sobota, 15 listopada 2014

Szampon Dove Oxygen & Moisture dla włosów cienkich.

Witajcie :)

Jak Wam mija weekend? Mnie pracowicie od samego rana-remont sam się nie zrobi :P Dlatego dzisiaj krótko i na temat :)


Już wczoraj wieczorem obiecałam sobie, że stworzę dla Was notkę z udziałem nowej linii szamponów i odżywek Dove Oxygen & Moisture dla włosów cienkich i pozbawionych objętości.

Do szamponów marki Dove zawsze podchodziłam sceptycznie i ostrożnie, gdyż za każdym razem kiedy zdecydowałam się na ich zakup, to zaraz po pierwszym zastosowaniu mocno tego żałowałam. Poprzednie linie kosmetyków do pielęgnacji włosów w/w marki powodowały, iż moje włosy były z leksza obciążone, a skóra u nasady włosów momentalnie się przetłuszczała. Czy nowa seria Dove Oxygen & Moisture będzie powtórką z rozrywki? O tym już za moment.





Od Producenta:
Szampon Dove Oxygen & Moisture jest przeznaczony do włosów cienkich, delikatnych, pozbawionych lekkości. Szampon natychmiast rozprasza się na włosach, delikatnie je myje, dodając im objętości. Zawiera składnik nawilżający i technologię Oxyfusion, czyli lekkie składniki pielęgnujące połączone atomami tlenu, dzięki którym nawilża i pielęgnuje włosy przy każdym myciu. Cechy i zalety: - Delikatnie oczyszcza i nawilża - Nadaje włosom sprężystość i naturalną objętość Sposób użycia: Nanieś szampon na mokre włosy, spień i następnie spłucz. Dla lepszych rezultatów stosuj regularnie z odżywką Dove Oxygen & Moisture dla cienkich pozbawionych lekkości włosów. *w porównaniu do włosów przetłuszczonych.




Skład:


Moja opinia:
Opakowanie jak na szampon musicie przyznać całkiem sympatyczne :) Bardziej przypominające odżywkę prawda? Ale nie, nie jest to odżywka. 
Szampon znajduje się w 250 ml tubie o biało-błękitnym odcieniu. Zakrętka bardzo łatwo się otwiera i zamyka na tzw. "klik" dzięki temu w wewnątrz jak i na zewnątrz nie uświadczymy ani kropli wypływającego szamponu. Konsystencja produktu, gęsta, o zabarwieniu lekko niebieskawym. Szampon muszę przyznać posiada bardzo miły i świeży zapach, który utrzymuje się na moich włosach nawet około 3 dni tj. do następnego umycia :D Produkt przyzwoicie się pieni i należy do grupy wydajnych kosmetyków. Dove Oxyhen 
& Moisture ma za zadanie nie tylko nawilżyć nasze włosy ale również nadać im do 90% objętości. I z tym się muszę zgodzić. Moje włosy po zastosowaniu tego szamponu są przyjemnie nawilżone i wygładzone co możemy poczuć gołą ręką. Nawet prostownica bardzo swobodnie po nich sunie :) Włosy nie elektryzują się i uwaga ! Nie są w żaden sposób obciążone, lecz wręcz przeciwnie, posiadają naturalny efekt push up :) 
Muszę przyznać, że nowa linia Dove Oxygen & Moisture bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła. Brawo Dove! Myślę, że nie jednokrotnie będę do tego kosmetyku wracać :)

Pojemność: 250 ml

Cena regularna: 19,99 zł
Cena promocyjna: 14,99 zł

Ktoś z Was już miał okazję stosować nową linię od Dove? 


Pozdrawiam i udanego weekendu życzę. 


32 komentarze:

  1. Fajny kolorek tego szamponu ;) I zachęciła mmnie cecha pienienia się i podniesienia włosów :) Aczkolwiek na razie jestem wierna mojemu z BingoSpa, który nadał niesamowity blask moim włosom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak doprowadzę swoje włosy do porządku to skuszę się na ten niesamowity blask :D

      Usuń
  2. słyszałam, słyszałam ;) właśnie zastanawiałam się nad zakupem, skoro polecasz pewnie się skuszę ;) buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi ciekawie, może się skuszę na ten szampon, ale to dopiero po wykończeniu Jantaru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natomiast ja muszę wypróbować Jantar ;)

      Usuń
  4. Nie miałam okazji poznać, właściwie z Dove kupuje głownie mydło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo, efekt push up rzadko się zdarza w szamponach, które takowy obiecują! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze trafiałam na takie gdzie obiecanki nie były cacankami ;P

      Usuń
  6. Fajnie, że się sprawdził, ale z tej serii prędzej bym wypróbowała odżywkę niż szampon:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odżywkę mam nadzieję, że z czasem też uda mi się sprawdzić :D

      Usuń
  7. Muszę przyznać, że pierwszy raz o nim czytam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam o tej serii, ale jeszcze nie miałam okazji testować :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie słyszałam, ale z autopsji jeszcze raz polecam ;)

      Usuń
  9. Wczoraj będąc w rossmanie zastanawiałam się nad nim, ale w końcu nie kupiłam i chyba dobrze, bo z tego co czytam nie byłby dla mnie odpowiedni ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest kilka wersji tej linii przeznaczonych do różnego rodzaju włosów :)

      Usuń
  10. Chętniej przygarnęłabym odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ostatnio dopieszczam swoje włosy pod względem nadania im objetości, więc chętnie bym wypróbowała ten szampon ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też na tym punkcie mam hopla :P Ja dosłownie lubię mieć "dużo na głowie" :P

      Usuń
  12. Moim włosom już nic nie pomoże ;D

    Cieszę się, że Tobie się podoba ;) Ale niestety tutaj nie ma żadnego przyrządu, użyłam tylko lakieru zwykłego i pędzelka zwykłego :) Nic specjalnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak kiedyś myślałam ale jednak kilka szamponów na prawdę dało sobie z moimi napuszonymi i zniszczonymi włosami rade :)

      Ty to jednak masz artystyczną duszyczkę :)

      Usuń
  13. super ! już wiem jaki będzie mój kolejny zakup :)


    Zapraszam również do mnie, drugie życie mojego bloga, z tej
    okazji rozdanie z nivea ♥
    http://sandi-beauty-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam linię do włosów suchych i była dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie miałam, natomiast z Dove bardzo lubię mydło w kostce ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie czytasz nie komentuj. Jeśli czytasz zostaw go.
Posty o charakterze obraźliwym będą w trybie natychmiastowym usuwane.

Copyright © 2016 . , Blogger