wtorek, 23 września 2014

Mydlarnia artystyczna LAVEA

Witajcie kochani.

Dzisiaj chcę Wam się pochwalić co udało mi się kupić podczas Jarmarku, który był organizowany w niedzielę w mojej dzielnicy ;) 

W jednym z wielu straganów można było zaopatrzyć się w naturalne mydełka glicerynowe firmy Lavea. Firma ta oferuje kosmetyki robione ręcznie oraz różnego rodzaju produkty Spa&Wellness.

Jedno mydełko można było kupić za 8 zł natomiast ja zdecydowałam się skorzystać z promocji i zakupiłam 3 mydełka w cenie 18 zł :D Mydełka wyglądają pięknie, posiadają świetne właściwości i jeszcze piękniej pachną :D

A o to i one:
 
  1.  Mydło glicerynowe jaśminowe. Aktywizuje działanie mózgu, usuwa zmęczenie, oczyszcza organizm z toksyn, pozytywnie wpływa na układ oddechowy i nerwowy, ma silne działanie bakteriobójcze. Ujędrnia i działa ściągająco na skórę.
  2. Mydło glicerynowe od króla. Działa przeciwzapalnie, odbudowuje naskórek idealny do skóry suchej ze skłonnością do wysypek
  3. Mydło glicerynowe marchewkowe. Nadaje ładny odcień opalenizny, chroni przed promieniami UV, nadaje skórze zdrowy wygląd. 

    Prawda, że wyglądają uroczo ? :) Więcej o w/w mydełkach w niedalekiej przyszłości :) 
    A Wy macie jakieś swoje ulubione mydełka naturalne?

    pozdrawiam Magda M.



18 komentarzy:

  1. Będę czekać na recenzje :) Mydełka są urocze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, na pewno niedługo się pojawi :)

      Usuń
  2. Coś mi mówi ta marka... mydełka fajne, przypominają mi miniaturowe wersje mydeł Organique :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, nazwa firmy brzmi znajomo. Mam nadzieję, że będą równie dobre jak mydełka z Organique :)

      Usuń
  3. Kusi mnie 3 :D bo bardzo fajnie wygląda :) Ja nie mam takich mydełek, ale bardzo lubię wąchać te z mydlarni u Franciszka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ukrywam, że najbardziej liczę na trójeczkę :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Nic dziwnego prócz bogatych właściwości posiada również piękny wzór :)

      Usuń
  5. Mnie również oczarowala dwojeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama kolorystyka zachęca do kupienia a jak będzie z działaniem to zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...i ten niesamowity zapach. Mam nadzieję, że się sprawdzą :)

      Usuń
  7. lubię takie mydełka trochę inne od wszystkich haha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, i jak pięknie potrafią ozdobić łazienkę :)

      Usuń
  8. Cudowne! :D Te marchewkowe mnie kusi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie od tego mydełka zaczęłam testy :)

      Usuń

Jeśli nie czytasz nie komentuj. Jeśli czytasz zostaw go.
Posty o charakterze obraźliwym będą w trybie natychmiastowym usuwane.

Copyright © 2016 . , Blogger