piątek, 24 października 2014

Anja Rubik Exclusive Collection dla Mohito.

Dobry wieczór 

Ale dzisiaj zimno! Brrr... Nie wiem jak Wy ale ja jestem straaaasznym zmarzluchem. No coż...jak to ostatnio mówią taki mamy klimat :P Ale na szczęście od jutra już słoneczko i coraz to wyższe temperatury :D 

Ale dzisiaj nie o pogodzie będę pisać tylko o ikonie stylu i modelingu czyli o Anji Rubik :)
Myślę, że Anji nikomu nie trzeba bliżej przedstawiać :P Zatem do sedna. Anja jak wszyscy wiemy słynie nie tylko ze swojej nietuzinkowej urody, talentu ale również wybitnego wyczucia stylu, którego look chcą naśladować kobiety na całym świecie. Dlatego modelka wraz z marką Mohito stworzyła kolekcję odzwierciedlającą jej styl. Kolekcja ma charakteryzować się minimalizmem, kobiecością oraz nowoczesnością. Linia zaprojektowana przez Anję będzie wykonana z najlepszej jakości materiałów tj. skóry, wełny i jedwabiu. Ceny będą kształtować się następująco: Za najtańsze dodatki (biżuteria, torebki, buty itd.) będziemy musiały zapłacić 59,99 wzwyż. Natomiast jeśli chodzi o ubrania, a dokładnie o t-shirty, koszule, wełniane swetry i żakiety ceny będą mieścić się w granicach od 99,99zł do 349,99zł. Najdroższe jednak z całej linii będą spodnie ze skórzanymi elementami chcecie poznać cenę? Otóż za tę część garderoby z co poniektórych portfeli wymknie się spora sumka bo aż 699,99 zł. No ale nie od dziś wiadomo, że za jakość się płaci.

"Bardziej niż kolekcję w tradycyjnym znaczeniu, chciałam pokazać zestaw ikonowych, wyprzedzających trendy basic’ów . Zaprojektowałam kolekcję ready-to-wear wraz z akcesoriami, które moim zdaniem każda kobieta powinna mieć w swojej garderobie: wyrafinową i szykowną."
Anja Rubik. 

Kolekcja trafi do salonów już 14 listopada br.

A to przedsmak tego co będzie na nas czekać w salonach Mohito w całej Polsce.

http://www.lppsa.com/dlamediow/kampanie/55

http://www.lppsa.com/dlamediow/kampanie/55
http://www.lppsa.com/dlamediow/kampanie/55


http://www.lppsa.com/dlamediow/kampanie/55

http://www.lppsa.com/dlamediow/kampanie/55

http://www.lppsa.com/dlamediow/kampanie/55

http://www.lppsa.com/dlamediow/kampanie/55

http://www.lppsa.com/dlamediow/kampanie/55
Jak Wam się podoba kolekcja stworzona przez Anję Rubik? Złapało Was coś za serducho? Odwiedzicie za 3 tygodnie salony Mohito? Ja na pewno nie zrezygnuję z zakupu t-shirtu z logo "AR"  :) 

Pozdrawiam i miłego weekendu Wam życzę. Magda M.

36 komentarzy:

  1. Za Anią Rubik nie przepadam, jest zbyt wychudzona na mój gust, ale ma ciekawą twarz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anja jest charakterystyczna, trzeba przyznać :)

      Usuń
  2. Czwarte zdjęcie jest rewelacyjne, Anja wygląda ślicznie i reklamuje fajny ciuszek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko reklamuje ale również jest projektantką tego ciuszka :D

      Usuń
  3. Nie znosze Rubik, a ta kolekcja tez do mnie nie dotarla :) troche szmatek, szyc a cena z kosmosu : pp

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm, to zdecydowanie nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mimo, ze Anje bardzo lubie to jednak kolekcja przyznam, ze mi sie nie podoba, nie liczac cygaretek sprzed ostatniego zdjecia :P Nie polasze sie o zakup, bo jak na moje oko szalu nie ma :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ile ludzi tyle opinii. Spodnie rzeczywiście fajne no, ale może kiedyś się na nie dorobimy :P

      Usuń
  6. Kolekcja bardzo fajna :)

    Co powiesz na wzajemną obserwację ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam. Z tego co wiem już od dawna Cię obserwuję :P

      Usuń
  7. Dobrze, że kolekcja nie przypadła mi do gustu, nie zbankrutuję :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mohito to mój ulubiony sklep, już nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię kupować ubrania w Mohito - zwłaszcza sukienki mi się tam bardzo podobają :) Ale zarówno Anja jak i ta kolekcja zdecydowanie mi się nie podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienki są piękne to prawda. Podobała mi się również limitowana kolekcja z Merylin Monroe. Widziałaś ?

      Usuń
  10. Nie widziałam:) Lubię Mohito, często można tam znaleźć perełki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A największą perełką będzie teraz ta kolekcja :D

      Usuń
  11. O ja Też jestem zmarzluch :-D hmm zapewne spódnice nie sięgnę ale chętnie się bliżej przyjrze całej kolekcji :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że w rzeczywistości będzie wyglądać również dobrze jak na załączonych zdjęciach :)

      Usuń
  12. Boże jak ja uwielbiam tą kobietę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię Mohito, więc pewnie wybiorę się zobaczyć tą kolekcję z bliska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem jak będzie się sprzedawać.

      Usuń
  14. Szczerze powiedziawszy nic nowego nie wymyśliła :P Jakoś mnie ta kolekcja nie zainspirowała i nie mogę powiedzieć "wow" :D Jedynie spodnie z frędzlami wydały mi się ciekawe :D
    Co do sukeinki, to Kochana szczerze polecam :) Jest naprawdę rewelacyjna, matreriał świetny i do wszystkiego pasuje :) Można ją nawet założyć w zimę do kozaczków :) Polecam z czystym sumieniem ;)
    Swoją drogą zapraszam Cię na konkursik http://magiclovv.blogspot.com/2014/10/konkurs-z-hellmouseeu.html :)
    BUZIACZKI ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, dzięki zajrzę. Przyjrzałam się sukience z bliska i wielka szkoda, że jest w rozmiarze uniwersalnym. Obawiam się, że może być na mnie za duża o będzie wisieć na mnie jak worek.
      Mnie z całej kolekcji urzekł tylko ten oversizowy szary t-shirt.

      Usuń
  15. Nie lubie Anji i nie rozumiem dlaczego na kazdym zdjeciu ma otwarte usta :P poza tym nie lubie takich sklepow. Wole male, stylowe butiki, bo cjociaz wiem ze pol Polski nie bd mialo takich samych ubran jak ja :-))

    Zapowiadal sie na poczatku bardzo dobrze, ale z czasem gdy zaczelam uzywac peelingow drobnoziarnistych nie wrocilabym juz do tego :-)

    Rowniez obserwuje:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam, że sporo ludzi z mojego środowiska I nie tylko drażni fakt otwartych ust modelki. Nie znam sie na modelingu ale sporo światowych modelek też w swoich sesjach praktykuje ten detal :P ja zdecydowanie wolę Anję niż Joannę Krupę :P

      Co do peelingu najlepszy jaki miałam do tej pory był gruboziarnisty peeling z Perfekty.

      Usuń
  16. Ten oversizowy t-shirt jest ok, ale reszta nie podoba mi się :)

    Zaczynam obserwować :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie czytasz nie komentuj. Jeśli czytasz zostaw go.
Posty o charakterze obraźliwym będą w trybie natychmiastowym usuwane.

Copyright © 2016 . , Blogger