sobota, 31 stycznia 2015

Oliwkowa woda tonizująca z witaminą C. Ziaja.

Witajcie :)


U Was za oknem też taka piękna zima jak u mnie ?  :) Mam nadzieję, że tak :) Tematem ostatniego postu była seria liście zielonej oliwki marki Ziaja. Dzisiaj pora na kolejny produkt z tej samej serii, czyli na oliwkową wodę tonizującą z witaminą C. Zatem zapraszam na recenzję :)


Od producenta:

Pielęgnacja skóry naturalnym, zdrowym i dermatologicznym sposobem.Oliwkowa woda tonizująca w postaci delikatnej mgiełki zawiera esencję z liści zielonej oliwki oraz witaminę C. Daje uczucie świeżości. Idealna dla każdego rodzaju skóry. Nadaje się pod makijaż.Liście zielonej oliwki - zawierają oleuropeinę - naturalny przeciwutleniacz i substancję łagodzącą. Odświeżają i wzmacniają skórę oraz chronią przed transepidermalną utratą wody.D-panthenol i witamina C - skutecznie i szybko nawilżają naskórek. Działają łagodząco oraz poprawiają kondycję skóry. 
Skład: 



Moja opinia: 


Produkt zawarty jest w przykuwającej uwagę zielonej przeźroczystej buteleczce z białymi napisami oraz atomizerem. Świetnie będzie komponował się w łazienkach w kolorze białym z elemantami drewnianymi oraz zielonymi dodatakami czyli takiej jak u mnie :P Rozpylając produkt na twarz można poczuć bardzo łagodny świeży, a zarazem przyjemny dla nosa zapach, który nie ma nic współnego z oliwką oraz witaminą C. Przyglądając się metryczce ze składem można zauważyć, iż nie zawiera żadnych parabenów  oraz alkoholu, co uważam za ogromny plus. Dlatego używając ten produkt mogę być spokojna, że nie zapcha porów na mojej twarzy :D Wiem jestem ostatnio monotematyczna ale ostatnimi czasy kupując kosmetyki zwaracam szczególną uwagę na zawartość parabenów w składzie, gdyż w wakacje natrafiłam na paskudny kosmetyk, który doszczętnie zniszczył mi cerę, a wyleczenie jego następstw było bardzo uporczywe i czasochłonne. Pomijając już ile przy tym straciłam nerwów :P Ale mniesza o to. Ważne, że ten kosmetyk nie spowodował żadnych podrażnień oraz uczuleń na mojej skórze. Wręcz przeciwnie jest bardzo delikatny nawet dla skóry wrażliwej. Produkt ten zwykle używam wieczorami zaraz po dokładnym zmyciu makijażu. Ale zdażyło mi się również rozpylić wodę bezpośrednio na twarz. W tym przypadku kosmetyk bardzo szybko się wchłania w skórę pozostawiając ją odświeżoną i delikatnie nawilżoną. Nie zauważyłam również aby skóra po zastowaniu błyszczyła się lub była ściągnięta. Czasami zdarza nam się, że nasze produkty do demakijażu nie zawsze dokładnie zmywają makijaż dlatego stosując produkt na płatek kosmetyczny możemy być pewni, że usunie on dogłębniej pozostałości po nie do końca zmytym makijażu :) W produkcie tym cieszy mnie również posiadanie w składzie witaminy C, która jak wiecie ma właściwości rozjaśniające. Dlatego dla osób, które borykają się z przebarwieniami szczerze polecam. 

Według mnie produkt mnie nie zawiódł i spełnia wszystkie obietnice producenta. Będę wracać do tego kosmetyku niejednokrotnie :)
Teraz spadam wszamać obiad, umyć łebek i lecę na spotkanie z moimi dziołszkami :) Zatem miłego weekendu kochani.

Pojemność: 200 ml

Cena: ok. 8 zł
Dostępność: Wybrane drogerie, salon firmowy Ziaja.

 Miałyście okazję używać? Lubicie tego typu produkty?


32 komentarze:

  1. Ja czatuję na mgiełkę do twarzy z Oriflame, bo jest genialna ;) Ale ta też zwróciła moją uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam ten z Oriflame. Ale czekam na reckę :)

      Usuń
  2. Mam go, ale stosuje bardzo nieregularnie (jestem studentka wiec uzywam go w trakcie powrotow do domu, by nie wozixc ze soba calego majdanu ;p), wiec niestety nie zauwazam zadnych efektow ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie spisuje się przy wysiłku fizycznym :) Jest idealny na właśnie takie życie w szybkim tempie :)

      Usuń
  3. Mam w zapasach, muszę zacząć używać :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę na nią zapolować :) bardzo lubiłam dwufazę z tej serii :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz na myśli dwufazę w spreju? Czy dwufazę do demakijażu oczu?

      Usuń
  5. Mam coraz większą ochotę na tą wodę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja gdy tylko ją zobaczyłam stwierdziłam, że muszę ją mieć :)

      Usuń
  6. Muszę przyjrzeć mu się z bliska, bo zainteresowałaś mnie tym kosmetykiem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będzie Ci odpowiadał :)

      Usuń
  8. Też go teraz używam i jestem zadowolona choć podrażnia mi oczy dlatego też nie mogę używać go jako mgiełki ;/ A co do witaminy C w tym produkcie to nie wierzyłabym w te działanie rozjaśniające ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem, witamina C na metryczce w składzie widnieje baaardzo daleko :)

      Usuń
  9. Bardzo ciekawy produkt! Nie znałam go jeszcze. Mam swoich ulubieńców z Yiaji, do których zawsze chętnie wracam :) Cieszę się, że marka produkuje coraz więcej takich fajnych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Ciągle wypuszczają na rynek coś nowego i fajnego :)

      Usuń
  10. Ja chce kupić tą wodę jak juz będzie ciepło e celu odświeżenia skóry twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Późną wiosną i wczesnym latem może być bardzo pomocna. To fakt :)

      Usuń
  11. Nie używałam, ale się skusze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To daj znać jak się u Ciebie sprawdzi :)

      Usuń
  12. Bardzo ciekawy produkt, z chęcią go kupię, bo mam po drodze sklep firmowy Ziaja:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie życzę miłego użytkowania. No i mam nadzieję, że będziesz z niego zadowolona :)

      Usuń
  13. Peeling równie rewelacyjny...:) cała seria bardzo ciekawa i ta zachecajaca cena! ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nad peelingiem się zastanawiałam ale wygrał jednak peeling z YR. Ale dobrze wiedzieć, że spisuję się równie dobrze :)

      Usuń
  14. Uwielbiam kosmetyki z takim atomizerem ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też. Taka forma jest bardziej higieniczna i wygodniejsza :)

      Usuń
  15. Może kiedyś wypróbuje. Ale jak na razie mam ograniczone wydatki :P
    A w wolnym czasie zapraszam na mój nowy blog http://ksiezniczkaweroniczka.blogspot.com/ pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie czytasz nie komentuj. Jeśli czytasz zostaw go.
Posty o charakterze obraźliwym będą w trybie natychmiastowym usuwane.

Copyright © 2016 . , Blogger