czwartek, 2 października 2014

L’Oreal Professionnel Absolut Repair Callular. Maska regenerująca.

Witajcie

Dziś przyszedł czas na maskę regenerującą marki L'Oreal Professionnel z serii Absolut Repair Cellular.

Od producenta: 
Maska Absolut Repair Cellular dzięki technologii z kwasem mlekowym, odbudowuje włosy na poziomie komórkowym.
NEOFIBRINE: unikalne połączenie ceramidu Bio - Mimétic oraz naturalnych wosków, aby intensywnie zregenerować włosy i nadać połysk. Pomaga zapewnić trwałą ochronę powierzchni włosa na całej jego długości.
Kwas mlekowy zawarty w produkcie pomaga tworzyć połączenia jonowe pomiędzy łańcuchami keratynowymi we wnętrzu uwrażliwionego włosa i odbudować włókno włosa na poziomie komórkowym. Wspomaga trwałą ochronę powierzchni włosa na całej jego długości.
 

Moja opinia:
Maskę tę stosuję równie długo jak szampon z tej samej serii, dla tych którzy przegapili post wystarczy kilk TUTAJ. Zacznijmy zatem od początku. Maska do włosów Absolut Repair Cellular znajduje się w zakręcanym, okrągłym 200 ml pudełeczku. Kolorystyka opakowania złota ze srebrnymi mieniącymi się elementami co wizualnie daje bogaty i luksusowy wygląd :D Zapach maski wręcz identyczny do zapachu szamponu czyli słodki, odrobinę cytrynowy, który pozostawia na naszych włosach piękny zapach na bardzo długo(wiele dłużej niż szampon). Konsystencja produktu bardzo gęsta, nawet do tego stopnia gdy odwróciłam pojemnik do góry dnem maska w żadnym stopniu nawet nie drgnęła ;) W kontakcie z lekko wilgotnymi włosami świetnie sobie radzi i pomimo zbitej konsystencji jest całkiem wydajna.
Produkt ten stosuję na umyte i osuszone ręcznikiem włosy, a następnie nakładam na nie niewielką ilość na mniej więcej połowę długości moich kłaczków, gdyż nigdy tego typu odżywek, masek nie stosuję na całą długość włosów, albowiem boję się o obciążenie i przetłuszczenie ich. Producent poleca nakładać maskę na ok. 2-3 minuty ja natomiast jestem zdania, że warto przedłużyć ten zabieg do ok. 10 aby drogocenne składniki porządnie wchłonęły w moje włosięta. Po wysuszeniu włosów stają się one delikatne, nie elektryzują się, pięknie lśnią, niesamowicie pachną i najważniejsze-nie plączą się, a dzięki temu nie mam problemów z ich rozczesywaniem, a co za tym idzie? Końcówki moich włosów na tym nie cierpią :) 
Podsumowując: Maska dzięki swoim cennym składnikom takich jak (kwas mlekowy, który tworzy połączenia jonowe wewnątrz włosa, odbudowując go komórka po komórce, filtrom UV, które zapewniają ochronę na przed promieniami słonecznymi oraz wysokiej temperaturze wytwarzanej przez suszarki tudzież prostownice oraz ceramid Neofibrine, który hartuje włosy, oraz naturalne woski nadające blask i gładkość.) sprawiły, iż moje włosy są niebywale odżywione. Z całego serca polecam, osobom , które zmagają się z ciągłym łamaniem się i rozdwajaniem końców. Maska Absolut Repair Cellular jest dla mnie i dla moich włosów lekiem na wszelkie zło :D Będę ciągle do niej wracać :)
A Wy jak radzicie sobie ze zniszczonymi włosami?

Pojemność: 200 ml
Cena: 40 zł
Dostępność: dobra, drogerie Hebe, Super-pharm.

34 komentarze:

  1. Jeszcze nie miałam tej maski ale moja właśnie się kończy, muszę sobie sprawić coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To idealna okazja aby to cudo wypróbować :)

      Usuń
  2. Chętnie bym wypróbowała :) ale jeszcze długo nie skończę vitamino color:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe to tak jak ja szybko nie skończę tej :)

      Usuń
  3. Tyle dobrego na jej temat słyszałam ale zawsze jak przychodzi do zakupu maski i tak kupuję Kallosy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Przyjdzie co do czego i Kallos ląduje w koszyku.

      Usuń
  4. Może się skuszę, aktualnie mam tylko 1 maskę do włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uroczy nagłówek, sama zrobiłaś? :>

      Usuń
    2. Dzięki :) niestety nie mam talentów graficznych :)

      Usuń
  5. Serie profesjonalne z Loreala sa naprawdę fajne godne polecenia

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda solidnie :-) Nie mam problemu zniszczonych włosów, dlatego wystarczy mi delikatna maska do cienkich włosów, aktualnie Elseve Fibralogy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z Elseve uwielbiam serię Volume Collagene :)

      Usuń
  7. Lubię maski :P Ale tak, spokojnie można założyć na dłużej jak ma się czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak wykończę moją obecną maskę, to jeśli tą spotkam w drogerii, to wypróbuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cena szalona :D Ja lubię maskę Biovax oleje. Jest dla mnie bardzo dobra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie używałam :) Ale wszystko przede mną :)

      Usuń
  10. Moją ukochaną maską jest aktualnie maska regenerująca Pat & Rub. Właśnie męczę kolejne opakowanie i już zaopatrzyłam się w 2 następne. Jak dla mnie jest niezastąpiona i do tego z naturalnych składników! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę w końcu zajrzeć na ich stronę, poczytać, obeznać się. Może następnym razem się skuszę. Tym bardziej, że w każdym moim poście, w których piszę o produktach do włosów to właśnie tę markę polecasz. Recenzowałaś tę maskę może u siebie na blogu?

      Usuń
    2. W takim razie zaraz przenoszę się do niego :D

      Usuń
  11. Sprawię sobie ją na święta ;D!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ! Świetny pomysł :D Może nawet z tej okazji będą jakieś fajne promocje :D

      Usuń
  12. Poręczna i nie ;) Na pewno jest lekka w przenoszeniu i szybciej utwardza, bo to lampa led ;) Ale z drugiej strony kciuk trzeba obowiązkowo utwardzać osobno, no i trzeba pilnować żeby na wszystkie pazurki równo padało światło ;)
    Jeżeli chodzi o zestawy, to dużo zależy ile chcesz przeznaczyć pieniędzy, czy chcesz hybrydy dobrej jakości i czy zamierzasz robić sobie tylko czy też innym :) Napisz na facebooku to chętnie Ci z wszystkim doradzę, a tam będzie wygodniej ;) https://www.facebook.com/pages/Lakierowniczka/386599748086677?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie się zapowiada :) chyba wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem nią oczarowana :) Myślę, że warto wypróbować i sprawdzić czy nada się akurat Twoim włosiętom :D

      Usuń
  14. Muszę ją wypróbować, może i moje włosy ją pokochają <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że właśnie tak może być :D

      Usuń
  15. Koniecznie muszę ją wypróbować, lubię kosmetyki z tej profesjonalnej serii L`Oreala :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używałam dotychczas tylko dwóch serii i obie polubiłam :D

      Usuń
  16. Z serii profesjonalnej nie miałam jeszcze produktów L'oreal, ale opisywane przez Ciebie działanie brzmi świetnie!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie czytasz nie komentuj. Jeśli czytasz zostaw go.
Posty o charakterze obraźliwym będą w trybie natychmiastowym usuwane.

Copyright © 2016 . , Blogger