poniedziałek, 15 września 2014

Ziaja Kremowe Mydło do Rąk Herbata z Cynamonem

Hello

Bohaterem dzisiejszego postu będzie nowość od Ziaji, a mianowicie kremowe mydło do rąk o zapachu herbaty z cynamonem. Wchodząc do pobliskiego sklepu tylko i wyłącznie po prasę natknęłam się właśnie na ten cudny produkt, który był pięknie wyeksponowany na ladzie kasowej. Pewnie jak się domyślacie nie omieszkałam przejść obok niego obojętnie ;)


Od producenta:
Aromatyczna higiena dłoni. Zapewnia właściwą higienę dłoni, nawilża i pielęgnuję skórę po każdym użyciu, łatwo usuwa tłuszcz i neutralizuje kuchenne aromaty, nadaje skórze ciepły cynamonowo-herbaciany aromat. 

Moja opinia:

Mydła dostępne są w 3 innych wariantach zapachowych: moringa z kokosem, tamaryndowiec z zieloną pomarańczą, grapefruit z zieloną miętą. Zanim zdecydowałam się na zakup musiałam oczywiście wszystkie pozostałe mydełka raz, a porządnie wywąchać. Los chciał, że padło na mydełko o bardzo przyjemnym zapachu herbaty z cynamonem. Opakowanie z jednej strony proste i tradycyjne jak dla tej marki, aczkolwiek ozdobna czcionka i motyw kwiatowy na etykiecie dają mu niepowtarzalny charakter i przykuwają uwagę. Prócz tego opakowanie zaopatrzone jest w pompkę z dozownikiem, dzięki takiemu rozwiązaniu użytkowanie jest proste, szybkie oraz higieniczne. Konsystencja mydełka kremowa. Po nałożeniu produktu na dłonie wyczuwamy piękny, nienachalny zapach cynamonu. Wielkim plusem tego produktu jest fakt, iż łatwo usuwa ze skóry tłuszcz ale tylko minimalnie neutralizuje kuchenne aromaty :D Skóry co prawda nie nawilża jak obiecuje producent, aczkolwiek można zauważyć jej miękkość. Produkt jest bardzo wydajny i dobrze się pieni, a aromatyczny zapach pozostaje na skórze na dłużej :) No i do tego cena bardzo korzystna.
Podsumowując: nie ma się do czego doczepić. Szczerze polecam.
Tym bardziej jeśli znajdują się tutaj osoby, które lubią aromat kokosu to mogę Zapewnić iż mydełkiem o zapachu moringa z kokosem będą zafascynowane :)


Pojemność: 270 ml
Cena promocyjna: 4.90 zł
Cena regularna: 6,90 zł

Czy ktoś z Was spotkał się już z tą edycją pięknie wyglądających i pachnących mydełek? Pozdrawiam Magda M.
aromatyczna higiena dłoni
- Zapewnia właściwą higienę dłoni.
- Nawilża i pielęgnuje skórę po każdym myciu.
- Łatwo usuwa tłuszcz i neutralizuje kuchenne aromaty.
- Nadaje skórze ciepły cynamonowo-herbaciany zapach.
- See more at: http://ziaja.com/kosmetyki/3952,kremowe-mydlo-do-rak-herbata-z-cynamonem#sthash.8J8qCUYc.dpuf
- Zapewnia właściwą higienę dłoni.
- Nawilża i pielęgnuje skórę po każdym myciu.
- Łatwo usuwa tłuszcz i neutralizuje kuchenne aromaty.
- Nadaje skórze ciepły cynamonowo-herbaciany zapach. - See more at: http://ziaja.com/kosmetyki/3952,kremowe-mydlo-do-rak-herbata-z-cynamonem#sthash.8J8qCUYc.dp
 
aromatyczna higiena dłoni
- Zapewnia właściwą higienę dłoni.
- Nawilża i pielęgnuje skórę po każdym myciu.
- Łatwo usuwa tłuszcz i neutralizuje kuchenne aromaty.
- Nadaje skórze ciepły cynamonowo-herbaciany zapach.
- See more at: http://ziaja.com/kosmetyki/3952,kremowe-mydlo-do-rak-herbata-z-cynamonem#sthash.8J8qCUYc.dpuf

31 komentarzy:

  1. Mam dwa te mydełka, tylko w innych wersjach zapachowych. Również jestem z nich zadowolona, pięknie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdzie nie widziałam tych mydeł. Jak gdzieś spotkam na pewno kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno je znajdziesz w salonie firmowym ;)

      Usuń
  3. Zwróciłam uwagę na te mydełka, ale zdecydowanie wolę tradycyjne, w kostce. Chociaż kusi mnie ten kokos :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja używam raz mydła w kostce, a raz w płynie ;) Tak dla urozmaicenia :P Kokos na prawdę jest zabójczy :D

      Usuń
  4. Ja ich jeszcze nie widziałam, ale na pewno na któreś się skuszę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie nieziemsko pachnie :) Zresztą uwielbiam wszystko z Ziajci :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do Ziajki też coraz bardziej się przekonuję ;)

      Usuń
  6. Muszę się skusić bo jeszcze nie kupiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeeeeej, koniecznie muszę je mieć :) Zapach wręcz stworzony dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam te mydła kilka dni temu w sklepie firmowym Ziaji :P z trudem opanowałam zakup :D mi najbardziej spodobał się grejfrut i mięta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne połączenia zapachowe posiadają te mydełka. Każdy znajdzie coś dla siebie :)

      Usuń
  9. Jak na taką pojemność cena jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie widziałam jeszcze takich mydełek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie z dnia na dzień zaczną pojawiać się w sklepach jak grzyby po deszczu ;)

      Usuń
  11. osobiście nie używam takich mydeł, wolę coś naturalnego ;))
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do ciała mydełka naturalne jak najbardziej ale do rąk bynajmniej dla mnie nie ma znaczenia czy będę używać mydełek naturalnych czy też nie ;)

      Usuń
  12. nawet nie wiedziałam że ziaja wypuściła takie mydełka ;) jak będę w ich sklepię na pewno przyjrzę im się z bliska ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. ...i orientalnie :D Bynajmniej ja mam takie skojarzenie ;)

      Usuń
  14. za taką cenę? haha za to kocham Ziaję :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Byłam bardzo ciekawa tego mydła i muszę je kupić :) Wersję z kokosem na pewno też wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo łanie pachnące mydło, zapach utrzymuje się na rękach, skóra jest pachnąca, gładka.
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie: http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie czytasz nie komentuj. Jeśli czytasz zostaw go.
Posty o charakterze obraźliwym będą w trybie natychmiastowym usuwane.

Copyright © 2016 . , Blogger