piątek, 21 listopada 2014

Odkryj swój styl z WESTWING home and living!

Witajcie :)


W dzisiejszym poście chcę napomknąć Wam o największym klubie zakupowym w branży home & living w Europie, czyli sklepie internetowym Westwing. W sklepie tym co prawda dopiero raz miałam okazję zrobić zakupy i teraz już wiem, że na pewno nie ostatni. 
Jak już wiecie z moich wcześniejszych postów jestem w trakcie generalnego remontu w swoim pierwszym M3. I jako, że jesteśmy młodym małżeństwem to zapewne większość z Was wie chociażby z własnych doświadczeń, że jesteśmy dopiero na dorobku i nie mamy w swoim nowym mieszkaniu nawet łyżki :P Dlatego nasze zakupy ostatnimi czasy sprowadzają się tak naprawdę do podstawowych rzeczy, które pozwolą nam sprawne funkcjonowanie w każdym z naszych pomieszczeń tj. kuchnia, łazienka, salon, i pokój dziecięcy. Chciałam ten post przygotować dla Was już jakiś czas temu ale dzisiaj akurat tak się złożyło, że moje zamówienie po miesiącu czasu w końcu do mnie dotarło :) A co takiego zamówiłam dowiecie się za chwilkę. 

Teraz natomiast chciałabym abyście bliżej poznali WESTWING home & living oraz kilka powodów by zajrzeć na WESTWING.PL.

Jak już wspomniałam wyżej Westwing home & living to największy klub zakupowy w Europie specjalizujący się w branży wyposażenia wnętrz ale nie tylko, czasami można napotkać kampanie oferujące różne gadżety oraz ubrania. Wstwing działa w 11 krajach Europy oraz Rosji, Brazylii i Kazachstanie, dzięki temu kupcy w/w firmy wyszukują piękne przedmioty we wszystkich zakątkach świata. Sklep oferuje produkty dobrane specjalnie do różnych stylów wnętrz takich jak np. styl prowansalski, nowoczesny, industrialny czy chociażby skandynawski. 


Tak przy okazji wypełniając poniższy Quiz każdy z Was może sprawdzić jaki styl preferuje. Mnie wyszło, że preferuję styl nowoczesny, aczkolwiek  połączyłabym go ze stylem prowansalskim. To co wypełniamy klikając TUTAJ ? 


Źródło: http://kameralna.com.pl/styl-skandynawski-wnetrzach-glowne-cechy/
 STYL SKANDYNAWSKI


Źródło: http://kobietawielepiej.pl/wnetrza/aranzacje-i-metamorfozy/styl-industrialny
STYL INDUSTRIALNY

Źródło: http://stylowi.pl/12928169 

 STYL NOWOCZESNY

źródło:http://czterykaty.pl/czterykaty/1,97464,13382652,Styl_shabby_chic__wiek_nie_gra_roli.html
STYL PROWANSALSKI

CZYM RÓŻNI SIĘ SKLEP WESTWING OD ZWYKŁEGO SKLEPU INTERNETOWEGO?
  • Codziennie wygląda inaczej, bo oferuje coś innego. Na każdy dzień przypada inna kampania, która trwa dzień bądź góra 2 dni.
  • Kolekcją towarzyszą piękne zdjęcia i porady specjalistek.
  • Zarejestrowanym oferuje rabaty nawet do -70 %, gdyż kupcy negocjują ceny w 10 krajach. Duże zniżki dla klientów firma osiąga dzięki bezpośredniej współpracy z producentami.
  • Zamówienia wysyłane są kurierem DPD. Ciężkie paczki wnoszone są do wskazanego pomieszczenia. O dniu dostawy informujemy sms-em.
  • 30 dni na zmianę zdania. Jeśli produkt nie spełni Twoich oczekiwań można zwrócić go na koszt Westwingu.    
AKTUALNE KAMPANIE

W każdej z kampanii znajdziemy tematycznie  dobrane produkty, które są wykonane z najwyższej jakości materiałów, posiadają wyjątkowy charakter, przystępną i atrakcyjną cenę, a niesamowite jest to, że większość tych produktów nie jest dostępna na polskim rynku.

Teraz nadszedł czas na to aby pokazać Wam co ciekawego zamówiłam na Westwing :)
Zatem zamówiłam komplet dwóch ręczników z wysokiej jakości bawełny, hiszpańskiej marki TROVADOR.




Ręczniki są bardzo mięciutkie, nie obsypują się, w dodatku są pięknie i starannie wykończone oraz posiadają w 100% odwzorowany kolor jak na załączonym zdjęciu w kampanii, w której dokonałam zakupu. Coś czuję, że posłużą na długo :) Chciałam również do kompletu dokupić ręczniki kąpielowe ale niestety ktoś sprzątnął mi je z pod nosa. 

Wymiary ręczników: 50cm*100cm
Kolor: Limonkowy.
Cena: 39zł za komplet

Uważam, że firma Westwing jest firmą godną zaufania, która posiada w swojej ofercie niepowtarzalne i niespotykane produkty, których nie dostaniemy nigdzie indziej ;)
Zachęcam do zapoznania się klubem :)

Znacie Westwing? A może ktoś już dokonywał zakupu w kampaniach? Jak nie to zajrzycie na Westwing.pl?

Miłego weekendu. Pozdrawiam Magda M.

24 komentarze:

  1. Świetne wnętrza! ;)
    Co prawda jeszcze nie wchodziłam na tą stronkę, ale dla mnie styl nowoczesny to cud, malina..! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to koniecznie musisz wejść. Na prawdę można znaleźć wiele ciekawych propozycji.

      Usuń
  2. ja stawiam na prowansalski :) na pewno odwiedzę tą stronkę

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dlatego może warto przyjrzeć mu się bliżej ? Tylko uwaga ! Grozi uzależnieniem :P

      Usuń
  4. Sklep wygląda na bardzo ciekawy i widzę miły dodatek w postaci tej karteczki przy zamówieniu:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szykowałam się właśnie na tego typu dodatek :) W końcu marka to marka :D

      Usuń
  5. mi się marzy salon szaro biały, taki trochę nowoczesny, ale z przełamaniem vintage ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przepadam za vintage. Ale sama na początku chciałam mieć salon biało, szary ale po dłuższych przemyśleniach biały kolor zostanie jednak zastąpiony zielonym :)

      Usuń
  6. Świetny kolor mają te ręczniki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja :D Kolor taki jaki sobie wymarzyłam :D

      Usuń
  7. Oferty dla zarejestrowanych klientow faktycznie niezle. Nie znalam wczesniej tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też niedawno ją poznałam za sprawą miesięcznika Elle :)

      Usuń
  8. W teście wyszedł mi typ glamour, czyli żadne zaskoczenie :D
    Rzeczywiście rzeczy mają fantastyczne i z pewnością skuszę się na coś przy okazji urządzania swoich wnętrz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że warto tym bardziej, że ceny są osiągalne :D

      Usuń
  9. jaki mięciutki ręcznik! sprawia takie wrażenie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż tak mięciutki nie jest. I całe szczęście gdyż takie miękkie ręczniki nie zbierają dobrze wody ;)

      Usuń
  10. Nice post!!!
    would you like to follow each other? let me know...I always follow back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny quiz! trafiłam do stylu nowoczesnego :-)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie czytasz nie komentuj. Jeśli czytasz zostaw go.
Posty o charakterze obraźliwym będą w trybie natychmiastowym usuwane.

Copyright © 2016 . , Blogger