środa, 10 września 2014

Dobre bo polskie :D

Witajcie kochani.

Już nie pamiętaj kiedy ostatnio coś dla Was upichciłam ;P Dlatego dzisiaj na prędko przygotowałam bardzo lekką, pyszną, zdrową i piękną sałatkę z najlepszych na świecie jabłek (czyt. naszych polskich jabłek ;)) oraz słodkich, wczesnych gruszek (również naszych). 

O to jakie składniki będą potrzebne do otrzymania takiej sałatki:

  • 2 jabłka
  • 2 gruszki
  • 1/3 szklanki rodzynek
  • 1/3 szklanki orzechów (włoskie, laskowe, nerkowce itd.)
  • 2 łyżeczki miodu


I KROK 
Z jabłek i gruszek wydrąż gniazda nasienne


II KROK
Owoce pokrój w cienkie plastry. Ułóż w salaterce, dodaj grubo pokrojone orzechy i rodzynki. 



III KROK
Całość skrop miodem. Można również użyć soku i skórki z cytryny.





I Voila ! Sałatka gotowa :D Jak Wam się podoba? Pewnie znowu narobiłam Wam smaku :P Zatem jabłka, gruszki w łapki i do kuchni ;P Smacznego ;)

pozdrawiam ciepło.

29 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się to, że owoce są pokrojone w pasterki, a nie w kostkę. Pewnie wymaga to trochę więcej czasu, ale sałatka wygląda bardziej apetycznie. Takie zdrowe jedzonko to ja lubię! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam świetną tarkę do krojenia ziemniaków na chipsy, którą postanowiłam wykorzystać :D Także dzięki niej przygotowanie sałatki poszło szybko i sprawnie :D

      Usuń
  2. oooo nie dość że pięknie wygląda to pewnie zjadła bym ją z ogromnym smakiem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie nieźle smakuje, ale ja nie znoszę rodzynek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można je zastąpić suszonymi morelami :)

      Usuń
  4. Ano narobilas smaka :D Wyglada mega apetycznie :)! Swietne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też nie przepadam za rodzynkami w sałatkach i surówkach więc pewnie bym ich nie dodała, ale z orzeszkami musi świetnie smakować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z orzechami włoskimi smak byłby idealny. Ja natomiast za nimi nie przepadam dlatego dodałam laskowe :D

      Usuń
  6. No dokładnie, znowu smaka narobiłaś:)
    Strasznie apetycznie to wygląda, aż ślinka cieknie :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie powiem, ślinka mi pociekła ;) Świetna, błyskawiczna w wykonaniu, a i smakowo musi być pycha!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku, takie proste, a wyobrażam sobie, jakie to musi być pyszne. I do tego jeszcze zdrowe.

    OdpowiedzUsuń
  9. naprawdę cudownie wygląda :) narobiłaś rzeczywiście smaka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skórki tychże owoców sprawiają, że sałatka wygląda estetycznie i apetycznie :D

      Usuń
  10. Bardzo smacznie wygląda :) chociaż ja nie lubię rodzynek więc cbyba zrobiłabym bez albo zastąpiła je innymi bakaliami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze to jakaś alternatywa :D Pasowałyby również kostki ananasowe :D

      Usuń
  11. Smacznie wygląda:D
    no i te nasze POLSKIE jabłka :):)
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polskie jabłka najlepsze :D
      Dzięki zajrzę :)

      Usuń
  12. Wygląda smakowicie, narobiłaś mi ochoty na gruszki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham jabłka. U moich dziadków jest kilka jabłoni i przez całe lato i jesień zajadam się pysznymi jabłuszkami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczny pomysł na sałatkę. Do tego wygląda bardzo bardzo efektownie ;) Na pewno wypróbuję. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie czytasz nie komentuj. Jeśli czytasz zostaw go.
Posty o charakterze obraźliwym będą w trybie natychmiastowym usuwane.

Copyright © 2016 . , Blogger