niedziela, 28 września 2014

Tydzień z L`Oreal Professionnel. Absolut Repair Cellular. SZAMPON.

Witajcie :)

Właśnie wróciłam ze spaceru. Pogoda jest wręcz idealna -tak jak Serie Expert od L'Oreal Professionnel, o których będzie dziś mowa. Od marca b.r. kiedy to postanowiłam obciąć swoje włosy na boba obiecałam sobie również, że zacznę o nie intensywnie dbać. Jak już wiecie w akcji regeneracji pomogły mi profesjonalne kosmetyki do włosów marki L'Oreal Profssionnel z serii Absolut Repair Cellular, która posiadają innowacyjną technologię z kwasem mlekowym. Z serii tej używałam i dalej używam: szampon, odżywkę, maskę, spray termoochronny oraz ampułki regenerujące.






Postanowiłam iż co drugi dzień będę wrzucać recenzję w/w produktów, zaczynając w takiej kolejności w jakiej to zwykle zaczynamy pielęgnację naszych włosów :)

Dzisiejszym bohaterem jest Szampon Absolut Repair Cellular.

Od producenta: 


Odbudowuje i chroni włókno włosa. Włosy odzyskują siłę, nabierają blasku i są odżywione. Pomaga zapewnić trwałą ochronę powierzchni włosa na całej jego długości.
Cellular
W oparciu o innowacyjną technologię w nowej serii Absolut Repair Cellular, kwas mlekowy tworzy wiązania soli między łańcuchami keratyny w korze uszkodzonych włókien włosów. Związki jonowe ulegają naprawieniu a włosy stają się lśniące i sprężyste.
Skład:




Moja opinia: 
Szampon ten znajduję się w 250 ml plastikowej butelce o charakterystycznych kształtach dla tej marki. Kolorystyka opakowania jest bardzo elegancka o czym świadczą kolory srebra oraz złota. Zapach natomiast słodki odrobinę cytrynowy, który nadaje naszym włosom zapach na długo :) 
Konsystencja gęsta o beżowym zabarwieniu. Wydajność produktu niska. Szampon niestety słabo się pieni dlatego dla osób, które mają długie włosy buteleczka o pojemności 250 ml nie jest opłacalną wersją. Po zastosowaniu szamponu moje włosy były bardzo miękkie, błyszczące mięsiste i łatwe w rozczesywaniu. Lecz to nie wszystko, prócz powyższych zalet szampon ten w dużym stopniu odbudował strukturę moich włosów na całej długości. W co również przyczyniły się inne produkty z tej serii. 
Jednakże po kilku miesiącach stosowania moje włosy stały się trochę obciążone i szybciej zaczęły się przetłuszczać. Dla osób, które mają delikatne i cienkie włosy spokojnie wystarczy krótka (ok. 2 miesięczna) ale intensywna kuracja. Zazwyczaj przy stosowaniu drogeryjnych szamponów z keratyną oraz masek i odżywek z tej samej serii moje włosy po 2 miesiącach wyglądały fatalnie: puszyły się, łamały nie wspomnę już o rozdwojonych końcach, które musiałam bardzo często ścinać. Seria Absolut Repair Cellular naprawdę rozwiązała wszystkie moje dotychczasowe problemy i od czasu marca b.r. moje włosy mimo rozjaśniania i prostowania są w bardzo dobrej kondycji gdyż rozdwojone końcówki mogę policzyć dosłownie na jednej ręce :) 
Skład szamponu pozostawia wiele do życzenia ale Jako, że poprawa stanu moich włosów jest niesamowita dlatego przymykam na niego oko.
Z całego serca polecam osobom, które mają zniszczone włosy koloryzacją bądź też częstym używaniem suszarki lub prostownicy


Cena: 250 ml 28 zł
Dostępność: Dobra, drogerie Hebe, super-pharm



Ktoś z Was moi drodzy używał tej serii? A może macie inną serię tej marki godną polecenia?

Pozdrawiam Magda M

13 komentarzy:

  1. Tej serii nie miałam, ale jestem zadowolona z vitamino color:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy ich nie używałam, ale ten szampon mnie zaciekawił ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szampon jak i cała seria jest naprawdę rewelacyjna :)

      Usuń
  3. Strasznie nie lubię szamponów które się nie pienią ! :D Ale jeśli bez tej właściwości szampony dobrze sobie radzą z odbudową włosów to jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam. A w tym przypadku tak właśnie jest :D

      Usuń
  4. miałam maskę i nie byłam specjalnie zachwycona..

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawi mnie cała ta seria ;)!

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam tą serię i szampon był ok, swego czasu nagminnie kupowałam produkty Loreal Professionnel :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie czytasz nie komentuj. Jeśli czytasz zostaw go.
Posty o charakterze obraźliwym będą w trybie natychmiastowym usuwane.

Copyright © 2016 . , Blogger