poniedziałek, 1 września 2014

Sally Hansen-Wzmacniający żel akrylowy

Witam Was ciepło w poniedziałkowy chłodny wieczór.

Troszkę mnie tu nie było ale to wszystko za sprawą moich ostatnich nocnych godzin w pracy oraz zbliżającego się wielkimi krokami remontu. Otóż każdą wolną chwilę spędzam razem z Mężem na zakupach w salonach z artykułami do wykończenia wnętrz, oraz w salonach meblowych gdyż niedługo wprowadzamy się do naszego M3 :D Ale zanim to nastąpi czeka nas GENERALNY remont.  Mam nadzieję, że jestem usprawiedliwiona swoją "małą" niedyspozycją ;) Koniec paplaniny zabieram się za konkrety. 
Zatem przychodzę dzisiaj do Was razem z wzmacniającym żelem akrylowym od Sally Hansen-Hard As Wraps.

Od producenta:


Hard as Wraps to żel akrylowy, który utwardza płytkę paznokcia zaledwie w 60 sekund!!!Hard as Wraps zapewnia trwałą ochronę i regenerację.Odżywia, wyrównuje i wzmacnia pozostawiając płytkę gładką,zdrową i lekko błyszczącą.Hard As Wraps przeznaczony jest do paznokci:- bardzo kruchych,- delikatnych,- rozdwojonych i łuszczących się,- mocno uszkodzonych, potrzebujących sklejenia i utwardzenia.Opatentowana formuła natychmiast zapewni długotrwałą ochronę,mocną, gładką i twardą płytkę paznokcia i dyskretny połysk. Otrzymasz piękne, zdrowo wyglądające paznokcie.Efekt gwarantowany przez producenta !

Sposób użycia: Przed użyciem delikatnie wstrząśnij buteleczką.
Nanieś jedną warstwę preparatu na czyste i suche paznokcie
w poprzek paznokcia. Po wyschnięciu pomaluj paznokcie ulubionym lakierem.





Skład:

Moja opinia:
Szklana buteleczka o pojemności 13 ml o bardzo ciekawym błękitnym zabarwieniu. Konsystencja jak w przypadku klasycznej odżywki o transparentnym zabarwieniu. Zapach intensywny, typowy dla lakieru do paznokci. Pędzelek standardowy jak przy większości tego typu produktów. Żel łatwo i szybko się nakłada. Po zastosowaniu produkty paznokcie pięknie błyszczą i są odpowiednio utwardzone dzięki temu są mocne i zdrowo wyglądają. Produkt ten byłby idealny dla moich paznokci gdyby nie to, iż po nałożeniu jednej bądź dwóch warstw żel na drugi dzień strasznie odpryskuje. Nie spisuje się również jako baza pod lakier gdyż skraca jego żywotność. Ogólnie rzecz biorąc z odżywki jestem bardzo zadowolona gdyż w pełni zregenerował moje paznokcie.Wszystkim polecam tym bardziej, że cena jest bardzo optymistyczna :)

Cena: 12.99 zł
Dostępność: Każda drogeria

Używałyście? Jakie macie sposoby na regenerację paznokci? pozdrówka.

23 komentarze:

  1. Nienawidzę remontów :/ a odżywkę bardzo chętnie bym wypróbowała, moje paznokcie można określić jednym słowem - nędza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też wołały o pomstę do nieba. Na szczęście teraz to już przeszłość. Remont to fajna sprawa ale tylko wtedy gdy podczas niego mieszkanie na dłuższą metę jest opuszczone przez mieszkańców. :)

      Usuń
  2. Szkoda, że odpryskuje... Ja i tak mam z tym spory problem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie to nie zadowala ale ważne, że ma inne zalety :)

      Usuń
  3. Mi na paznokcie pomogła odżywka z Eveline 8 w 1 :) Tego produktu nie znam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ją kiedyś używałam ale od kiedy dowiedziałam się, że jest bardzo niezdrowa dla paznokci idpyściłam jej kolejny zakup.

      Usuń
  4. Mam problem z rozdwajającymi paznokciami, więc wypróbuje ten produkt:)
    Obserwuje i zapraszam:

    http://wildstrawberryand.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że powinnaś być z tego produktu zadowolona :)

      Usuń
  5. Ja chętnie wypróbuję tę odżywkę bo widzę,że moje pazurki też przechodzą chyba jakieś "przesilenie jesienne" i przyda im się wzmocnienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od kąd jej używam moje paznokcie są ciągle w dobrej formie :) zatem miłego używania i szybkiego zregenerowania :)

      Usuń
  6. Kurcze u mnie się nie sprawdził. Bąbelki się robiły i nie był trwały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, trwały nie jest ale najważniejsze, że paznokcie po nim są zregenerowane i mocne :)

      Usuń
  7. Ja też spróbuję ;)!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, że u Ciebie sprawdzi się równie dobrze jak u mnie :)

      Usuń
  8. Hmmm teraz nie wiem czy kupować czy nie :P moje paznokcie z natury są mega słabe..... jedyne co mi pomaga to odżywka Eveline 8 w 1 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Decyzja należy do Ciebie. Myślę, że czasami warto spróbować czegoś nowego bo nóż, a widelec może okazać się miłą niespodzianką. :)

      Usuń
  9. Ja mam teraz hybrydę na paznokciach, więc są mocne jak nigdy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie Twoim paznokciom teraz nic nie grozi :) ale po ich zmyciu myślę, że do zregenerowania płytki może się przydać :P

      Usuń
  10. Ooo, nie widziałam jeszcze tego żelu nigdzie :/ Ale pewnie się skurzę, bo paznokcie mam w opłakanym stanie :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Oo, może w końcu coś zregeneruje mi łapki, bo moje paznokcie ostatnio wołają o pomstę do nieba :(

    Pozdrawiam i oczywiście obserwuję w nadziei na kolejne recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No proszę, tej jeszcze nie miałam! Ale ma bardzo dobrą cenę jak na odżywki Sally Hansen ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie spotkałam się jeszcze z tym produktem. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kupilam ta odzywke ale nie chce sie utwardzic i nie wiem co robie zle, czy do utwardzenia tego zelu potrzeba lamp uv?

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie czytasz nie komentuj. Jeśli czytasz zostaw go.
Posty o charakterze obraźliwym będą w trybie natychmiastowym usuwane.

Copyright © 2016 . , Blogger