wtorek, 30 grudnia 2014

PRZEKĄSKA SYLWESTROWA. Sakiewki z ciasta francuskiego z serem camembert i suszonymi pomidorami.

Hello :)


Dzisiaj będzie iście kulinarnie. A to wszystko za sprawą zbliżającego się Sylwestra. Dla tych, którzy wybierają się na prywatkę, tak jak to w moim przypadku, bądź też sami są organizatorami tzw. domówki mam świetny przepis na ciepłą przekąskę, która świetnie wpiszę się w tę jedyną i wyjąkową noc w roku. Przepis sam w sobie jest bardzo prosty, a jego finał  niesamowicie pyszny i pachnący :D 

Do przygotowania takich sakiewek będziemy potrzebować:


  • 1 opakowanie ciasta francuskiego.
  • 1 opakowanie pomidorów suszonych.
  • 1 opakowanie sera camembert
  • 1 jajo


KROK 1
Ser camembert oraz suszone pomidory kroimi w paseczki, bądź jak kto woli w kostkę. Następnie rozłupujemy jajo i oddzielamy białko od żółtka. W taki sposób aby pozostało nam samo żółtko.

KROK 2Ciasto francuskie rozwijamy i kroimy je w prostokąty tak, aby otrzymać jak najwięcej kawałków. Mnie wyszło 12 :)




KROK 3
Na każdy kawałek nakładamy ser camembert i suszone pomidory. Ilość według uznania.


KROK 4 
Po wyłożeniu wszystkich kawałków zalepiamy różki, a następnie wierzch smarujemy zółtkiem.


KROK 5

Sakiewki wsadzamy do piekarnika, piekąc je w temperaturze 200 stopni około 25 min. 

KROK 6 najpyszniejszy :)
Wyciągamy nasze sakiewki z piekarnika i podajemy solo bądź z dipem czosnkowym. Smacznego :)




Przepraszam za kiepską jakość zdjęć ale wykonywałam je wczoraj późnym wieczorem przy sztucznym oświetleniu. A, że lampy błyskowej używać nie lubię to efekt jest jaki jest :P

Pochwalcie się kochani gdzie Wy się jutro bawicie? I czy będziecie coś na tę okazję przygotowywyać. Jak tak, to co to za pyszności będą ? :)

To dzisiaj na tyle, miłego dnia, a ja uciekam z moim szkrabem na sanki :)

pozdrawiam Magda M.


31 komentarzy:

  1. Wygląda niesamowicie, a smakuje pewnie jeszcze lepiej! Na pewno kiedyś wypróbuję :) http://polinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozpływający się ser w cieście francuskim podbija podniebienie ;)

      Usuń
  2. Wygląda tak smakowicie! Aż mi ślinka cieknie haha


    MÓJ BLOG - klik -

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym była na Twoim miejscu zapewne też by mi leciała ślinka :P Zresztą na widok rozpływającego się era zawsze leci mi ślinka :P

      Usuń
  3. Ja bym zmieniła farsz, bo nie przepadam za tymi składnikami w środku ;) Ale ciacho francuskie uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można farsz zrobić według uznania :) No a ciasto rewelacja. I szacun dla tych, którzy je lepią. To bardzo czasochłonna i żmudna praca. Ale za to efekt jaki !

      Usuń
  4. Muszą być pyszne te sakiewki, napewno kiedyś wypróbuje przepis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie. Zatem już smacznego życzę :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Zdardzę Ci nawet, że tak samo smakują :P

      Usuń
  6. Mmmm wygląda przepysznie! Camembert uwielbiam, pomidory też, nic dodać, nic ująć :D
    Ps. Ja chyba też jednak wyląduję na domówce, chociaż średnio chce mi się iść, bo sobie zaplanowałam wieczór inaczej :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo camembert na ciepło jest przesmaczny !

      Ps. To super, przynajmniej się rozerwiesz i pobędziesz w miłym towarzystwie :)

      Usuń
  7. Wow delicious post!!!
    would you like to follow each other? let me know...I always follow back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thx for Your visit. Greetings.

      Usuń
    2. I follow you with GFC and I added you by g+ too!!!
      ★⋰⋱★⋰⋱★⋰⋱★⋰⋱★
      ★ Feliz Año Nuevo ★
      ★⋱⋰★⋱⋰★⋱⋰★⋱⋰★
      \_2_/\_o_/\_1_/\_5_/
      ._|_..._|_..._|_.._|_

      Usuń
  8. Właśnie myślałam o tym, co by tutaj przygotować szybkiego, łatwego i pysznego na jutro ;) Myślę że wykorzystam Twój pomysł! Obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo. Myślę, że Twoi goście będą zachwyceni :)

      Usuń
  9. Przekąska jest naprawdę całkiem sympatyczna! ja siedzę w Sylwestra ze swoim Lubym i robimy sobie maraton filmowy z szampanem i truskawkami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam ciasta francuskie! A JeszcE tak szybko się to robi! :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Świetne pod każdym względem :D

      Usuń
  11. uwielbiam takie rzezy , jako przekąski

    fajny ten twój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale pychota! Na pewno by mi smakowały :) wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszą być pyszne :-) Koniecznie spróbuję :-))

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda przepysznie, takie proste na pozów, a sama bym nie wpadla ;p

    Dodaje do obs!
    Byłoby mi bardoz milo, gdybys w wolnej chwili zajrzała i do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebo w gębie :D
      Dzięki, oczywiśćie zajrzę.

      Usuń

Jeśli nie czytasz nie komentuj. Jeśli czytasz zostaw go.
Posty o charakterze obraźliwym będą w trybie natychmiastowym usuwane.

Copyright © 2016 . , Blogger