środa, 22 października 2014

Kolorowanka podłogowa XXL

Witajcie :)

Dzisiaj nie będę pisać o kosmetykach, gotowaniu, słodkościach, nie napiszę też nawet o tym co nowego słychać w świecie mody lecz o świetnej zabawce dla najmłodszych oraz dla tych trochę starszych :)

Będąc półtorej tygodnia na zakupach w hipermarkecie Auchan szukaliśmy wspólnie z moim malcem pewnej ciekawej kolorowanki. Lecz nagle trafiliśmy na taki o to produkt: Kolorowanka podłogowa XXL. Produkt ten od razu nas zaciekawił gdyż zawartość malowanki była umieszczona w dużych gabarytów tekturowej tubie opatrzonej kolorową etykietą oraz małym obrazkiem ze wzorem kolorowanki.



Od producenta:
Kolorowanki Podłogowe w rozmiarze XXL o wymiarach 120cm x 80cm - ogromna powierzchnia do kolorowania kredkami, flamastrami i farbami. Wzmocniony spód arkusza zabezpiecza przed przesiąkaniem farb.Kolorowanka wykonana jest z grubego kartonu (podobnego do brystolu), który można bez końca rozkładać i zwijać!!
Zabawa kolorowanką rozwijają sprawność manualną  - pomaga przygotować małą dłoń do poprawnego posługiwania się długopisem i ołówkiem w szkole.Zabawka roku 2013 !

Moja opinia:

Kolorowanka XXL posiada rzeczywiście ogromną powierzchnię do kolorowania.

Idealna zabawka dla całej rodziny :D Świetnie sprawdzi się również w zabawie zespołowej. Kolorowanka dedykowana jest zarówno dla chłopców jak i dziewczynek. Do wyboru mamy 5 wzorów: księżniczki, plac budowy, w piaskownicy, zoo, ulice. Obrazki przedstawione na kolorowance są bogate w szczegóły, które są dużych rozmiarów dzięki temu dziecko nie ma problemów z ich pokolorowaniem. Zabawka ta potrafi pochłonąć nasze pociechy nawet na parędziesiąt minut co nam rodzicom jest bardzo na rękę gdyż możemy ten czas spożytkować na porządki, przygotowanie obiadu bądź na rzeczy, które sprawiają nam wielką przyjemność. Chociaż szczerze muszę przyznać, że mnie osobiście kolorowanka podłogowa wciągnęła niesamowicie:D Uważam, że to świetny i oryginalny pomysł na prezent :D 
Zabawkę tę udało nam się zakupić w promocji za jedyne 9,99 zł :D Prawda, że cena kusząca ? Tym bardziej, że koszt takiej kolorowanki w sklepach internetowych kształtuje się od 14 do 17 zł za sztukę + koszty przesyłki. 
Wracając do kwoty 9,99 zł - sądze, że to dobrze wydane pieniądze jak na taką zabawkę gdyż za kolorowanki formatu A4 z ciekawymi ilustracjami oraz dużą objętością musimy zapłacić ponad 10 zł. 

Co myślicie o tej zabawce ? Podoba Wam się ? Bo ja jestem bardzo na Taaaak ! 

22 komentarze:

  1. Fajny pomysł z ta kolorowanką, jeszcze się z taką nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do ostatniego czasu też nawet nie miałam pojęcia, że coś takiego nawet istnieje :P

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. To wpadaj szybko. Pomożesz Wiktorowi przy kolorowaniu :P

      Usuń
  3. Bardzo fajna, zwłaszcza za taką cenę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, tym bardziej jak wspominałam wyżej zwykłe kolorowanki można kupić za tę samą ceną. A ten format na pewno zaskoczy niejedno dziecko :)

      Usuń
  4. super , muszę kupic siostrzenicy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli tylko masz taką okazję to pewnie :D

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietna sprawa z taka kolorowanka, musze powiedziec kuzynowi, by sprawil corce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie. Zawsze to coś innego niż tradycyjna kolorowanka :)

      Usuń
  7. Rewelacyjna sprawa, muszę poszukać takiej dla mojej córci ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. O matko! rewelacja! ;p Kocham kolorowankki, zawsze bratu koloruje wszytsko w ksiazkach do szkoły ;) Czemu jak ja byłam mała nikt nie sprzedawał takich cudaków! Chętnie bym pomogła z tym kolorowaniem ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam od czasu do czasu sobie pokolorować dlatego ciężko było mi się powstrzymać :D Teraz dzieci mają tyle świetnych i pięknych rzeczy, że czasami kupuję coś mojemu synki chociażby zewzględu na to iż ja jestem danej rzeczy bardzo ciekawa hehe :P

      Usuń

Jeśli nie czytasz nie komentuj. Jeśli czytasz zostaw go.
Posty o charakterze obraźliwym będą w trybie natychmiastowym usuwane.

Copyright © 2016 . , Blogger