sobota, 6 grudnia 2014

Blogerskie Mikołajki. Ho, ho, ho !

Witajcie :)

Dzisiaj Mikołaj :) Zatem przyznajcie się byłyście grzeczne przez cały rok ? :P
A tak całkiem serio to w Waszych domach obchodzi się dzisiejsze święto czy bardziej hucznie celebrowana jest Gwiazdka? 

W moim gronie rodzinnym wygląda to tak, iż Mikołajki obchodzą tylko najmłodsi, natomiast Ci starsi i po raz kolejny Ci najmłodsi -(Ci to mają dobrze:P) w dniu Wigilii są obdarowywani większymi i bardziej wartościowszymi prezentami :)
Ale żeby tradycji stało się zadość około 3 tygodni temu spotkałam się ze świetną akcją zorganizowaną u dziewczyn na blogu Good to try, a mianowicie BLOGERSKIE MIKOŁAJKI. W której iczywiście postanowiłam wziąć udział. Aby zakwalifikować się do zabawy trzeba było spełnić następujące warunki: napisać krótki list do Św. Mikołaja i zaakceptować regulamin. I w ten o to właśnie sposób każda osoba biorąca udział w akcji została czyimś Św. Mikołajem i zarówno sama została obdarowana prezentem


Zatem już się chwalę czym zostałam obdarowana i przez kogo :)
Moja paczka została nadana z drugiego końca Polski czyli z Olsztyna. Mój Św. Mikołaj, a raczej Pani Mikołajowa, o imieniu Marta i zarówno właścicielka bloga Kolorowe Refleksy na który serdecznie zapraszam postanowiła mi zrobić taki o to prezent :)



W mojej pięknej paczuszce znalazło się wszystko czego teraz aktualnie potrzebowałam. Także muszę przyznać, że Marta trafiła w samą 10 :)
  1. Nail Tek Renew. Odżywka regenerująca do paznokci. 
  2. Farmona. Serum Ziołowo-Witaminowe do włosów zniszczonych i wypadających.
  3. Yankee Candle. Cranberry Ice.
Z wszystkich tych produktów jestem bardzo zadowolona gdyż po pierwsze nie miałam okazji ich nigdy wcześniej stosować, po drugie moje paznokcie właśnie parę dni temu się połamały także musiałam je obciąć bardzo krótko, dlatego odżywka ta mam nadzieję, że pozwoli im się szybko zregenerować abym mogła znów cieszyć się długimi i mocnymi szponkami, po trzecie nie wiem czy to na tę porę roku czy zupełnie na coś innego ale zauważyłam, że ostatnio tracę trochę więcej włosów niż zwykle dlatego to serum do włosów jest idealne. Co do wosku yankee candle myślę, że komentarz jest zbędny gdyż najnormalniej w świecie uwielbiam ich żurawinkę w każdym wydaniu.



Marta, jeszcze raz dziękuję :)

Jak Wam się podoba mój prezent? Pochwalcie się co Wy dostaliście od swojego Św. Mikołaja :)

Pozdrawiam z Limanowej i życzę miłego weekendu.
Magda M



32 komentarze:

  1. Bardzo fajna paczuszka :) Miłego testowania ;) do mnie trafiła dziś tunika z sową :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna akcja - ja dziś dostanę grzańca, ale muszę wyjść z domu, a to mi się nie podoba :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny prezent:-)
    U nas Mikołajki są dla dzieci również,prawdziwie prezenty sa pod choinka:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moją zawartość paczuszki już poznałaś :) A Twoja też świetna ;) Najważniejsze, że nie dostałaś niechcianego prezentu ;) Miłego wypoczynku w Limanowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kartka a paczuszka super :-) Ja dostałam prezent od Patki :-))

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że prezent Ci się podoba i dzięki za udział oraz post ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zbierałam się też do takiej akcji, ale w końcu nie wzięłam udziału i teraz żałuję...
    Świetna paczucha!

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, Hej! Tu Twoja Pani Mikołajowa :) Cieszę się, że produkty przypadły do gustu i mogłam Ci sprawić radość tym małym prezentem ;) na moim blogu od dłuższego czasu cicho i głucho...chyba muszę ostro wziąć się za ponowny start ;p do mnie również paczuszka doszła (już jest nawet u użyciu). Postaram się na dniach pokazać świetny i trafiony w 100% mikołajkowy prezent!!! :) pozdrawiam gorąco z mroźnego Olsztyna :*

    OdpowiedzUsuń
  9. PS Z Nail Tek'a to oliwka do skórek, co nie zmienia faktu, że przyda się przy regeneracji pazurków :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspanialy prezent i jaka piekna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne prezenty :) Serum Radical mialam i bylam zadowolona :) Moj prezent byl co prawda niematerialny, ale rowniez wazny, bo usciski i calusy od Danuty Stenki (ktora juz kojarzy nasza ekipe dosc dobrze) po spektaklu pelnym wzruszen sa dla mnie bezcenne :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny prezencik. :) Ja dostałam torebkę i zamówiłam sobie właśnie 3 zapachy z Yankle. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale świetna akcja :) uwielbiam okres świąteczny!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam do mnie, nominowałam Cię do Liebster Blog Award ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. swietne prezenty :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna paczuszka :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. O NailTek wiele słyszałam, ale jeszcze nie miałam okazji testować ;)

    No a u mnie śnieg już wczoraj padał ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Na prawdę super paczka :) Mikołaj się postarał

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam kiedyś odżywkę Nail Tek bardzo sobie chwaliłam :) A jestem ciekawa jak ta odżywka się sprawdzi, czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Witaj! nominowałam Cię do Liebster Blog Award 2014! U mnie na blogu znajdziesz pytania na które możesz odpowiedzieć, oczywiście nic na siłę! :) Pozdrawiam :)

    http://everythingforyourbeauty.blogspot.com/2014/12/nominacja-liebster-blog-award-2014.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję, odpowiem jak tylko znajdę więcej czasu. Myślę, że jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja w tym roku os Sw. Mikolaja dostałam pralinki, prześliczne i przesłodkie <3

    http://enormouslycheap.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie czytasz nie komentuj. Jeśli czytasz zostaw go.
Posty o charakterze obraźliwym będą w trybie natychmiastowym usuwane.

Copyright © 2016 . , Blogger