wtorek, 18 listopada 2014

Ostatni dzwonek! Rossmann 1+1.

Witajcie Słoneczka

Przychodzę dzisiaj do Was z postem przypominającym o promocji, która ma miejsce drogeriach Rossmann na terenie całej Polski na kosmetyki do makijażu.
Kochani akcja trwa do jutra tj. 19.11 br. Także ostatni dzwonek !


Ja obok tej jakże korzystnej promocji nie mogłam przejść obojętnie dlatego też zaopatrzyłam się w kilka akurat kończących mi się produktów. A są nimi:




  1. Wibo, jedowarstwowy lakier do paznokci nr.12, 14.
  2. NEW. Maybelline AffiniMat. Puder w kamieniu. Perfekcyjne, matowe wykończenie makijażu. 20 Nude Beige
  3. Maybelline, Master Drama Khol Liner. Miękka kredka do oczu.

Recenzje produktów niebawem na blogu :)

Przyznać się kto jeszcze nie skorzystał z promocji ? Osoby, które dokonały zakupu pochwalcie się proszę co wpadło do Waszych koszyków. :)

Miłego dnia, pozdrawiam Magda M.



18 komentarzy:

  1. Cały czas mnie kusi, żeby jeszcze coś dokupić! :P
    Ślicznie wygląda ten brokatowy lakier ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szalejesz :) To prawda lakier wygląda zjawiskowo :D

      Usuń
  2. ja zakupiłam dwa lakiery - co do reszty - wszystko mam więc na siłę nie będę kupować ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że sporo osób postawiło właśnie na lakiery :D

      Usuń
  3. ja już raz skorzystałam, a dzisiaj wybieram się jeszcze po lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez kupiłam lakier i pomadkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pomadek nie używam ale w sumie mogłam zakupić jakąś o naturalnych barwach ;)

      Usuń
  5. Ja chyba skuszę się na jakiś lakier. Zapomniałam dzisiaj o tej promocji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz jak dobrze, że mój post Ci o niej przypomniał :P Miłych zakupów :)

      Usuń
  6. Ciekawią mnie te lakiery :) Kurczę nie wiem czy się nie przejdę jeszcze jutro do R :) A miałam nic nie kupować :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja za bardzo nie szalałam tylko 4 lakiery ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę się tam wybrać jeszcze raz ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolory lakierów są bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Ten czerwony na zdjęciu wygląda jak czerwony ale tak na prawdę to taka wisienka :)

      Usuń

Jeśli nie czytasz nie komentuj. Jeśli czytasz zostaw go.
Posty o charakterze obraźliwym będą w trybie natychmiastowym usuwane.

Copyright © 2016 . , Blogger