wtorek, 18 listopada 2014

JOYbox.

Witajcie poraz kolejny :)


Miło mi Was poinformować, że na rynek wkracza całkiem nowe pudełeczko JOYbox, które działa na podobnej aczkolwiek trochę innej zasadzie jak znane pudełeczka GlossyBox, BeGlossy czy też PinkJoy box. 

Źródło: http://www.joy.pl/joybox
Od producenta:

Pierwszą edycję limitowanego pudełka JOY BOX przygotowaliśmy z myślą o tobie. Pudełko wypełniliśmy specjalnie wyselekcjonowanymi kosmetykami oraz miniaturami. Kup box i ciesz się kosmetykami za ułamek ich ceny. Tylko u nas masz wpływ na zawartość swojego pudełka. Z produktów polecanych przez naszych ekspertów możesz stworzyć własny urodowy zestaw, którego inni będą ci zazdrościć!
Czym pudełeczko JOYbox wyróżnia się od tych znanych nam pudełek? 

Po pierwsze-wiemy co dostaniemy gdyż 6 kosmetyków, zostaje do naszego pudełka dodane mechanicznie, na które nie mamy wpływu. Kosmetyki te mogą być pełnowartościowe i miniaturowe. 
Po drugie - Na 3 kolejne produkty mamy już wpływ gdyż możemy sami wybrać po jednym kosmetyku z trzech różnych kategorii.
Po trzecie - Wiemy co wybieramy i jaka jest zawartość pudełka dlatego nie musimy się obawiać czy przypadkiem nie trafimy na przysłowiowego "kota w worku".

JOYbox będzie miało swoją premierę w Grudniu br. dlatego z tego względu przygotowano edycję limitowaną pudełka, które będzie zawierało specjalnie wyselekcjonowane kosmetyki. Myślę, że ten box to świetna opcja dla tych, którzy nie mogą pozwolić sobie na zakup kosmetyków z wyższej półki, a dzięki JOYbox mogą przetestować je za niecałe 50zł. 

Z racji tego, że jeszcze nie miałam styczności z żadnym urodowym box'em toteż postanowiłam zamówić właśnie JOYbox'a :) Już się nie mogę doczekać kiedy go otworzę.
Produkty jakie są dostępne w w/w pudełku można zobaczyć i zamówić na następującej stronie http://www.joy.pl/joybox.

Co Wy na to ? Wolicie standardowe pudełeczka z niespodzianką czy może bardziej do Was przemawia opcja JOYbox czyli "wiem co jem" ?

Pozdrawiam Magda M.

35 komentarzy:

  1. Zdecydowanie Joy ;) Inne Boxy mnie nie kręcą, szczególnie jak płacę trochę kasy za coś, co kompletnie mnie nie interesuje :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe ;D nawet nie wiedziała, że JOY robi coś takiego ;) Jak już dostaniesz to liczę na recenzję ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz być pewna że takowa recenzja się pojawi ;)

      Usuń
  3. Tak, też juz o tym wiem:) w grudniu chyba nie kupię, ale moze następnym razem. Ogólnie fajna opcja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że produkty marek selektywnych w dalszych edycjach będą równie świetne jak w grudniowym pudełku.

      Usuń
  4. Już patrzę na stronę :) Chętnie się zorientuję w temacie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, naprawdę świetna oferta. Zastanowię się nad kupnem. Btw. za przesyłkę też się płaci?

      Usuń
    2. Nie płaci, jest wliczona w cenę :P

      Usuń
    3. Southgirl ma rację. Przesyłka jest bezpłatna :)

      Usuń
  5. Zarejestrowałam się, bo byłam ciekawa czym mnie zaskoczy zawartość i tak jak kosmetyki do wyboru mi się bardzo podobają, tak niestety to co miałabym mieć poza nimi, z góry narzucone kompletnie mi nie podchodzi :( Może edycja styczniowa podejdzie mi mocniej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. w końcu fajny pomysł na te boxy;) pierwszy na który mogę się skusić, pozdrawiam i zapraszam do mnie dopiero się rozkręcam;)
    http://metheluckygirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również dlatego właśnie się skusiłam :D

      Usuń
  7. Mnie jakoś nie ciągnie do subskrybcji jakichkolowiek pudełek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie jakoś specjalnie też nie, dopóki nie pojawił się JOYbox :)

      Usuń
  8. A ja się ciągle waham czy zamówić. Glossybox (beGlossy) podoba mi się właśnie to, że nie wiem co dostanę. ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mimo wszystko jeśli wydaję kasę to jednak chciałabym wiedzieć jaka będzie zawartość :) Ale ile ludzi tyle gustów :)

      Usuń
  9. Fajnie się zapowiada, chętnie bym zamówiła, ale wtedy moje zapasy kosmetyczne ciągle by się powiększały, a muszę je zredukować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też zamówiłam Joy Box, jestem ciekawa co z tego wyjdzie. Też napiszę recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakby można było wybrać sobie jeszcze nr tego cienia to byłoby super, a tak to się zastanawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O, dobra alternatywa dla tych shiny czy glossy, myślę że zdecyduję się na takie pudełeczka, zwłaszcza że właśnie mam możliwość wybrać sobie niektóre kosmtyki. Dla mnie bomba :) Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się najbardziej spodobała opcja wyboru kosmetyków :D

      Usuń
  13. Bardzo fajna alternatywa. Podoba mi się. Jak zawartość będzie ciekawa to może sobie zamówię. Opcja wyboru kosmetyków jest super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawartość możesz już zobaczyć :) I to nawet w szczegółach :)

      Usuń
  14. Powiem szczerze, że poważnie rozważam jego zakup, wygląda bardzo interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam dlatego też się skusiłam :)

      Usuń
  15. Fajne produkty dodatkowe, ale te, które umieszczone są w każdym pudełku nie przypadły mi do gustu.
    Nie wiem, czy znasz Face&Look. Wybierasz spośród dostępnych box dla siebie, jego zawartość znasz, produkty tylko pełnowymiarowe i marki polskie. Mi te podobają się najbardziej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam. Ale zainteresuję się tym pudełeczkiem :)

      Usuń
  16. o kurczę! nigdy nie skusiłam się na żadne pudełeczko chociaż często miałam na nie ochotę... może tym razem się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  17. też się zastanawiam nad tymi pudełkami są o wiele fajniejsze:)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie czytasz nie komentuj. Jeśli czytasz zostaw go.
Posty o charakterze obraźliwym będą w trybie natychmiastowym usuwane.

Copyright © 2016 . , Blogger