piątek, 7 listopada 2014

Październikowy haul kosmetyczno-odzieżowy

Witajcie :)

Dzisiaj przychodzę do Was z moimi ostatnimi zakupami, które dokonałam pod koniec października. 
Większość rzeczy pochodzi oczywiście z promocji. Wśród moich zdobyczy znalazło się parę kosmetyków jak i również coś na zimę :)

Zresztą zobaczcie sami :)







  1. NUXE, krem pod oczy wygładzający pierwsze zmarszczki mimiczne. Krem ten udało mi się zakupić z 40% rabatem w drogerii Super-pharm :) Słyszałam o tych kremach dużo pozytywnych opinii, a że już o dłuższego czasu szukałam coś na prawdę dobrego na okolice oczu, który będzie miał za zadanie nie tylko nawilżyć, ale również rozjaśnić cienie pod oczami. Dlatego też padło na niego :)
  2. PHARMACERIS, krem z 10 % kwasem migdałowym na noc. II stopień złuszczania.Co po niektóre z Was wiedzą, że ostatnio moja cera boryka się z nieestetycznymi i problematycznymi przebarwieniami, a w dodatku nadeszła idealna pora roku, przy której śmiało możemy sobie pozwolić na używanie preparatów z kwasami bez żadnych oporów, dlatego będąc w aptece Pani farmaceutka poleciła mi ten produkt, twierdząc, że jest bardzo dobry.
  3. NIVEA pure & natural, krem przeciwzmarszczkowy krem na noc. Poszukując kremu, który nie zawiera w składzie parabenów, silikonów, sztucznych barwników i innego odrażającego dziadostwa, które zapychają moje pory napotkałam na ten o to produkt, który w 98% posiada same naturalne składniki. Mam nadzieję, że mnie nie zawiedzie, i że któregoś pięknego dnia nie obudzę się z podskórnymi gulami na twarzy.
  4. ZIAJA, liście manuka, pasta do głębokiego oczyszczania twarzy przeciw zaskórnikom.Ten produkt znają już wszyscy dlatego kupiłam go pod wpływem pozytywnych opinii jakie widnieją w blogosferze aby przekonać się na własnej skórze czy faktycznie jest wart zachodu :)
  5. Lakier do paznokci Bell, Fun Night Mirror 01 Gold.
    Lakier do paznokci Golden Rose, Nude 04.

    Te produkty zdążyłyście już poznać w jednym z moich ostatnich postów. Kto przegapił zapraszam TUTAJ.
  6. NEW DOVE OXYGEN & MOISTURE, szampon nawilżający do włosów cienkich i pozbawionych lekkości. Dodający do 95% więcej objętości.
    Muszę przyznać, że z szamponami Dove nigdy się nie lubiłam. Ale odkąd na ryku pojawiła się nowa linia szamponów i odżywek postanowiłam, dać im kolejną szansę.
  7. PALMOLIVE, kremowy żel pod prysznic.Butlę o pojemności 500 ml nabyłam w cenie promocyjnej w Rossmannie. Uwielbiam żele oraz mydła tej marki za właściwości, wydajność i przede wszystkim za zapach.
  8. L'OREAL CASTING SUNKISSES, żel rozjaśniający.Jak zdążyłyście zauważyć do niektórych produktów bardzo chętnie wracam. Tym produktem właśnie jest ten żel, który pokochałam ja i moje włosy. Recenzja z jego udziałem miała już swoje miejsce na blogu ale nie zaszkodzi zerknąć na nią jeszcze raz TUTAJ.
  9. DOVE HAIR OPTIMISING. Antypersirant minimalizujące uczucie kłujących włosków między goleniami. Ten produkt również jest tym, bez którego nie mogę się obejść i do którego często wracam. Recenzja TUTAJ
  10. KALENDARZ NA ROK 2015. Za niecałe 2 miesiące wybije nam Nowy Roczek, staniemy się o rok starsi, będą czekać na nas nowe cele, wyzwania, spotkania, harmonogramy, wydarzenia, które warto gdzieś zapisać stąd właśnie ten zakup :) Kolor bardzo kobiecy i w dodatku format bardzo poręczny, gdyż kalendarzyk zmieści się w każdej nawet tej najmniejszej torebce :)
  11. HOUSE. Zimowa kurtka pikowana w kolorze czerwonym. Jak dotąd w mojej szafie sporadycznie można było znaleźć  coś czerwonego. Zawsze uważałam, że ten kolor zupełnie do mnie nie pasuje i że jest agresywny. Teraz już tak nie myślę, uważam, że to kolor bardzo ekstrawagancki i kobiecy do którego niektórym trzeba dorosnąć. :P W moim przypadku najwidoczniej to się właśnie stało. Kurtka niesamowicie mi się podoba :) Cena regularna kurtki 160 zł. Mnie się ją udało kupić UWAGA ! Za niecałe 60 zł. Pewnie chcecie się dowiedzieć jak to się stało, już wyjaśniam. Dla fanów marki house i użytkowników facebooka marka ta od czasu do czasu organizuje promocję z kodem  właśnie z tego portalu społecznościowego- nawet do 40% :)
  12. HOUSE. Obuwie a'la Timberlandy. Taki tam house'owy zamiennik popularnych Timberland'ów. Nie różnią się wizualnie niczym od oryginalnych butów powyższej marki, są nawet wykonane z naturalnej skóry, i mają bardzo przyjemne futerko od wewnątrz :) Różnią się tylko logiem marki :) Buciki te, to koszt 260 zł. Dostępne w 4 wariantach kolorystycznych: pastelowy róż, szarość, musztarda oraz granat :)


