wtorek, 28 października 2014

Nudo-złoty manicure.

Hello !

W związku z tym że miałam dzisiaj dzień wolny od pracy postanowiłam, że wymodzę sobie manicure, który od paru tygodni strasznie za mną chodził.
Z racji tego,iż ostatnio mój czas wolny był bardzo ograniczony to w dodatku nie posiadałam w swojej kolekcji lakierów o odpowiednich odcieniach,  aby móc stworzyć manicure, który ostatnio tak bardzo mi się podoba. Za to dzisiaj postanowiłam to zmienić i udałam się na poszukiwania zgranego duetu :) Pomimo tego, że Rossmann'a mam pod samiuśkim nosem wolałam jednak udać się do osiedlowej drogerii, gdyż wiem, że dostanę tam to, czego szukam. I wcale się nie myliłam :D Od razu znalazłam.


Produkty, których użyłam:

Bell z serii Fun Night Mirror Effect  01 Gold. (Specjalna formuła lakieru wzbogacona o pigmenty odbijające światło zapewnia „efekt lustra” na paznokciach, czyli niecodzienny blask i świetlne refleksy, szczególnie uwidaczniające się w wieczorowym świetle. Wystarczy jedna warstwa lakieru, aby równomiernie pokryć paznokcie i cieszyć się niepowtarzalnym kolorem!) 

Golden Rose z serii Matte Satin. 04 Nude

A o to co powstało z połączenia tych dwóch cudaków :)


Jak Wam się podoba? Preferujecie bardziej złoto czy srebro na paznokciach? 
Tak w ogóle złoto jako dodatek w manicure jest  hitem trwającego sezonu jesień/zima 2014 :) Miłego wieczoru.


Pozdrawiam Magda M.

35 komentarzy:

  1. w tym przypadku postawiłabym chyba na srebro, ale i tak wyszło fajnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne kolory :) Ten lakier z Golden Rose chętnie widziałabym na swoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lakiery z GR są na mojej wish liście, niestety nigdzie nie mogę ich dostać :), Troszkę Ci skórki zalało, ale nudziak jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam, ale tylko troszkę :P To prawda nudziak jest prześliczny :D Ja mam to szczęście, iż salon GR znajduje się w moim mieście. No i osiedlowa drogeria również zaopatruje się w ich lakiery :D

      Usuń
  4. Lakier GR jest cudowny! Chyba go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdradzę Ci również, że od tamtego czasu jeszcze nie odprysł :)

      Usuń
  5. Myślałam,że ten Golden Rose będzie inaczej wyglądał na paznokciach :P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też. Myślałam że będzie bardziej matowy.

      Usuń
  6. Oba kolory boskie, ale to złoto- wow!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Złoto jak to złoto :D Od zawsze wywołuje u nas wielki entuzjazm :D

      Usuń
  7. Ciekawe połączenie, ale mi do tego różu bardziej pasowałoby srebro :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oba świetnie wyglądają :) GR idealny odcień dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba :) W GR się zakochałam :D

      Usuń
  9. Ładnie :-) Nudziak to zdecydowanie mój kolor :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny jest ten nudziak ;)

    Kochana popracuj trochę nad doczyszczeniem skórek i będzie super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak normalnie to jestem bardzo dokładna ale niestety tego dnia zabrakło mi patyczków kosmetycznych aby je doczyścić ;) Postaram się aby sytuacja się już nie powtórzyła :)

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, ja bardzo ale to bardzo go polubiłam.

      Usuń
  12. Nudziak jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię takie połączenia :) jednak złoto zazwyczaj wybieram w chłodniejszych, mniej żółtych odcieniach, np lakier z h&m ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Złoty lakier z Bella jest cudowny! Ja jestem sroką, więc uwielbiam wszystkie takie iskrzące lakiery, potem wpatruję się w paznokcie godzinami;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie czytasz nie komentuj. Jeśli czytasz zostaw go.
Posty o charakterze obraźliwym będą w trybie natychmiastowym usuwane.

Copyright © 2016 . , Blogger