wtorek, 13 stycznia 2015

Eveline cosmetics-Luksusowy krem do rąk i paznokci. Argan & Vanilla

Witajcie

Dzisiejszy post przygotowałam dla Was już w pracy metodą rękopiśmienną :P A teraz staram się to co naskrobałam zaprezentować Wam w formie elektronicznej :P Zatem w dniu dzisiejszym będziemy dykutować na temat luksusowego kremu do rąk i paznokci marki Eveline Cosmetics.


Od producenta:

Innowacyjna formuła Luksusowego kremu+ serum do rąk i paznokci Argan & Vanilla zwalcza siedem najważniejszych problemów skóry dłoni i paznokci. Błyskawicznie przynosi ulgę nawet najbardziej suchej skórze, a ciepły aromat wanilii zapewnia skórze chwile odprężenia i relaksu. Już od pierwszego zastosowania dłonie stają się aksamitnie gładkie i długotrwale nawilżone.Rich Nourishing Complex™ kompleksowo regeneruje i intensywnie odżywia skórę dłoni, przywracając im piękny i atrakcyjny wygląd na cały dzień. Olejek arganowy doskonale odżywia i regeneruje, kwas hialuronowy nawilża, olejek z kiełków pszenicy przeciwdziała procesom starzenia, wyciąg z lukrecji redukuje przebarwienia i wyrównuje koloryt skóry, naturalna betaina nadaje uczucie jedwabistej gładkości, d-panthenol i allantoina łagodzą podrażnienia i zaczerwienienia.





Moja opinia:

Z kremem tym miałam przyjemność zapoznać się dzięki grudniowemu wydaniu joybox'a. Opakowanie produktu bardzo charakterystyczne w kolorach czerni i błyszcącego złota. Konsystencja nie za gęsta i nie za rzadka, zaś barwa kremu mocno żółtawa co widać na załączonych zdjęciach. Zapach? No właśnie, z tym co poniektórzy mogą mieć problem, a mianowicie, krem posiada zapach wanilii, który według mnie jest uciążliwy, sztuczny i za bardzo perfumowany. Może trudno w to uwierzyć ale zapach ten pozostaje na naszych dłoniach przez wiele, wiele godzin. Dla tych, którzy uwielbiają aromat wanilii pod każdą postacią będą zadowoleni i będą mogli stwierdzić, że to jedyna i najlepsza rzecz, która może ją spotkać ze strony tego produktu. Jeżeli chodzi o działanie nawilżające jestem mocno rozczarowana i oceniłabym je na naciągany dostateczny, natomiast muszę przyznać, że krem nadaje naszej skórze jedwabistą gładkość, nie pozostawiając przy tym żadnego tłustego i białego nalotu. Czy odmładza? Nie zauważyłam :P Podczas używania kremu nie wystąpiła żadna reakcja alergiczna pomimo tego, że skład jest bardzo długi i fatalny :P Aaa zapomniałabym, krem bardzo szybko się wchłania :)
Czy kupiłabym go ponownie? Zdecydowanie nie, gdyż od kremu do rąk i paznokci oczekuje się czegoś więcej niż tylko posiadania pięknie pachnących dłoni, prawda?

Cena: 9.59 zł

Pojemność:100 ml
Dostępność: każda drogeria

Dziewczęta miałyście okazję stosować "luksusowy" krem do rąk od Eveline?

Pozdrawiam, miłeg wieczoru. Magda M.

26 komentarzy:

  1. ja nie testowałam i nie miałam styczności ale markę znam bo aktualnie używam pudru sypkiego właśnie z eveline ;)
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam chęć go kiedyś kupić, ale coś mnie tknęło, żeby się wstrzymać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz to tylko moja opinia, może co poniektórym przypadłby do gustu :)

      Usuń
  3. A ja tam lubię jak mi pachną rączki ;) Choć dla mnie gadżet zbędny, bo nie mam problemu z szorstką skórą na dłoniach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tylko w tym przypadku po kilku godzinach zapach doprowadza mnie o mdłości :P

      Usuń
  4. Mam 30ml tego kremu i w sumie mi się podoba. Ale na zimę jest niewystarczający dla moich łapek. Poleżakuje do wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam i raczej się nie skuszę :-P mam swój ulubiony z BB :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja póki co nie mogę trafić na swój ulubiony krem do rąk :P

      Usuń
  6. Też go mam, ale skład mnie jak na razie nie zachęca do wypróbowania.

    OdpowiedzUsuń
  7. coś Te Eveline ostatnio upada widze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, ja bardzo rzadko sięgam po produkty tej marki.

      Usuń
  8. Dadzą złoto-czarne opakowanie i już luksus :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie np. luksus z tą kolorystyką wcale się nie kojarzy :P

      Usuń
  9. Zawsze myślałam, że to dobry krem. Może kiedyś kupię i wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze warto wypróbować i mieć swoje zdanie :)

      Usuń
  10. Uwielbiam wanilię w kosmetykach, więc to chyba coś dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam ale ten zapach troszkę mi przeszkadza.

      Usuń
  11. o, jak wanilia musze kupic;)

    obserwujemy kochana? zacznij i daj znać u mnie,
    abym mogła się odwdzięczyć♥
    http://similarose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam wanilię pod każdą poatacią ale w tym wypadku mam wrażenie, że zapach jest strasznie sztuczny. No ale nóż Tobie się spodoba :)

      Usuń
  12. fajna recenzja !
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba. Pozdrawiam.

      Usuń
  13. Hi dear. Great blog and great photos. Like your blog very much.I follow you, could you follow back, pls:

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie czytasz nie komentuj. Jeśli czytasz zostaw go.
Posty o charakterze obraźliwym będą w trybie natychmiastowym usuwane.

Copyright © 2016 . , Blogger