosowania rano i wieczorem, który wyraźnie wygładza skórę twarzy. Korzyści dopasowane do potrzeb cery suchej i bardzo suchej: krem-balsam wzbogacony w olejek z kamelii o właściwościach łagodzących, odżywia ściągniętą skórę i zapewnia uczucie komfortu dzień po dniu. Prócz tego krem zawiera  eliksir roślinny, który łączy w sobie minerały i składniki odżywcze takie, jak:mannoza, syrop klonowy i gliceryna. 
 Udowodniona skuteczność:
  • NATYCHMIAST: skóra o 40% bardziej nawilżona*
  • PRZEZ CAŁY DZIEŃ: skóra jest nawilżona 24 non stop*
  • PO MIESIĄCU: odtworzony zostaje naturalny proces nawilżania skóry**
 *Analiza instrumentalna Odżywczego bogatego kremu 24 h nawilżenia hydra adapt do cery suchej przeprowadzona na 24 uczestnikach **Wyłączność Garnier: te analizy nawilżenia przeprowadzono na gołej skórze, na którą nie nakładano wcześniej żadnych kremów

Skład:



Moja opinia:
Opakowanie kremu tradycyjne, miękkie, poręczne gdyż krem mieści się w tubce o pojemności 50ml w bardzo uroczym kolorze :) Konsystencja produktu kremowa i gęsta. Produkt ten nie jest tłusty, łatwo rozprowadza się po twarzy, dysponuje delikatnym zapachem kamelii. Wystarczy niewielka ilość kremu aby pokryć nim całą twarz. Używałam go tylko i wyłącznie na noc, gdyż bardzo długo wchłaniał się w moją skórę. Trzeba przyznać, że z suchymi partiami na skórze radzi sobie kapitalnie. Już po kilku dniach stosowania tego otóż mazidła moje suche skórki zostały całkowicie wyeliminowane ale niestety coś kosztem drugiego. Otóż  krem posiada poważną wadę zapycha pory! Od regularnego stosowania na mojej twarzy pojawił się ogrom podskórnych gródek, z którymi po dzień dzisiejszy nie mogę sobie poradzić ;/ Zatem ogłaszam wszem i wobec, że produktowi temu nie warto poświęcić nawet najmniejszej uwagi.

Cena regularna: 16 zł
Cena promocyjna: 9,90 zł

Używałyście kremów z serii Hydra Adapt od Garenira?

pozdrawiam Magda M.

39 komentarzy:

  1. Miałam wersję pomarańczową i była... koszmarna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli jak widać wszystkie te wersje są siebie warte :/

      Usuń
  2. Szkoda, że Cię zapchał :( używałam niebieskiego i pomarańczowego kremu z tej serii i jakoś mnie nie porwały ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie mam szczęście, że nie muszę stosować tego typu kremów :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne paczki a tego kremu mam próbki.. Hmm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zaczęłam swoją przygodę z tym kremem od próbki. Także zastanów się czyżby i na pewno chcesz z niej skorzystać ;)

      Usuń
  5. uzywalam kiedys pomaranczowego z tej serii to byl moj wielki hit :) a co do suchej skóry kazdemu kto ma taki problem polecam masc Linomag (ta z ziołoleku w opakowaniu bialo zielonym do kupienia w aptece za ok 7 zl) nic lepszego po dzis dzien nie znalazlam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najprostsze i najtańsze rozwiązania są najlepsze. :)

      Usuń
  6. chciałam kupić tą serie ale chyba jedyne co działa na moją buzię i nie podraznia jej to wszystko to co z apteki :<

    kapuczinko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. No wszystko pięknie , ale zapychacz to zapychacz :( teraz żeby pozbyć się zaskórniaków, uszkodzisz od nowa skórki eh ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym się cieszyła niesamowicie z paczek po powrocie do domu. U mnie w tym tygodniu spodziewam się kilku, chociaż niestety nie recenzenckich;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie życzę wielu radości z otrzymanych paczuszek :)

      Usuń
  9. No proszę, jakie miłe przywitanie! Uwielbiam tą biżuterię, a tuszu jeszcze nigdy nie stosowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Tuszu jeszcze nie ma w sprzedaży :-)

      Usuń
    2. O przepraszam widziałam go dzisiaj w naturze i to w dodatku w promocji ;)

      Usuń
  10. Jej tak żałuje że przegapiłam te testy z rimmela :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze jej nie testowałam. Ale może okazać się, że wcale nic nie przegapiłaś :P

      Usuń
  11. ojej, ja też chcę bony do by dziubeka:) jak je zdobyłaś?

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja już w sumie użyłam jej ze 4 razy i szczerze powiedziawszy myślałam, że to będzie coś lepszego :S Wolę efekt WOW, a ta maskara niestety zbliżona jest do naturalnego, no ale nie będę się zniechęcać, testuję dalej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do rzęs jestem bardzo wymagająca. Także nie zadowoli mnie byle co. Zobaczymy jak poradzi sobie Wonderfull.

      Usuń
  13. Dostałam ten tusz z wizażu ale jeszcze nie używałam - ciekawa jestem jak się spisze u mnie ale jeszcze troszkę musi poczekać :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem ciekawa choć ubolewam nas szczoteczką gdyż ta jest sylikonowa. Nie będę ukrywać, że większość tuszy, które posiadały taką szczoteczkę okazały się totalną klapą. Zobaczymy jak będzie w tym przypadku. Za parę dni zacznę wielkie testowanie :)

      Usuń
  14. Jak reklamowi te kremu byłam zachwycona, ze w końcu coś dla mnie, a kurde same negatywne opinie na ten temat i nie kupię na pewno!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tez miałam żółty, do cery normalnej i delikatnej i u mnie tez wyeliminował suche skórki ale nie używam go na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o właściwości nawilżające to nie można mu pod tym względem nic zarzucić.

      Usuń
  16. Fajnie niespodzianki na Ciebie czekaly :) Co do kremu, kiepsko, ze taka lipa ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam, że chociaż z tym kremem się polubimy no ale wyszło jak zwykle :/

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. W tym tygodniu na pewno pojawi się notka z jego udziałem ;)

      Usuń
  18. ja mam tak ostatnio ciągle, co zacznę jakiegoś używać to robią mi sie takie grudki i ogólne zapychanie, na ten to już na pewno się nie pokuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykre, że producenci wypuszczają na rynek takie kity :-/

      Usuń
  19. krem nie dla mnie.... ale jaka cena fajna :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie czytasz nie komentuj. Jeśli czytasz zostaw go.
Posty o charakterze obraźliwym będą w trybie natychmiastowym usuwane.

Copyright © 2016 . , Blogger