piątek, 14 listopada 2014

Stuknęła mi setka 1oo!

Witajcie !

Na wstępie chciałabym Wam serdecznie podziękować przede wszystkim za to, że jesteście! Za zaufanie, życzliwość i obecność! To wszystko złożyło się na to, iż to właśnie dzisiaj Five'o blog'owi stuknęła okrągła setka. Za nic w świecie nie przypuszczałam, że to stanie się tak szybko.

Źródło: http://www.keepcalm-o-matic.co.uk/p/keep-calm-because-you-have-100-followers/

Szczególnie jednak największe podziękowania należą się dla moich wiernych top komentatorek, które towarzyszą mi właściwie od samego początku! Dziękuję, że byłyście ze mną kiedy mój blog jeszcze raczkował. :* To dzięki Wam uwierzyłam, że może coś z tego wyjść ;)


Five'o blog w liczbach na dzień 14.11.2014 r.


Wyświetlenia: 15645

Ilość postów: 58
Opublikowane komentarze: 1524
Obserwatorzy Gooogle+: 149

Jeśli macie jakieś sugestie co mogłabym zmienić, poprawić aby mój blog był bardziej przejrzysty i czytelny to walcie śmiało :) 

Jeszcze raz dziękuję i dalej będę pracować najlepiej jak potrafię na kolejną piękną, okrągłą liczbę ;)
Jutro pojawi się nowy post :)

Miłego wieczorku. Pozdrawiam Magda M.

36 komentarzy:

  1. Gratuluję i życzę kolejnych 'setek' :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i życzę wytrwałości w dalszy, pisaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Thx, mam nadzieję, że za nie długo i Ty pojawisz się w top 10 :P

      Usuń
  4. Gratulację i dalszych sukcesów kochana! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) bez Ciebie by ich nie było :)

      Usuń
  5. Gratulacje :) Życzę Ci kolejnej setki obserwatorów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! :) Zyczymy sto razy tyle :)


    hellourszulkka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ohoho o tylu to nawet nie marzę. Ale dzięki ;)

      Usuń
  7. Gratuluję i życzę powodzenia w dalszym blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje gratulacje Kochana! Życzę dalszych sukcesów i czekam na kolejne posty ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dopiero 10 miejsce? Niemożliwe :D :D

    Gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję kochana! Życzę jeszcze większej ilości sukcesów! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję i życzę kolejnych setek, ba tysięcy! obserwatorów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ohoho do tego jeszcze długa droga. Dziękuję.

      Usuń
  12. Gratuluję 102 obserwatorka :) świetny blog i ani się obejrzysz a będzie 1000 :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratki :) Moje 3 miejsce w "tap spamr", wow :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) 3 miejsce to bardzo dobre miejsce :D

      Usuń
  14. Gratuluję i życzę wielu kolejnych "setek" :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Spóźnione, ale szczere - Gratuluje :) U mnie ostatnio sporo się działo i bardzo zaniedbałam swój blog, ale też innych :( Także teraz siedzę i czytam po kolei co mnie ominęło ciekawego :) Kolejnych setek życzę :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie czytasz nie komentuj. Jeśli czytasz zostaw go.
Posty o charakterze obraźliwym będą w trybie natychmiastowym usuwane.

Copyright © 2016 . , Blogger