czwartek, 4 września 2014

Taki tam skromny haul wrześniowy.

Hello !

Dzisiaj przychodzę do Was z moim bardzo skromniutkimi zakupami ;) A o to co udało mi się wyhaczyć w dość atrakcyjnych cenach :)

Kosmetyki


1. Szampon L'Oreal Paris Elseve Volume Collagene. Szampon nadający objętość. Dobry rok temu używałam go regularnie i bardzo go polubiłam dlatego postanowiłam do niego wrócić. Dużą butlę o pojemności 400 ml zakupiłam za 9,43 zł z kartą Lifestyle w Super-Pharm. 
2. La Roche - Posay Effaclar Duo [+]. Krem zwalczający niedoskonałości, zatkane pory, przebarwienia potrądzikowe. Zakupiłam ten cudowny kremik w okazjonalnej cenie 41 zł w Super-Pharm ze zniżką 33% na daną markę.
3. Dwufazowy olejek do kąpieli. Bielenda.Ujął mnie w tym produkcie zapach.Jagoda acai & awocado.
4. La Roche-Posay. Effaclar Żel z wodą termalną z La Roche-Posay. Do skóry tłustej i wrażliwej. Udało mi się go zakupić z kartą LifeStyle za jedyne 19.99 zł Oczywiście również w Super-Pharm
5. AA. Matujący podkład kryjący N 2. Do skóry wrażliwej i skłonnej do alergii.
6. Maybelline Mega Plush. Nowość ! I znów to samo przy okazaniu karty LifeStyle udało mi się tę maskarę zakupić za jedyne 15 zł. Jestem bardzo ciekawa efektów. Gdyż uwielbiam tusze tej marki :D Mam nadzieję, że mnie nie zawiedzie ;)


Odzież


1. Koszula w kratę. House. Z kuponem rabatowym 40% z facebooka + kuponami pracowniczymi zapłaciłam za nią jedyne 33 zł 
2. Spodnie skinny z wysokim stanem. Stradivarius. 99zł

Rozrywka


Lisa Niemi Swayze. Walczyłam o Patricka. Świat Książki w dniu premiery z kartą stałego klienta 24.99 zł

Thomas Kistner. Fifa Mafia. Świat Książki. Z kartą stałego klienta 31.99zł. Prezent urodzinowy dla mojego Męża

Musicie przyznać, że ceny robią wrażenie :) 
Pozdrawiam Magda. M

36 komentarzy:

  1. Najbardziej ciekawi mnie działanie kremu i podkładu 🐱

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo liczę na ten kremik. Tym bardziej, że przed zakupem dużo opinii o nim czytałam. Pozytywnych oczywiście :) recenzja wkrótce ;P

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dla mnie to pierwsze i ostatnie zakupy w tym miesiącu tego typu ;)

      Usuń
  3. Ojej, jak wysoki stan mają spodnie? Od dawna szukam idealnych taliowanych i nie mogę nigdzie trafić na takie, które mi się spodobają. Były w innych kolorach? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie to 6 cm powyżej pępka. Kolorystyka dostępna w dwóch odcieniach, jaśniejszym i ciemniejszym. Te wybrane przeze mnie są tymi jaśniejszymi ;) Fajne jest w nich to, że suwak jest z boku po lewej stronie :)

      Usuń
    2. Sorki wkradł się mały błąd :P nie 6 cm tylko 0,6 cm nad pępkiem :P

      Usuń
    3. O, mogą być niezłe! Chyba pójdę obejrzeć sobie te ciemniejsze, dziękuję za odpowiedź :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ja również :) już się nie mogę doczekać, aż ją zaaplikuję :)

      Usuń
  5. Bardzo fajna koszula :) lubię kratę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Ja też, na pewno bardziej niż paski ;)

      Usuń
  6. koszula jest cudowna !:)
    http://lifemizip.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. koszula w kratę zawsze spoko ! :) Ja mam ten podkład z AA, bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że ja również się z nim polubię ;)

      Usuń
  8. Piękna koszula.
    Co do effaclare duo+ i żelu , kompletnie się u mnie nie sprawdziły . Więcej szkód mi wyrządziły niż przyniosły dobrego. Podchodziłam do tego kremu z 10 razy i za każdym razem to samo wielki wysyp , twarz bardzo podrażniona . Myślałam że krem tak działa że najpierw wysypie a później będzie coraz to lepiej jednak tak się nie stało.
    Pozdrawiam .
    Jestem ciekawa podkładu z AA :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to wielka szkoda. Tym bardziej, że dermatolodzy przepisują tę serię. Mam nadzieję, że w moim przypadku będzie jednak bardziej optymistycznie ;) Recenzja podkładu wkrótce ;)

      Usuń
  9. Oo no to pięknie. Ja 2 tygodnie temu byłam w Superpharm i duo było za 62 złote, więc kupiłam na allegro, a tu promocja jak już mam ;) Podkłady AA miałam 2 razy i były fatalne niestety, ale inna sprawa, że moja cera jest wymagająca ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety często życie robi mam takie psikusy :P

      Usuń
  10. Miałam ten podkład matujący z AA i mogę stwierdzić, że jak dla mnie to lipa. Ale ta książka mnie zaciekawiła "Walczyłam o Patricka" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy jak się u mnie sprawdzi. Co do książki to potrafiłam już przy niej uronić łezkę. Niesamowite wzruszające prywatne wspomnienia. Polecam!

      Usuń
  11. Bardzo podobają mi się koszula i spodnie ;)
    Zastanawiałam się nad zakupem tego tuszu, ale mam długie rzęsy i mało która nowość potrafi sobie z nimi poradzić. Zostaję więc przy tych sprawdzonych tuszach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam lubię czasami poeksperymentować ;)

      Usuń
  12. Muszę zakupić sobie tę nową wersję Effaclar'u Duo - bardzo sprawdziła się u mnie ta poprzednia wersja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby ta też się równie dobrze sprawdziła ;)

      Usuń
  13. Aaaaa!!! Szkoda, że nie wiedziałam o tej promocji na Effaclar i dałam 55 zł za kremik :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 14 zł na kosmetyku to sporo. No cóż, za rzadko bywasz w GK ;P

      Usuń
  14. Ooo widzę effaclar duo :D :D zapraszam do siebie na recenzję & ankietę dla czytelników, pozdrawiam, hairoutine.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja ostatnio uwielbiam wysokie stany! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. numerki 3, 5 i 6 bym kupiła chętnie i wypróbowała :-)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie czytasz nie komentuj. Jeśli czytasz zostaw go.
Posty o charakterze obraźliwym będą w trybie natychmiastowym usuwane.

Copyright © 2016 . , Blogger