piątek, 31 października 2014

AA Make Up, Matujący Podkład Kryjący

Dzień dobry :)

Dzisiejszy post poświęcę podkładowi matująco-kryjącemu od AA o odcieniu No 2
Co skusiło mnie na jego zakup? A właśnie to, iż podkład który ostatnimi czasy używałam bardzo mnie uczulił, (czyt. perfidnie zapchał) a efektem tego są po dzisiaj bardzo widoczne przebarwienia, których powoli ale sukcesywnie zaczynam się pozbywać. Dlatego też potrzebowałam coś na szybko najlepiej kryjącego, dla skóry mieszanej i skłonnej do alergii. Jako nastolatka zdarzało mi się go już kiedyś używać. Natomiast moja najbliższa siostra cioteczna używa go od dobrych paru lat i przenigdy się na niego nie skarżyła. A co ja myślę na ten temat dowiecie się nieco niżej ;) Póki co teraz czas na obietnice producenta. 

Od Producenta:

AA Make Up, Matujący Podkład Kryjący. Idealny do cery tłustej i mieszanej podkład nie zatyka porów, doskonale kryje niedoskonałości cery, zapewniając natychmiastowy efekt matujący.
Testowany dermatologicznie z udziałem osób z alergicznymi chorobami i skóry Doskonale nadaje Twojej skórze aksamitnie matowe wykończenie. Idealny do cery tłustej i mieszanej. 1. Nadaje efekt matujący – 98%* 2. Kryje niedoskonałości – 96%* 3. Daje efekt naturalnego kolorytu cery – 86%* 4. Nie pozostawia smug na skórze – 89%* * Test samooceny przeprowadzony w grupie 30 kobiet (100% alergicy) po 4 tygodniach stosowania, wykonane w niezależnym laboratorium badawczym
Nowoczesna formuła beztłuszczowej emulsji umożliwia łatwą i komfortową aplikację.  Nadaje skórze naturalny, jednolity koloryt. Zawiera bisabolol o działaniu przeciwzapalnym i ochronnym oraz łagodzący d-panthenol.


Skład:

Skład: Aqua, Cyclopentasiloxane, Paraffinum Liquidum, Glycerin, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Propylene Glycol, Dicaprylyl Carbonate, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Sodium Chloride, Stearalkonium Hectorite, Borago Officinalis Seed Oil, Propylene Carbonate, Ceramide NP, Hydrogenated Castor Oil, Cera Microcristallina, Squalane, Cholesterol, Tocopheryl Acetate, Panthenol, Glyceryl Behenate, Hydrogenated Palm Oil, Glyceryl Stearate Citrate, Allantoin, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Triethoxycaprylylsilane, [+/- May Contain: CI 77891/Titanium Dioxide, CI 77492, CI 77499, CI 77491].





Moja opinia:

Podkład o odcieniu No 2 daje podton czerwony. Wybierając odcień w drogerii w sztucznym świetle kolor ten wydał mi się najbliższy odcieniowi mojej skóry. Niestety to była pomyłka. Podkład po nałożeniu w świetle dziennym okazał się być dużo ciemniejszy co widać na załączonym zdjęciu. Fakt ten  bardzo mnie zaskoczył gdyż wersja No 1 była na prawdę dużo za jasna. Wspomnę, iż nie należę do osób, które są posiadaczkami porcelanowej karnacji. Mimo to postanowiłam go jednak przetestować. Całe szczęście posiadałam w swojej kosmetyczce puder o bardzo jasnym odcieniu, który trochę stłumił prawdziwy odcień podkładu. Jeśli natomiast chodzi o konsystencję to mogę przyznać iż jet treściwa, bezwonna i dobrze się rozprowadza. Kupując ten podkład byłam nastawiona na porządne krycie niedoskonałości i owszem dobrze sobie z nimi radzi ale tylko i wyłącznie z tymi najmniejszymi, w dodatku niestety podkreśla suche skórki. Kolejna ważna sprawa to matowość cery tu muszę przyznać, iż na początku podkład rzeczywiście bardzo fajnie matuje skórę lecz po raz kolejny muszę wsadzić tutaj swoje 3 grosze, gdyż  taki efekt utrzymuję się tylko około godzinki, góra półtorej. Wielkim plusem jednak jest fakt, iż podkład faktycznie nie powoduje żadnych alergii skórnych. 

Podsumowując: Podkład ten jak najbardziej nada się osobom, które nie mają większych problemów z niedoskonałościami oraz które cierpią na alergię skórną. Jeśli jednak któraś z Was kiedykolwiek zdecyduję się na zakup tego podkładu niech 5 razy zastanowi się nad doborem odpowiedniego odcienia:) Podkład osobiście oceniam 2/5. 

Cena: ok 14 zł


Dostępność : Bardzo dobra

Któraś z Was używa podkładów tej marki ? Też miałyście problem z doborem odpowiedniego odcienia? Podzielcie się swoją opinią :)

Pozdrawiam Magda M

14 komentarzy:

  1. No niestety, nie lubię wyboru kolorów podkładów czy BB... Okazuje się później zbyt ciemny niż się wydaje :P

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam nigdy żadnego podkładu z AA jakoś mne edo nich kompletnie nie ciagnie, w dodatku mam baaardzo jasną karnację więc nawet by nie było dla mnie kolorku na okres zimowy :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, ze nie trafiłaś z odcieniem :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda że odcień ci nie przypadł do gustu. Jeśli chodzi o mnie nie lubię ich kosmetyków. Po nałożeniu np, tego podkładu czułam się źle. Wydawało mi się że mam maskę na twarzy. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam z AA krem i mnie strasznie uczulił i zapchał, więc zrezygnowałam z kosmetyków tej firmy. A sam podkład bardzo ciemny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Używałam go kiedy byłam w liceum i był moim wielkim ulubieńcem, a dziś... zastanawiam się jak mogłam takie coś nakładać na twarz... pomarańczowa brzoskwinka... ;).

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, jaki ciemny. Raczej się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Łooo kolor na pewno nie dla mnie. Też niedawno średnio trafiłam z odcieniem podkładu, ale zaś w drugą stronę, bo okazał się być za jasny :P Chociaż w moim przypadku odrobina bronzera załatwia sprawę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O kurcze, ale ciemny ten odcień. Nie miałam jeszcze podkładu z tej firmy, jakoś mnie nie kuszą. Choć cena jest korzystna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam tego podkładu, sama szukam czegoś mocno kryjącego i trzymającego się cały dzień bo obecny podkład coś mi się już znudził ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie używałam tego podkładu, aczkolwiek zwróciłam na niego uwagę nie raz nie dwa. Osobiście wydaje mi się, że żaden z dostępnych kolorów nie odpowiada mojemu blademu odcieniowi skóry. Moja mama natomiast była zadowolona z podkładów AA, tylko że ona ma skórę w ogóle nie problematyczną :)

    OdpowiedzUsuń
  12. szkoda , że się nie sprawdził... a liczyłam na pozytywną recenzję :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zupełnie mnie nie kusi :) Miałam kiedyś z tej firmy podkład rozświetlający i nie byłam z niego zadowolona :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Great post♥

    How about follow each other?
    I follow your blog. Waiting for you♥

    My Blog: http://juliemcqueen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie czytasz nie komentuj. Jeśli czytasz zostaw go.
Posty o charakterze obraźliwym będą w trybie natychmiastowym usuwane.

Copyright © 2016 . , Blogger