Stosowałyście któryś z w/w kosmetyków? Wy też już zaopatrzyłyście się w ciuszki na nadchodzącą kalendarzową Zimę?
A na koniec nutka, która umila mi czas w drodze do pracy i do domu oraz w wolnych chwilach od pracy ;) Bardzo miła i wpadająca w ucho :)Miłego słuchania i udanego długiego weekendu życzę :)



Pozdrawiam Magda M.

52 komentarze:

  1. krem z NUXE używam i jest całkiem fajny :) No i jak był -40% to rzeczywiście :) I buty fajne :) Podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do kremu to na razie spełnia moje oczekiwania. Cieszę się, że buty Ci się podobają.

      Usuń
  2. Kremik Nuxe mnie zaciekawił :) fajne nowości :) miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak sobie tylko poużywam od razu napiszę o nim recenzję :) Dzięki.

      Usuń
  3. Bardzo mnie zaciekawił szampon Dove. Ciekawa jestem jak się u Ciebie sprawdzi. Też mam włosy cienkie i do tej pory kosmetyki Dove za bardzo je obciążały.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pastę z Ziaji bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zakupy! bardzo poodba mi się kalendarzyk!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Kalendarzyk jest piękny ze względu na swój intensywny kolor :D

      Usuń
  6. Ciekawa jestem tego kremu z Nivea.
    Ja na zimę jeszcze muszę kupić ze dwa grube swetry, grube rajstopy i jeszcze grubszą dzianinową sukienkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie sweter też by się jeszcze przydał :)

      Usuń
  7. Żel pewnie niesamowicie pachnie :) Nad Dove cały czas się zastanawiam, kuszą mnie te opakowania, ale czy z działaniem będzie równie dobrze ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, żel pachnie cudownie :D Już niedługo pojawi się recenzja szamponu Dove. Także zapraszam :)

      Usuń
  8. Mam wersję 5% kremu Pharmaceris i podzielam zdanie farmaceutki - to na prawdę dobry produkt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że 10% równie dobrze się sprawdzi jak 5%.

      Usuń
  9. Bardzo fajne zakupy, szczególnie zainteresowałała mnie pozycja numer 2 ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietne te twoje zakupy ;)

    Poszukuje wciaz wersji bardzo dobrze kryjacej, bo na tym mi zalezy najbardziej ;pp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz na myśli podkład to polecam Revlon Colorstay, kryje niesamowicie :)

      Usuń
  11. Bardzo fajne zakupy :) Ostatnio też kupiłam ten żel Palmolive i pachnie ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jestem ciekawa kremu pod oczy nuxe ;) czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pharmaceris krem z kwasem planuję kupić, a buciki z Housa świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nie będę żałować kupna tego kosmetyku. Cieszę się, że buty przypadły Ci do gustu :)

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Ziajka jest świetna, tyle albo aż tyle mogę Ci zdradzić :)

      Usuń
  15. Lubię produkty z Ziai, tanie nie zawsze znaczy złe :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem tego zdania i ostatnio coraz częściej się o tym przekonuję :)

      Usuń
  16. Też używam kremu na zmarszczki, a nikt nie rozumie dlaczego :D - aby ich nie mieć, hihi :) (niektóre kobiety używają dopiero wtedy, gdy już się pojawią)
    Udane zakupy ! :)

    www.threedl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. gdzie kupiłaś taki fajny kalendarz na Nowy Rok:)?

    OdpowiedzUsuń
  18. super zakupy :) lakiery b ładne

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem ciekawa kremu pod oczy Nuxe, czekam na recenzję. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiecuję, że za parę tygodni się pojawi :)

      Usuń
  20. Zakupy chyba udane? Piosenka boska :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo udane :) Cieszę się, że Ci wpadła w ucho.

      Usuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Szampon z Dove bardzo dobrze sie u mnie sprawdzil :)
    Genialne buty ! :)
    Dołączam do obserwujących :)

    hellourszulkka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na jutro szykuję recenzję z udziałem właśnie tego szamponu :)
      Dzięki :)

      Usuń
  23. Ciągle szukam swojego idealnego kalendarza na rok 2015 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już na szczęście znalazłam :) Chociaż co roku kupowałam zawsze kalendarzyk z miesięcznikiem Zwierciadło.

      Usuń
  24. Pastę Ziaja mam i ja:-)
    To prawda,do czerwonego trzeba dorosnąć i ja też 'dorosłym' jakiś rok temu i w szafie czerwone rzeczy są:-)

    OdpowiedzUsuń
  25. I ja małymi kroczkami dorastam do czerwieni :-)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie czytasz nie komentuj. Jeśli czytasz zostaw go.
Posty o charakterze obraźliwym będą w trybie natychmiastowym usuwane.

Copyright © 2016 . , Blogger