czwartek, 25 września 2014

Kwitnąca herbata w kulce

Dzień dobry :)

Pogoda ostatnimi dniami niestety nas nie rozpieszcza brrr :P  
Dlatego na takie chłodne poranki bądź też wieczory najlepsza jest ciepła herbatka :D 
I jeśli o nią chodzi to od dłuższego czasu przymierzałam się do zakupu herbaty w pączku aby móc podziwiać spektakularny efekt rozwijającego się kwiatu :) 
I  oto właśnie dziś stałam się szczęśliwą posiadaczką ów herbaty. Będąc na zakupach w Biedronce zdecydowałam się na zieloną herbatę z kwiatem jaśminu i lilii. 

Do przygotowania tego zaskakującego zjawiska potrzebny nam będzie okrągły i przezroczysty dzbanek albo bardzo dużych rozmiarów filiżanka o pojemności mniej więcej 0.5 - 1 l.


Przygotowanie: 
  • Nalej do dzbanka 400 ml gorącej wody (temp. 85-95 st. C)
  • Wrzuć do dzbanka pączek "kwitnącej herbaty"
  • Zaparzaj pierwszy napar ok. 3 minuty obserwując jak na twoich oczach  będzie rozkwitał herbaciany kwiat. 
  • Napar rozlej do filiżanek i rozkoszuj się cudownym smakiem
  • Pączek herbaty można zaparzać nawet 3-4 razy.



 



Muszę przyznać, że obserwowanie tego zdarzenia było strasznie fascynujące. Rozwinięty pączek zielonej herbaty z kwiatem jaśminu i lilii zrobił na mnie i mojej rodzinie niesamowite wrażenie. Natomiast jeśli chodzi o sam smak herbaty to według mnie jest to tradycyjna zielona herbata z lekkim posmakiem jaśminu.
Jeśli chcemy zrobić pozytywne wrażenie na najbliżej rodzinie oraz znajomych to jak najbardziej polecam. Kulki herbaciane można kupić w każdym dobrym sklepie z herbatą i kawą. Na rynku dostępne są najrozmaitsze smaki, kształty oraz kolorystyka rozwijających się kwiatów. Idealny prezent dla babć, chrzestnych, matek oraz przyjaciółek.

Cena: 2,99 zł
Zawartość netto: 7g
Dostępność: Duża

Zapewne wśród Was nie brakuje osób, które są już po swoim pierwszym parzeniu kwiatowej herbatki. Podzielcie się proszę wrażeniami i opiszcie jak wyglądały Wasze rozwijające się kwiaty.
Pozdrawiam Magda M.

35 komentarzy:

  1. WOW!!! Wygląda to niesamowicie ! :) Skusiłaś mnie i chyba będę musiała uciec szybko na zakupy do Biedronki! :) Ostatnio zaczęłam sezon na herbatki i próbuję nowych smaków ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam, że parzenie kwiatu masz już za sobą ;) To biegnij biegnij :)

      Usuń
  2. Ale piękne, mam i nie mogę się doczekać aż użyję :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam herbatę, mam do niej specjalny kubek 750ml, więc może skuszę się na tą z Biedronki, już wiele razy moje spojrzenie się na niej zatrzymywało, ale po Twoim opisie z pewnością ją zakupie :D

    Pozdrawiam, Liryczny Zakątek

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale genialne! Pierwszy raz to widzę:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielki szał na te herbatki już minął. Myślałam, że nie zrobię furory wrzucając ten post. A jednak :)

      Usuń
  5. Niby zwykłą herbata, a tu takie bajery :) Aż mam ochotę ją kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robi wrażenie. I o to właśnie chodzi :D Mam w zanadrzu jeszcze jedną tylko tym razem z profesjonalnego sklepu z herbatami. Trzymam na specjalną okazję ;)

      Usuń
  6. pierwszy raz cos takiego widze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie fakt, że to właśnie tutaj się z tą jakże wyjątkową herbatką spotkałaś :)

      Usuń
  7. Dla samego wizualnego efektu chętnie bym ją zaparzyła ;) Super sprawa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Aż szkoda ją przelewać do filiżanek :P

      Usuń
  8. Właśnie takie same sprzedaję w pracy, są baaardzo efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę :D Czyli mamy tutaj specjalistę od herbatek :D Nice :D

      Usuń
  9. uwielbiam takie herbaty :) zawsze jestem podekscytowana gdy kwiat zaczyna się rozwijać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy pączek skrywa w sobie niesamowitą tajemnicę :D

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Nnie pozostaje mi nic innego jak tylko się z Tobą zgodzić :)

      Usuń
  11. super to wygląda ;) koniecznie muszę wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam dwa podejścia do tej herbaty, ale mi nie smakowała, jakaś taka bezpłciowa była :( Jednak rozwinięcie kwiatu było ciekawe i miło się na ten mini spektakl patrzyło :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakość herbaty pozostawia wiele do życzenia ale po 4 godzinach leżakowania w czajniczku smak jest o wiele lepszy niż parę minut po zaparzeniu ;)

      Usuń
    2. Nie dotrzymałam do tych 4h bo po godzince kiedy smak dalej był do bani, wylałam zawartość :(

      Usuń
  13. Fantastyczna rzecz, muszę to mieć! :) :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dostałam taką w prezencie, ale wciąż czeka aż znajdę dłuższą chwilę wolnego. ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto ją zostawić na jakąś specjalną okazję :)

      Usuń
  15. Bardzo spektakularny efekt :-) A poza tym ja jestem miłośniczką herbat, więc pewnie skuszę się na takią :-)
    Z przyjemnością zostałam twoją obserwatorką :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam poznawać coraz to nowsze smaki :D Obiecałam sobie, że jak wyremontuję kuchnię to w mojej specjalnej szafeczce znajdą się wszystkie herbaty świata :D Dziękuję.

      Usuń
  16. tak bym patrzyła, patrzyła i nie wypiła bo szkoda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście herbatkę można zaparzać aż 3 razy :)

      Usuń
  17. Miałam miałam, przyglądałam się tej herbacie z zachwytem jak małe dziecko. :D
    Moja była trochę ciemniejsza ale bardzo smaczna. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, herbata wygląda bajecznie, muszę wypróbować w najbliższym czasie:)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie czytasz nie komentuj. Jeśli czytasz zostaw go.
Posty o charakterze obraźliwym będą w trybie natychmiastowym usuwane.

Copyright © 2016 . , Blogger