poniedziałek, 13 października 2014

Butelkowa zieleń :)

Witajcie moi drodzy :)

Ciemna zieleń czyli tzw. butelkowa zieleń opanowała jesienno-zimowe kolekcje ubiegłego roku i również w tym sezonie wraca do łask. Ten fakt bardzo mnie cieszy, gdyż uwielbiam kolor zielony w przeróżnych jego odcieniach. 
Kolor ten należy do odcieni stonowanych, łagodnych i dzięki temu śmiało możemy zestawić go prawie z każdym kolorem :) Butelkowa zieleń to kolor uniwersalny, który sprawdzi się w eleganckim stylu jak i również w bardziej luźnym, streetowym. 
Myślę, że jeszcze w tym miesiącu zaopatrzę się w jakąś część swojej garderoby w tym właśnie odcieniu :)
Poniżej kilka propozycji jakie znalazłam w jednej z hiszpańskich sieciówek :)


Źródło: http://shop.mango.com/


Butelkowa zieleń zawojowała nie tylko modą ale również rynkiem kosmetycznym. Parę tygodni temu przeglądając katalog z produktami marki Avon natknęłam się właśnie na odcień butelkowej zieleni tj. Avon Gel finish. Envy o odcieniu perłowym. O tym lakierze pisałam jakiś czas temu  i dla tych, którzy chcą dowiedzieć się coś więcej na jego temat odsyłam  TUTAJ.  W rzeczywistości kolor jest troszkę jaśniejszy niż na załączonych zdjęciach :)


Butelkowa zieleń to Wasz kolor? Czy jednak wolicie coś bardziej żywszego ? ;)

Pozdrawiam Magda M.



43 komentarze:

  1. Nie lubię zieleni w szafie, ale w tym odcieniu mam aż dwie rzeczy i bardzo je lubię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to aż o jedną rzecz więcej niż ja :P Ja pomimo, że mam tylko sweter, który ma swoje lata to też bardzo go lubię :D

      Usuń
  2. Lakier mi się podoba. Ale w tym kolorze ubrań raczej nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :D No ja mam aż albo tylko jeden sweter :P

      Usuń
  3. Ja wolę fiolety ;) Zieleń tak,ale tylko w formie miętowej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie fiolet w ogóle nie przekonuje. A do mięty czuję miętę :D

      Usuń
  4. Nie mam nic w takim kolorze jeszcze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor fajny, ale w szafie nie mam nic w tym odcieniu, trzeba więc udać się na jakieś zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jedyną zieloną rzecz jaką mam to oliwkowa mgiełka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja butelkowa zielen lubie tylko na paznokciach :P W ciuchach na jesien postawilam na musztardowy kolor :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny wybór :D Kolor musztardowy również uwielbiam :D Bordo w tym sezonie również bardzo modne. Ale ma to do siebie, że niestety nie wszystkim pasuje :(

      Usuń
    2. Bordowe spodnie i musztardowy sweterek idealnie się potrafią uzupełniać :) Klasycznie i modnie zarazem ;)

      Usuń
    3. To prawda choć ja bym bardziej preferowała taki zestawik: Dół:musztardowe spodnie, góra: Zielony sweterek :)

      Usuń
  8. Kolorek cudny, jeszcze takiego nie mam w swoich zbiorach <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To musisz to zmienić :P cieszę się, że Ci się podoba ;)

      Usuń
  9. Przepiękny lakier do paznokci! Do butelkowej zieleni nigdy nie byłam specjalnie przekonana, ale od czasu gdy kupiłam sukienkę w tym odcieniu kompletnie zmieniłam zdanie. Przepiękny odcień na jesień i zimę, który świetnie się komponuję z jasnymi karnacjami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak to prawda :D Przez najbliższe półrocze będzie i u mnie królował :D

      Usuń
  10. BUTELKOWA ZIELEŃ ZAWSZE KOJARZY MI SIĘ Z CIEPŁĄ JESIENIĄ :-) a ten lakier do paznokci śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie przepadam za butelkową zielenią, ale ten lakier do paznokci bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam ten kolor :)
    Czy widziałaś już mój konkurs, w którym do wygrania są śniegowce Ugg Australia? Jeśli nie, musisz to nadrobić ;) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Butelkowa zieleń i bordo to moje ulubione kolory zaraz po czerni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja natomiast za czernią nie przepadam natomiast bordo i zieleń jak najbardziej ma tak ;)

      Usuń
  14. Na paznokciach niekoniecznie mi się podoba, ale spodnie są super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawe, lubię ten kolor, mam taki cień do powiek :D u mnie nowy post o mikrodermabrazji, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musi świetnie wyglądać na powiekach. Ok dzięki, na pewno zajrzę

      Usuń
  16. Swietne propozycje, bardzo lubie ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Butelkowa zieleń jest piękna! :) Dopiero teraz zobaczyłam ten post i od razu przypadł mi do gustu. Do stylizacji z butelkowej zieleni dobrałabym bransoletką w kolorze jasnego złota, np. http://www.sklepikzprezentami.com.pl/bransoletka-w-kolorze-bialego-zlota

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie czytasz nie komentuj. Jeśli czytasz zostaw go.
Posty o charakterze obraźliwym będą w trybie natychmiastowym usuwane.

Copyright © 2016 . , Blogger